Eric aka DuFF - Peugeot 206 2.0hdi-foto's pag.40 enz.
Moderator: webmasters
en zelfde artikelnr hebben ze dusDuFF wrote:dacht je.... zelfde kleppendeksel ? = zelfde artikelnummer toch ...
duff, foto!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mooie wielen eric! Maaruh, 4 gaats. Betekent dat dat de furio een ander onderstel krijgt, of is dit gewoon een afbeelding met een gat teveel !?
FF over die motorkap. De meeting van zondag a.s. zit er denk ik niet in. Heb de dagen daarna tentamens, welke m'n laatste KUNNEN zijn. Dus die wil ik eigenlijk ff in koppen. Maken we wel ff een afspraak voor de week erna ofzo, rijd ik wel naar je toe. Tenzij jij nog eens in omgeving den haag bent !
ennuh... kom eens met foto's !
FF over die motorkap. De meeting van zondag a.s. zit er denk ik niet in. Heb de dagen daarna tentamens, welke m'n laatste KUNNEN zijn. Dus die wil ik eigenlijk ff in koppen. Maken we wel ff een afspraak voor de week erna ofzo, rijd ik wel naar je toe. Tenzij jij nog eens in omgeving den haag bent !
ennuh... kom eens met foto's !
bandjes zitten erop, 2.7 bar ik wist niet dat ik stuurbekrachtiging had. grip als een malloot en ze rijden erg comfi en stil.
@ Job, ik vond tot zondag eigenlijk die kap lang genoeg in de weg staan in de schuur.
hij mag er best langer staan, al zal die wel sneller roest aantrekken denk ik, aan jou de keus, of ik geef 'm mee aan iemand die er zondag wél is ?
en zodadelijk een foto van me ax op de brug bij de bandenboer.
@ Job, ik vond tot zondag eigenlijk die kap lang genoeg in de weg staan in de schuur.
hij mag er best langer staan, al zal die wel sneller roest aantrekken denk ik, aan jou de keus, of ik geef 'm mee aan iemand die er zondag wél is ?
en zodadelijk een foto van me ax op de brug bij de bandenboer.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Ik weet niet of rogier komt!? Dat zou nl. helemaal super zijn!DuFF wrote:bandjes zitten erop, 2.7 bar ik wist niet dat ik stuurbekrachtiging had. grip als een malloot en ze rijden erg comfi en stil.
en zodadelijk een foto van me AX op de brug bij de bandenboer.
Dan kom ik 'm diezelfde avond wel halen, maar kan ik iig zondag in de boeken (:s, 't lijkt wel alsof ik dat leuk vind :s)