Chantelle aka Wolfje (AX GT 1.4 carb. '89)
Moderator: webmasters
Re: Chantelle aka Wolfje (AX GT 1.4 carb. '89)
Wolfje wrote:Ik heb inmiddels m'n axje ook maar eens verlaagd voor en achter en nee ik doe er geen foto bij.Degene die t willen zien komen maar naar Full Speed
Staat jouw AX op de stand bij Full Speed? Of bedoel je dat we naar de parking moeten komen om hem te bewonderen?
Anouschka wrote:Wolfje wrote:Ik heb inmiddels m'n axje ook maar eens verlaagd voor en achter en nee ik doe er geen foto bij.Degene die t willen zien komen maar naar Full Speed
Staat jouw AX op de stand bij Full Speed? Of bedoel je dat we naar de parking moeten komen om hem te bewonderen?
Hij staat idd op de stand en hij is geloof ik de enige witte duss kan niet missen
Last edited by Wolfje on SunApr24, 2005 7:42:27 PM, edited 1 time in total.
I don't like my AX,I love it!!!
-
- AX Master
Brutus wrote:Bah...
Nu moeten we wel naar Full Speed!
Heb jij je eigenlijk al wel aangemeld of kan je WEER niet
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Vanavond komt mijn dakspoiler erop en de 'nieuwe' motorkap met plexiglas gaten erin en dan morgen worden m'n ramen getint ik ben klaar voor Full Speed!!ehhh mijn auto bedoel ik...
I don't like my AX,I love it!!!
cewle motorkap,
wel gewaagd, niet gevreest dat ze nu kunnen zien wat 'r onder je motorkap zit zonder je motorkap open te doen? en moet je het vaak schoonmaken? lijkt me van wel.
ramen blinderen, jahaha, dat is een geval apart, mooi, en geeft je lekker privacy, (en op de snelweg als je net bij Gertjuh je velgen hebt opgehaald en op de A85 weer terug naar huis rijdt meneer agent naast je komt rijden omdat ie via achteren niet naar binnen kon kijken heheh + gordel-check i guess)
maar blinderen is wel mooi, en dan een sticker op de buitenkant dan wordt de sticker geaccentueerd.
hopelijk worden je ramen nog wel geblindeerd, probeer 't anders voorzichtig zelf met iemand, ik heb 't ook samen met iemand gedaan, (niet helemaal fantastisch gelukt, maar 't is donker
wel gewaagd, niet gevreest dat ze nu kunnen zien wat 'r onder je motorkap zit zonder je motorkap open te doen? en moet je het vaak schoonmaken? lijkt me van wel.
ramen blinderen, jahaha, dat is een geval apart, mooi, en geeft je lekker privacy, (en op de snelweg als je net bij Gertjuh je velgen hebt opgehaald en op de A85 weer terug naar huis rijdt meneer agent naast je komt rijden omdat ie via achteren niet naar binnen kon kijken heheh + gordel-check i guess)
maar blinderen is wel mooi, en dan een sticker op de buitenkant dan wordt de sticker geaccentueerd.
hopelijk worden je ramen nog wel geblindeerd, probeer 't anders voorzichtig zelf met iemand, ik heb 't ook samen met iemand gedaan, (niet helemaal fantastisch gelukt, maar 't is donker
Spreken is goud, Ductape is zilver.