Bas aka bad_my84 1.1 TRE '89 (nu GT blok)
Moderator: webmasters
q01z wrote:bad_my84 wrote:Browny wrote:ik denk ong. 30 euro ofzo.
das niet zoveel, dat is nog wel op te brengen, maar het is wel een dik uur rijden vanuit hier
dan moet je Browny lief aankijken en vragen of hij ze mee wil nemen naar de meeting?
maar het probleem is dat ik nog niet weet of ik kom, weet alleen zeker dat ik naar full speed ga, maar dat duurt nog wel even
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
-
- AX liefhebber
- Posts: 318
- Joined: ThuJun12, 2003 3:51:21 PM
- Location: Sittard
- Contact:
-
- AX Master
- Posts: 1179
- Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
- Location: 's Hertogenbosch
ik d8 eerst dat ik doorhad wanneer ie slecht startte, als ik een stukje gereden had en een ahlf uurtje erna weer weg wilde. Dan deed ie het dus niet meer.
Dit doet ie nu (tijdelijk?) niet meer, maar de motor maakt een raar tikken geluid, alsof er een cilinder naar de kl*te is?????
Dus dadelijk maar eens ff de garage bellen om een afspraak te maken (hopenlijk is het geen cilinder )
Dit doet ie nu (tijdelijk?) niet meer, maar de motor maakt een raar tikken geluid, alsof er een cilinder naar de kl*te is?????
Dus dadelijk maar eens ff de garage bellen om een afspraak te maken (hopenlijk is het geen cilinder )
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
ik kan je gerust stellen
het zijn niet je cilinders
-misschien moeten je kleppen wel gestelt worden
-spanrol van je ditributie
-waterpomp
en je lagers zullen het ook niet zijn
want dan gaat je olielampje branden
en dan is het getik gebonk en pas bij een
bepaald toerental
grtn
sebas
het zijn niet je cilinders
-misschien moeten je kleppen wel gestelt worden
-spanrol van je ditributie
-waterpomp
en je lagers zullen het ook niet zijn
want dan gaat je olielampje branden
en dan is het getik gebonk en pas bij een
bepaald toerental
grtn
sebas
Grtn
Sebas
-9 cm grondspeling
-eindelijk morrete's
Sebas
-9 cm grondspeling
-eindelijk morrete's
ax_mania wrote:ik kan je gerust stellen
het zijn niet je cilinders
-misschien moeten je kleppen wel gestelt worden
-spanrol van je ditributie
-waterpomp
en je lagers zullen het ook niet zijn
want dan gaat je olielampje branden
en dan is het getik gebonk en pas bij een
bepaald toerental
grtn
sebas
Bij welk toerental precies weet ik niet, heb geen toerenteller, maar het is in ieder geval bij lage toeren. Als ie stationair loopt en je trekt de motorkap open kun je het ook horen. Het geluid lijkt bij 1 van de 2 middelste cilinders te komen (weet het niet zeker, misschien heeft ie dit altijd gedaan maar let ik nu meer op het geluid omdat ie kuren heeft??).
Maja ik heb een afspraak gemaak bij de garage en ik kan hem woensdag ochtend brengen. Hopelijk word 't niet te duur
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
ik moet hem morgenvroeg naar de garage brengen, hoor ik dan wel of en wat er aan de hand is.
Ik weet het ondertussen ook niet meer, dan doet ie dit, dan weer dat en dan doet ie het weer goed, word er gek van. Ik moet op m'n auto kunnen vertrouwen
Ik weet het ondertussen ook niet meer, dan doet ie dit, dan weer dat en dan doet ie het weer goed, word er gek van. Ik moet op m'n auto kunnen vertrouwen
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
Heb mijn auto dus afgelopen woensdag naar de garage gebracht.
Hebben vanalles mee gedaan en wat ze hebben kunnen vinden is:
- rotor slecht
- verdelerkap slecht
- bougies niet geweldig
- bougiekabels niet geweldig, maar voldoende(dus niet vervangen)
Dit gaat me ongeveer 75-100 euro kosten, dus dat valt nog mee
De bougiekabels lieten ze nog maar ff zitten, anders werd het al weer een stuk duurder, maar hopelijk zijn mijn problemen over als ik 'em morgen ga halen
De afgelopen dagen heb ik dus in de auto van mijn ouders gereden (mijn pa was ziek dus had ie de auto niet nodig). Het is een Mazda 626 Sedan 2.0I-16V LX Special Bullet Edition. Dus dat trekt wel een stukje beter op dan m'n 1.1 . Maja, ben toch weer blij als ik mijn AXje terug heb morgen.
Hebben vanalles mee gedaan en wat ze hebben kunnen vinden is:
- rotor slecht
- verdelerkap slecht
- bougies niet geweldig
- bougiekabels niet geweldig, maar voldoende(dus niet vervangen)
Dit gaat me ongeveer 75-100 euro kosten, dus dat valt nog mee
De bougiekabels lieten ze nog maar ff zitten, anders werd het al weer een stuk duurder, maar hopelijk zijn mijn problemen over als ik 'em morgen ga halen
De afgelopen dagen heb ik dus in de auto van mijn ouders gereden (mijn pa was ziek dus had ie de auto niet nodig). Het is een Mazda 626 Sedan 2.0I-16V LX Special Bullet Edition. Dus dat trekt wel een stukje beter op dan m'n 1.1 . Maja, ben toch weer blij als ik mijn AXje terug heb morgen.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2744
- Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
- Location: Fijnaart (West Brabant)
- Contact:
Eej netjes voor die prijs hoor. Bougiekabels moet je gewoon zelf een keer op de kop zien te scharrelen bij een automaterialenzaak. Heb je ze vaak goedkoper.
ps. Wat is er mis met je achterdeur?
Ps 2 Is een GT stuurtje (type1) niks voor jouw? Mijn k-way moet toch de deur uit en dan heb ik em over....
Groeten Rob
ps. Wat is er mis met je achterdeur?
Ps 2 Is een GT stuurtje (type1) niks voor jouw? Mijn k-way moet toch de deur uit en dan heb ik em over....
Groeten Rob
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)