Edwin aka Edwin (AX 1.1i Spot '96)
Moderator: webmasters
Hey Edwin,
Vandaag je velgjes (en de hele AX trouwens) in het echt gezien.
Supermooi man!
Vind het echt hele strakke velgjes en staan erg goed onder de jouwe.
Vandaag je velgjes (en de hele AX trouwens) in het echt gezien.
Supermooi man!
Vind het echt hele strakke velgjes en staan erg goed onder de jouwe.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

ja stond een tijdje geleden te koop op marktplaats, misschien nu nog, via een dealer namelijk... zag er leuk uit, die wilde ik toen kopen namelijk toen ik nog geen auto had...Rock's wrote:Hier in Nieuwerkerk reed er altijd prcs zo'n kleur AX met prcs zulke wielen rond..... nu nog een groenen gladde spoilert en je hebt een kloon....
een spoilertje maakt je auto echt leuk....
Ja spoiler komt ook nog wel, maar die komt later.
Ik ben nu met een hoop dingen tegelijk bezig, maar dat werkt niet handig.
Ik heb nu mechnismen voor electrische ramen, die komen er dus in.
Daarnaast ga ik een composetje in de bekerhouders maken.
Dus als ik de raammechanismen erin zet, trek ik gelijk ook de kabels mee voor de woofer voor in de deur, als het portier dan toch open ligt doe ik dat gelijk maar mee.
Daarna dus het composetje erin
Maar daarvoor moet ik eerst nog de extra versterker in m'n kofferbak bouwen, dus dat moet dan weer eerst.
Die versterker heb ik overigens al liggen, die wordt dan voor alleen de subwoofer, composet en de hoedenplank speakers komen dan op de JBL versterker.
Maar eerst eens een paar kleine plekjes oppervlakteroest behandelen voor de winter, lijkt me een stuk belangrijker!
Wat ik na de elec. ramen en composet verder ga doen weet ik nog niet precies.
Ik wil altijd nog wel een keer kofferbakverlichting inbouwen, das misschien wel simpel te doen met een paar 12v ledjes.
Keb alleen niet die schakelaar in de kofferklep zitten, dus misschien maar even kijken voor een los schakelaartje, lijkt me het makkelijkste.
De 12v kabel ligt er al wel, maar weet niet als daar ook spanning op staat (maar dat valt vast te meten
).
Jaaa en verder nog een spoilert erop en de ramen achter blinderen.
Maar goed, alles op z'n tijd.
Ik kan nog wel even vooruit
Verder zal ik nog wel eens een keer een paar nieuwe foto's maken omdat er nu LM velgen onder zitten.
Ik ben nu met een hoop dingen tegelijk bezig, maar dat werkt niet handig.
Ik heb nu mechnismen voor electrische ramen, die komen er dus in.
Daarnaast ga ik een composetje in de bekerhouders maken.
Dus als ik de raammechanismen erin zet, trek ik gelijk ook de kabels mee voor de woofer voor in de deur, als het portier dan toch open ligt doe ik dat gelijk maar mee.
Daarna dus het composetje erin

Maar daarvoor moet ik eerst nog de extra versterker in m'n kofferbak bouwen, dus dat moet dan weer eerst.
Die versterker heb ik overigens al liggen, die wordt dan voor alleen de subwoofer, composet en de hoedenplank speakers komen dan op de JBL versterker.
Maar eerst eens een paar kleine plekjes oppervlakteroest behandelen voor de winter, lijkt me een stuk belangrijker!
Wat ik na de elec. ramen en composet verder ga doen weet ik nog niet precies.
Ik wil altijd nog wel een keer kofferbakverlichting inbouwen, das misschien wel simpel te doen met een paar 12v ledjes.
Keb alleen niet die schakelaar in de kofferklep zitten, dus misschien maar even kijken voor een los schakelaartje, lijkt me het makkelijkste.
De 12v kabel ligt er al wel, maar weet niet als daar ook spanning op staat (maar dat valt vast te meten

Jaaa en verder nog een spoilert erop en de ramen achter blinderen.
Maar goed, alles op z'n tijd.
Ik kan nog wel even vooruit

Verder zal ik nog wel eens een keer een paar nieuwe foto's maken omdat er nu LM velgen onder zitten.

je kan ook gewoon net als mij nieuwe kabels leggen vanaf je accu met een zekering ertussen, naar je kofferbak, vervolgens op een 12V 8 watt tl-lamp aansluiten en voila, je hebt een bak met licht, en indien je 't draad lang genoeg hebt kun je aan 2 axjes tegelijk sleutelen 's avonds op een oprit
*al getest*
als je een dag hebt geprikt dat je gaat knutselen/werken/rotzooien geef ff een seintje, stel dat ik niet hoef te werken wil ik wel ff langskachelen.
je kan ook gewoon net als mij nieuwe kabels leggen vanaf je accu met een zekering ertussen, naar je kofferbak, vervolgens op een 12V 8 watt tl-lamp aansluiten en voila, je hebt een bak met licht, en indien je 't draad lang genoeg hebt kun je aan 2 axjes tegelijk sleutelen 's avonds op een oprit

als je een dag hebt geprikt dat je gaat knutselen/werken/rotzooien geef ff een seintje, stel dat ik niet hoef te werken wil ik wel ff langskachelen.

Spreken is goud, Ductape is zilver.
Keb ze pas geleden ook onder een peug gezien, maar dat was dan een iets ander (slanker) model van de spaken.
Maar ook bij deze velgen is dat binnenste ringetje niet meer zo netjes.
Onder een ZX heb ik ze ook al een keer zien zitten, maar daar mag het h?
Maar ook bij deze velgen is dat binnenste ringetje niet meer zo netjes.
Onder een ZX heb ik ze ook al een keer zien zitten, maar daar mag het h?

Typisch, maar best handig opzich
Het relais heb ik trouwens nog niet erg kunnen vinden, de klikjes komen ergens anders vandaan dan bij al de relais-jes in het zekeringkastje.
Het interval werkt weer.
Typisch, maar best handig opzich

Het relais heb ik trouwens nog niet erg kunnen vinden, de klikjes komen ergens anders vandaan dan bij al de relais-jes in het zekeringkastje.

je wie=wie stond alweer op pagina 3 ....Zzzzzz*
weer een kleine update dan?
een Remusje onder de 1.1i spot.
subtiel en toch netjes.
maar wat die mafkezen toen dr tijd met die uitlaatpijp gedaan hebben
er zit gewoon een stukkie van ruim 4 cm opgelast zonder reden.. en daardoor hebben ze ook weer een stukje uit je bumper gezaagd.
al met al, ziet het eindresultaat er weer goed uit.

ps. wat een heerlijk weertje.

wat ben je toch een verdomd actief clublid....

je wie=wie stond alweer op pagina 3 ....Zzzzzz*
weer een kleine update dan?
een Remusje onder de 1.1i spot.
subtiel en toch netjes.
maar wat die mafkezen toen dr tijd met die uitlaatpijp gedaan hebben

al met al, ziet het eindresultaat er weer goed uit.

ps. wat een heerlijk weertje.

Hehe, jaa kweet het 
Niet heel veel tijd en geld voor m'n axje.
Maar... nu dus wel m?t een andere einddemper, keb de remus van DuFF gekocht
Geluid klinkt echt super zeg, een heerlijk subtiele brom.
Was daarom leuk zeg om ff op de stoep de boel te verwisselen.
En vooral om m'n ax weer van z'n steuntjes af te halen die we onder de achteras gezet hadden zodat ie wat hoger stond
En idd, het weer was vanmiddag echt super, niet al te koud en een lekker zonnetje erbij.
Thnx voor de foto's!
Je hebt gelukkig de 'schone' kant op de foto gezet, je ziet alleen langs binnenuit de blubber op de andere kant zitten
Magoed, binnenkort weer een update!
Moet binnen nu een ongeveer een maand weer apk ?n een beurt hebben.
Eerst dat even afwachtten, dan van het voorjaar een paar kleine beginnende roestplekjes aanpakken.
Daarna eens verder kijken naar de electrische ramen en speakers in m'n flessenhouders, maar das voor later als ik weer wat geld heb
Eerst maar eens die beurt, apk en de roestplekjes wegwerken, lijkt me belangrijker dan wat luxe dingen inbouwen.

Niet heel veel tijd en geld voor m'n axje.
Maar... nu dus wel m?t een andere einddemper, keb de remus van DuFF gekocht

Geluid klinkt echt super zeg, een heerlijk subtiele brom.
Was daarom leuk zeg om ff op de stoep de boel te verwisselen.
En vooral om m'n ax weer van z'n steuntjes af te halen die we onder de achteras gezet hadden zodat ie wat hoger stond

En idd, het weer was vanmiddag echt super, niet al te koud en een lekker zonnetje erbij.
Thnx voor de foto's!
Je hebt gelukkig de 'schone' kant op de foto gezet, je ziet alleen langs binnenuit de blubber op de andere kant zitten

Magoed, binnenkort weer een update!
Moet binnen nu een ongeveer een maand weer apk ?n een beurt hebben.
Eerst dat even afwachtten, dan van het voorjaar een paar kleine beginnende roestplekjes aanpakken.
Daarna eens verder kijken naar de electrische ramen en speakers in m'n flessenhouders, maar das voor later als ik weer wat geld heb

Eerst maar eens die beurt, apk en de roestplekjes wegwerken, lijkt me belangrijker dan wat luxe dingen inbouwen.

Tis toch echt door een Citroën garage gedaan.
Maargoed, binnenkort nog even iets leuks voor de AX ophalen
Foto's volgen!
En deze week even een datum plannen voor de beurt ?n APK
Maar zoals je al dacht, mogelijk een demper met iets andere ophang punten waardoor de middenpijp iets te kort was.
Tis toch echt door een Citroën garage gedaan.
Maargoed, binnenkort nog even iets leuks voor de AX ophalen

Foto's volgen!
En deze week even een datum plannen voor de beurt ?n APK

komt door een t? lange uitlaatpijp ofzo.. heel bizar![]()
ik wilde al gaan schrijven, aangezien hij op de foto er niet zo recht uitziet.... maar goewd...