Pff, moet ik dus die palletje verlengen..? Zou t nie weten welke type naaf ik hebt, mar tis in elk geval een GT-stuur type 2. Uitleg graag..APK AFKEURRRRRRRRr, als je richtingaanwijzer-uitklikdingetje het niet doet.
heb je zeker een type 1 naaf ofzo? gewoon palletje verlengen zodat ie wel werkt.
Peter jr. aka peetjuun (tijdelijk Volvo 440 2.0 full opt.)
Moderator: webmasters
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
Yuppp
Krijg d'r geen genoeg van, wilt nog meer zoal sportuitlaat eronder en gaafe matten in vorm van traanplaat (weet iemand er meer van?)
Oja, spoiler gaat morgen erop.. maar moet de rubber tussen glas dus buitenkant en binnenkant?? Of is alleen buitenkant al genoeg?
Krijg d'r geen genoeg van, wilt nog meer zoal sportuitlaat eronder en gaafe matten in vorm van traanplaat (weet iemand er meer van?)
Oja, spoiler gaat morgen erop.. maar moet de rubber tussen glas dus buitenkant en binnenkant?? Of is alleen buitenkant al genoeg?
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
even goed zoeken, of binnen de club vragen, er zal vast nog wel her en der wat in een schuurtje bij een clublid liggen te roesten, ga eerst maar is bedenken wat je mooi vind, in het midden, of gewoon links, 1 sierstuk, 2 sierstukken, rvs demper, stalen demper, dtm-look....etc .peetjuun wrote: sportuitlaat eronder
als het geregent heeft en je instapt, en je hebt van die flexibele traanplaat-matten zoals ze bij tuningzaakjes verkopen, dan hebben je schoenen geen grip op de matten, je kan dan gaan schuiven, ook gaan die matten snel kapot.peetjuun wrote:en gaafe matten in vorm van traanplaat (weet iemand er meer van?)![]()
neem je echt traanplaat, dan moet je of even zoeken, of ze zelf op maat maken met je oude vloermatten als voorbeeld.
rubber moet alleen tussen alles wat tegen je ruit aanzit. dus spoiler zit tegen de buitenkant, tussen ruit en spoiler moet rubber.peetjuun wrote: Oja, spoiler gaat morgen erop.. maar moet de rubber tussen glas dus buitenkant en binnenkant?? Of is alleen buitenkant al genoeg?
aan binnenkant zitten doppen, tussen deze doppen en je ruit moet ook rubber.
dit om te voorkomen dat trillingen je ruit kapot maken.
succes
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Pfffffffff vanmiddag is spoiler eindlijk erop.. na met Valma ingewreven te hebben (zag eerst uberdof uit)
Eerst ff wat prutsen en heel achterklep viel bijna op grond, maar gelukkig is t goed afgelopen..
Ziet ietwat leuker uit nietwaar he..

Eerst ff wat prutsen en heel achterklep viel bijna op grond, maar gelukkig is t goed afgelopen..
Ziet ietwat leuker uit nietwaar he..
Jah thx
Maarre deze volcane schreeuwt om een stoere 'rechttoeaan' stalen uitlaatdemper zoal die grietje ook heeft (hlaas met k*t gaten
) ben nog aan t zoeken..
Over paar dagen wordt volcane verwend met axclub stickers..
Maarre deze volcane schreeuwt om een stoere 'rechttoeaan' stalen uitlaatdemper zoal die grietje ook heeft (hlaas met k*t gaten
Ziet er prima uit met de spoiler!
Goed bezig hoor.
Maak je er trouwens al wat km's mee?
Voor mij was het toen best wel ff wennen om van de luie les-diesel over te stappen naar een zo'n pittige injectie AX.
Nog belangstelling in mijn uitlaatje?
Kan 'm wel ff in de bankschroef hangen om te kijken of de ophanging te buigen is.
Goed bezig hoor.
Maak je er trouwens al wat km's mee?
Voor mij was het toen best wel ff wennen om van de luie les-diesel over te stappen naar een zo'n pittige injectie AX.
Kan 'm wel ff in de bankschroef hangen om te kijken of de ophanging te buigen is.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Is idd wennen, is wat minder solide enzz en voelt duidelijk veel minder vermogen in vergelijking met S40 2.0 D maar ach..Maak je er trouwens al wat km's mee?
Heb wel nog intresse hoor, alleen wil ik achterbumper beslist niet aandoen.. Als je em ff kunt verbuigen wil k t best overnemen
btw Valma is igg super, had ook bij mn bumpers en sideskirts gedaan
die grietje?peetjuun wrote:Jah thx![]()
Maarre deze volcane schreeuwt om een stoere 'rechttoeaan' stalen uitlaatdemper zoal die grietje ook heeft (hlaas met k*t gaten) ben nog aan t zoeken..
die paar kleine gaatjes vallen wel mee hoor :P zo boeiend is dat verder niet.
Maaruhm, leuke volcane
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
neem een motorkapsteun en las die vast, even op de juiste hoogte buigen enz, even resterende deeltjes afslijpen en voila.Rio97 wrote: Kan 'm wel ff in de bankschroef hangen om te kijken of de ophanging te buigen is.
veel beter dan een verbogen deel weer te verbuigen...
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Updatinkje
De 106 Rallye intrieur is nu in mn Volcane
Gisteravond ff bij Mark intrieur verwisseld, terwijl Mark met zn maatje wat klust aan Rallye.. De rugleuning van achterbank past niet helemaal, wordt dus dubben..
Al met al zit de voorstoelen veeeeeel beter en super en ook nog lekker lager.
Moet wel nog stofzuigen..
Foto volgt..
De 106 Rallye intrieur is nu in mn Volcane
Al met al zit de voorstoelen veeeeeel beter en super en ook nog lekker lager.
Foto volgt..
Last edited by peetjuun on TueJul17, 2007 2:15:18 PM, edited 1 time in total.