DuFF wrote:volgens mij is dat echt een mooi blauw AX'je
Volgens mij ook ja!!! Haha. En na morgen is tie nog mooier, want dan word ie vertroeteld. Lekker soppen, mooi poetsen. Uitzuigen, en mijn stereo er weer in. KNALLUHH!!!
Ik maak dan ook wel een paar mooie foto's. Is hij wat beter te bewonderen. Oja, met mijn vorige nooit gedaan, maar met deze ga ik zeker meetings bezoeken!
Mooie AX heb je gescoord Bij de type 3 zijn de kleuren altijd nog heel erg, tja hoe zeg je dat, sprekend en diep. En altijd heel erg mooi!
Meeeeeetings!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Na het wassen en poetsen van de AX heb ik hem even in het zonnetje gezet. Direct ff een paar foto's gemaakt!
Btw ik vind mijn oude witte AX toch nog iets mooier, dus ben die nog lang niet vergeten!
Zit je weer in de schoolbanken om je vrachtwagenrijbewijs te halen, komt er een vrouw binnen van het lesinstituut, die vraagt van wie de blauwe Citroën AX is op de parkeerplaats. "Jah, dies van mij". Blijkt dat er iemand tegenop heeft gezeten.
Is dat je ooit overkomen?? Nee?? Nou mij dus wel!
Een klain vrachtwagentje staat naast mijn trots geparkeerd. De achterdeur van de vrachtwagen waait open en klapt tegen de bijrijdersdeur vn de AX aan. Deukje!! Even later klapt de vrachtwagen door de handrem en schuurt nog ff langs mijn auto.
Er is eerlijk gezegt weinig zichtbare schade, maar een expert heeft het geraamd op ? 1285,-. Ze wouden hem eerst totall loss verklaren, maar das niet doorgegaan. Nu wil ik het verzekeingsgeld gebruiken om er een AX bij te kopen. Mijn vriendin word binnenkort 18 en dan is het altijd mooi om twee auto's op de oprit te hebben. Als iemand wat weet, laat maar horen.
Ik ben trouwens op zoek nar een mooie betrouwbare AX, liefst een Volcane, maar een nette Furio is ook een optie. Eventueel een GTI, maar dan moet ik wel zeker weten dat deze goed is!!