Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
mijn pet af voor het repareren van de koppakking!
Die witte velgen staan echt ontzettend stoer.
keep up the good work!
grtx
Die witte velgen staan echt ontzettend stoer.
keep up the good work!
grtx
Hard harder.... *FLITS*
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ
goed werk :D Wit onder rood blijft geil
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hahahaha nou hij heeft wel een rode broek met deels witte pijpen en deze vind ik idd ... (a)Joost wrote:Nou Marc je hoort het, rood shirt en witte broekgrietje wrote:goed werk :D Wit onder rood blijft geil
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Me zusje vertelde me om half 6 dat er gebeld was dat me radio er was, dus die meteen maar gaan ophalen, en ingebouwd!
Verder hoor ik verschilende verhalen over inrijden met nieuwe koppaking.
de ene zegt dat het niet uitmaakt en je meteen kan gassen, de ander zegt zo lang hij warm is kan je gewoon doorrijden, en soms hoor je 1500km inrijden?
Wat moet ik nu doen rij over het algemeen rustig maar heel soms moet hij hard werken.
Verder hoor ik verschilende verhalen over inrijden met nieuwe koppaking.
de ene zegt dat het niet uitmaakt en je meteen kan gassen, de ander zegt zo lang hij warm is kan je gewoon doorrijden, en soms hoor je 1500km inrijden?
Wat moet ik nu doen rij over het algemeen rustig maar heel soms moet hij hard werken.
die verschillende verhalen zal je ook blijven horen!:DHappytree wrote:Me zusje vertelde me om half 6 dat er gebeld was dat me radio er was, dus die meteen maar gaan ophalen, en ingebouwd!
Verder hoor ik verschilende verhalen over inrijden met nieuwe koppaking.
de ene zegt dat het niet uitmaakt en je meteen kan gassen, de ander zegt zo lang hij warm is kan je gewoon doorrijden, en soms hoor je 1500km inrijden?
Wat moet ik nu doen rij over het algemeen rustig maar heel soms moet hij hard werken.
daar zijn de meningen over verschilt. Ik zou gewoon 'normaal' rijden, pas planken als ie warm is (de olie, niet de kvs) en niet overdrijven.......
ik heb me GT geplankt op de slalom met net 10 km gereden met nieuwe pakking en daar geen problemen mee gehad
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
het was zulk mooi weer dat ik maar een luchtfilter ben gaan halen(was nog niet vervangen) na wikken en wegen tussen een openluchtfilter of een originele toch maar de originele genomen aangezien de filter capaciteit van een(goedkoper) open luchtfilter nog wel eens de wensen overlaat.
Verder even een doekje door het smerige injectiehuis gehaald en alles even opgepoetst
Daarna toch maar het water vervangen voor KVS aangezien het van de week wel 3 graden kan gaan vriezen
en om voor toch wat meer lucht te zorgen en een sportiever geluidje!
Verder even een doekje door het smerige injectiehuis gehaald en alles even opgepoetst
Daarna toch maar het water vervangen voor KVS aangezien het van de week wel 3 graden kan gaan vriezen
en om voor toch wat meer lucht te zorgen en een sportiever geluidje!
Vandaag me kleppen gesteld was zulk mooi weer en het was nog niet gedaan dus eerst lekker uitgeslapen en toen begonnen!
In het begin even kijken hoe het allemaal zit maar als je het eenmaal doorhebt stelt het niks voor.
Ze stonden zeer slecht dus was nodig tijd, inlaat stond op 0.30mm en die pasten makkelijk uitlaat stond ook op 0.30.
Alles netjes op 0.20 en 0.40 gezet en even proefrondje gereden reed prima wat hij overigens ook al deed niet echt hard gereden dus of het verschil in prestatie levert moet ik nog even afwachten.
In het begin even kijken hoe het allemaal zit maar als je het eenmaal doorhebt stelt het niks voor.
Ze stonden zeer slecht dus was nodig tijd, inlaat stond op 0.30mm en die pasten makkelijk uitlaat stond ook op 0.30.
Alles netjes op 0.20 en 0.40 gezet en even proefrondje gereden reed prima wat hij overigens ook al deed niet echt hard gereden dus of het verschil in prestatie levert moet ik nog even afwachten.
pfff wou net een stuk buis gaan halen voor door de kat, en een uitlaatklem(had ik stuk gedraait) eerst even voor me moeder getankt, uitlaat klem gehaald langs ijzerboer geweest blijk nogal een lastige vraag een buis van 40mm gewoon staal, hadden ze niet en wisten ook niet waar wel.
Toen weer weg, ik voor de mc drive gestopt om een ijsje te halen, slaat de motor gewoon uit, ik starten niks, oké even ademhalen en denken, dus ik starten slaat hij even aan om vervolgens direct weer af te slaan, oké stationair wilt hij niet, dan maar met wat gas, dus aardig aan het gas om hem draaiend te houden, ja dan de weg naar huis vol stoplichten waar hij zeker afslaat aangezien je moet remmen(met je gasvoet) en koppelen nog even geprobeerd met links te remmen en rechts gasgeven maar dat werkte niet, nu uiteindelijk thuis, zonder buis en heb de auto morgen nodig kat heeft al wat meppen gehad dus ga hem toch leeghalen en anderen keer maar buis erin maken.
wat zal het zijn stappen motor of hoe heet die anderen sensor?
Toen weer weg, ik voor de mc drive gestopt om een ijsje te halen, slaat de motor gewoon uit, ik starten niks, oké even ademhalen en denken, dus ik starten slaat hij even aan om vervolgens direct weer af te slaan, oké stationair wilt hij niet, dan maar met wat gas, dus aardig aan het gas om hem draaiend te houden, ja dan de weg naar huis vol stoplichten waar hij zeker afslaat aangezien je moet remmen(met je gasvoet) en koppelen nog even geprobeerd met links te remmen en rechts gasgeven maar dat werkte niet, nu uiteindelijk thuis, zonder buis en heb de auto morgen nodig kat heeft al wat meppen gehad dus ga hem toch leeghalen en anderen keer maar buis erin maken.
wat zal het zijn stappen motor of hoe heet die anderen sensor?
De ka had even tijdelijk kuren toenet liep ie weer als een zonnetje
Gister was me kat er ook onderuit en vervangen voor een stuk pijp, stationair klinkt het zoals het moet vind ik beschaafd! al zit er aan het einde van me uitlaat ergens een lekje wat je nu nog beter hoort doordat er meer druk op het laatste stuk pijp staat.
VRAAGJE
Hoe weetje of er genoeg kvs inzit eerst kon ik het altijd net zien zitten als ik door de vuldop keek, maar toen ik hem vandeweek op de parkeerplaats liet lopen liep hij op een gegevomoment over via de overloop en is nu dus wat gezakt in pijl, verder draai ik af en toe nog even die ontluchtings nipel open hoor wel geborel maar komt geen kvs mee. raar systeem.
Gister was me kat er ook onderuit en vervangen voor een stuk pijp, stationair klinkt het zoals het moet vind ik beschaafd! al zit er aan het einde van me uitlaat ergens een lekje wat je nu nog beter hoort doordat er meer druk op het laatste stuk pijp staat.
VRAAGJE
Hoe weetje of er genoeg kvs inzit eerst kon ik het altijd net zien zitten als ik door de vuldop keek, maar toen ik hem vandeweek op de parkeerplaats liet lopen liep hij op een gegevomoment over via de overloop en is nu dus wat gezakt in pijl, verder draai ik af en toe nog even die ontluchtings nipel open hoor wel geborel maar komt geen kvs mee. raar systeem.
met draaiende motor moet er kvs uit de ontluchtingsnippel komen.
Best wel een fonteintje ook
Ideale nivo moet je het nog nét kunnen zien (lampje op vulbuis en kijken)
Maar als ie t eruit gooit zit er lucht in en dat bevestigd dat er niets uitkomt uit de ontluchting ook
Best wel een fonteintje ook
Ideale nivo moet je het nog nét kunnen zien (lampje op vulbuis en kijken)
Maar als ie t eruit gooit zit er lucht in en dat bevestigd dat er niets uitkomt uit de ontluchting ook
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
vaak zit er daarna alsnog wel lucht in, meestal moet je t wel 2x doen.Happytree wrote:Is het dan toeval dat ik hem de 1e keer met water gewoon kon ontluchten zonder draaiende motor?
Morgen dan maar even ontluchten met draaiende motor, zal wel een zooitje worden aangezien het er best wel snel uit zal komen.....
maar het hangt er ook heeel erg vanaf waar je auto geparkeerd staat, met zn neus omhoog, scheve stoep, neusomlaag
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Oké, eigenlijk gaat hij altijd netjes naar de 90 graden daar blijft hij opstaan, 1x ging hij er iets boven maar toen wel uur snelweg gereden waarvan half uur achter elkaar met 145-160.
Verder wanneer slaat die fan aan heb ik nog nooit horen/zien draaien?
Verder nog wat fototjes van mijn kat vervangen!
Pijpje laten maken bij uitlaat service hier maakt veel voor klassiekers en kunnen echt alles maken, koste 20€ met klem
Kat erafgeslepen en buis aan 1 kant nog op lengte moeten maken
Geluid is stationair veel beter met rijden nog niet echt kunnen luisteren aangezien hij vlak voor me eind demper beetje lekt
Verder wanneer slaat die fan aan heb ik nog nooit horen/zien draaien?
Verder nog wat fototjes van mijn kat vervangen!
Pijpje laten maken bij uitlaat service hier maakt veel voor klassiekers en kunnen echt alles maken, koste 20€ met klem
Kat erafgeslepen en buis aan 1 kant nog op lengte moeten maken
Geluid is stationair veel beter met rijden nog niet echt kunnen luisteren aangezien hij vlak voor me eind demper beetje lekt
Gister wezen slalommen op circuit midland en het was KICKEN!!!
In het begin ging ik een beetje te fanatiek wat een hoop gepiep banden rook oplevert en van de 4 rondjes 2 keer bijna achterstevoren komt te staan, maar we zijn op de baan gebleven.
Daarna wat rustiger gereden en geconcentreerd op de lijnen en de tijden werden iets beter, eind van de dag was me accu leeg/stuk toen nieuwe accu gescoord en naar huis gereden, zo nog even checken of hij wel bij laat.
Romy en marc nog bedankt voor de pech hulp
Ik zal er volgende maand weer bij zijn
In het begin ging ik een beetje te fanatiek wat een hoop gepiep banden rook oplevert en van de 4 rondjes 2 keer bijna achterstevoren komt te staan, maar we zijn op de baan gebleven.
Daarna wat rustiger gereden en geconcentreerd op de lijnen en de tijden werden iets beter, eind van de dag was me accu leeg/stuk toen nieuwe accu gescoord en naar huis gereden, zo nog even checken of hij wel bij laat.
Romy en marc nog bedankt voor de pech hulp
Ik zal er volgende maand weer bij zijn