Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

dit weekendje weer wat liggen sleutelen aan de axjes. en ze eindelijk nog is gewassen ook want dat was nodig

de zwarte kreeg zen zomervelgjes terug, inderdaad, de 15 inch witte azevjes met 195/45/15 Yokohama S-line bandjes. Volgens mij één van de betere bandensoorten als je sportief wil rijden. 8) 8) 8)
Image
Image
Image


De blauwe moest zen sloffen afstaan aan Char haar axje, en deze staat er nu zo bij, makkelijk werken toch :D
Image

en char haar Cit-tuningvelgjes, naafkapjes hebben we, maar ze vond het leuker zonder, vrouwen hé :twisted:
Image
Image
Image

char moegewerkt :wink:
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

:x lucht-gereedschap, luxe !
en ziet er weer goed uit, het is inderdaad voor de sportieve clubrijders weer tijd om de wintervelgen op te bergen, en de zomerlichtmetaaltjes te monteren.

wat ben je met die blauwe nou allemaal van plan?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

DuFF wrote::x lucht-gereedschap, luxe !
en ziet er weer goed uit, het is inderdaad voor de sportieve clubrijders weer tijd om de wintervelgen op te bergen, en de zomerlichtmetaaltjes te monteren.

wat ben je met die blauwe nou allemaal van plan?
die blauwe zou uiteindelijk de kawasakigroene worden, de droomax dus waar ik het pagina één van dit topic al over had. Momenteel ligt de motor geheel uit elkaar, onderblok is al gereviseerd, kop is nog altij binnen, en ik wacht nog steeds op men snelle nokkenas. Verder wordt hij eerst compleet klaar gezet om de technische controle hier te passeren. Erna wordt het saxo onderstel gemonteerd en gaat de motor er terug uit om verder te tunen. Als ik dan toch alleen nog maar een rolling frame heb, ga ik terwijl de kas en de tuningbumpers en alles wat erbij komt kijken de carosserie in rijden :D . Tot over 10 jaar zou'k zo zeggen LOL :roll: :roll: :roll: nee hoor, van af het moment dat men motor terug loopt en hij door de keuring is moet het hele project toch wat vlotter gaan lopen. En anders wordt het uitverkoop :oops: :oops: :oops: want ik wil bijna kindjes :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

DuFF wrote::x lucht-gereedschap, luxe !
als mecanicien ben ik gewoon van met zoiets te werken dus ik MOEST het thuis ook hebben :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Netheo wrote: En anders wordt het uitverkoop :oops: :oops: :oops: want ik wil bijna kindjes :twisted:
dan word het geen uitverkoop, dan heb je alvast een leuke auto voor als de kids 18 jaar worden :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

DuFF wrote:
Netheo wrote: En anders wordt het uitverkoop :oops: :oops: :oops: want ik wil bijna kindjes :twisted:
dan word het geen uitverkoop, dan heb je alvast een leuke auto voor als de kids 18 jaar worden :lol:
als daartegen de benzine nog niet op is/ te duur wordt :x
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Weekendag=axdag :D
en dus vandaag wat liggen klussen. Heb een maandje of 3 geleden intensiefreiniger op de kop kunnen tikken. Uit de bus van 20 liter was wel al wat uit omdat er een demo mee gedaan is waar voor de prijs dat ik het flacon betaald heb, kon ik het echt niet laten staan. Heb er de motor mee ingespoten, een uurtje laten trekken en dan de motor afgespoten met de tuinslang, aanschauw het resultaat

VOOR:
Image
Image

NA:
Image
Image
Image
De V-bak was echter net iets te vuil, maar ja, op het flacon staat "en indien nodig de behandeling herhalen" en dat zal dus ook wel nog gedaan worden

het kleppendeksel heeft nu wel al zen roest prijs gegeven en er zal dus voor vervanging worden gezorgt. Hoe of wat zie ik nog wel

Bij de blauwe ax heb ik eindelijk de handrem kunnen maken.
Zo dat was het voor een zaterdagnamiddag
C ya all :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 631
Joined: WedNov01, 2006 3:59:10 PM
Location: Breda

Post by Koen NL »

Wow!!

Goed bezig zeg. En al begonnen met de centrale vergrendeling? :)
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

Netheo's_Charly
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: SatOct06, 2007 7:02:11 PM
Location: Humbeek België

Post by Netheo's_Charly »

Koen NL wrote:Wow!!

Goed bezig zeg. En al begonnen met de centrale vergrendeling? :)
Nee :oops: :oops: :oops:
eerst de blauwe door de controle krijgen, als hij gaat herspoten worden moet alles er toch uit, en erna zal de CV erin komen, nog eventjes geduld :wink:
My AX powered by Netheo

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

gisteren een leuk berichtje gehad op men gsm, men verbreed staal was eindelijk klaar.
het is dus geworden 7.5 en 8J breed, weer spierwit en met 195/40/14 bandjes op. Nu nog een gepaste verlaging zoeken :)
ik vind ze alvast zalig mooi
Image
Image
Image
breed genoeg??? :twisted:
Image
laag profiel neem ik aan :roll:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

Keurig, ziet er goed uit..

8 j gaat dat wel goed komen achter?
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

brrrrrrrrrr wat mooi...

Ik ben benieuwd of je er mee kan rijden :roll:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

TTF wrote:Keurig, ziet er goed uit..

8 j gaat dat wel goed komen achter?
laat ons samen hopen :D ach we zien wel, en komen ze uit de wielkassen, tja, dan wordt het op zen duits hé, breid und thief, of hoe je dat ook schrijft :oops:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

heel netjes hoor, ik denk dat het wel moet passen, collin heeft onder nigel ook 195 brede slofjes liggen op verbrede velgjes als deze.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Browny wrote:heel netjes hoor, ik denk dat het wel moet passen, collin heeft onder nigel ook 195 brede slofjes liggen op verbrede velgjes als deze.
ik denk dat de velgen van nigel niet zo breed zijn als deze hoor, op de 8 J breed staat de band hier behoorlijk getrokken. maar passen moet het sowieso doen, vermits de velgen enkel achter het velghart verbreed zijn.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

vandaag nog na men werk een beetje ligge testen met de nieuwe 14ers.
De blauwe staat nu toch netjes op assteunen en er een wiel opzetten is dus niet echt zovéél werk. ik vind alvast dat ze zalig mooi staan, breed genoeg, maar niet te breed.
Image
Image
Image
Image
Rallylook VS duitse, nja, zonder verlaging blijft rallylook toch de beste optie, hopelijk snel verlagen :D

Nu ben ik de naafkapjes aant zwartspuiten se, de eerste laag zit er op. Lastige dingen om te schuren hoor
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

kapjes schuren? ik heb ze goed ontvet en gespoten met plastic primer en vervolgens met lak gespoten, ging prima. :)

velgen zien er netjes uit, (alleen ik zelf ben niet zo van dat de velgen 'buiten' de band steken :oops: )

hopelijk past alles en kun je ermee rijden zonder aanlopen :D
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

DuFF wrote:kapjes schuren? ik heb ze goed ontvet en gespoten met plastic primer en vervolgens met lak gespoten, ging prima. :)

velgen zien er netjes uit, (alleen ik zelf ben niet zo van dat de velgen 'buiten' de band steken :oops: )

hopelijk past alles en kun je ermee rijden zonder aanlopen :D
aanlopen zal niet het geval zijn denk ik, velg komt wel iets buiten de kas maar de band staat netjes getrokken, en is bovendien een stuk minder hoog dan de originele maat op een ax GT
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

vandaag was het weer een zonnige AXdag.
vrijdag tijdens het rijden een skirtdeel verloren, namelijk het deel net voor het achterwiel. Gelukkig lag het mooi langs de kant van de weg en was het zo goed als onbeschadigd. Vandaag met de nodige kit het skirtdeel terug gemonteerd en hopen dat het blijft plakken.

Men meisje had deze week ook via de post een leuk fake MOMOstuurtje toegestuurd gekregen. Dat is dan ook maar gemonteerd.
Image

Verder werden de autotjes vakkundig afgewassen en afgedroogd.
Image
Image
strak hé :wink: (ja jongens, de wagen)

Eergistere heb ik nog wat leuks opgehaald voor de blauwe ax GT.
kijk zelf maar 8) 8) 8)
Image
Image
Inderdaad, echt sparco Revolution plus stoeltjes
Image

Tot slot heb ik nog de naafkapjes gespoten van het verbreed staal, en dit ziet er zo uit

Image
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

nette stoelen en weer goed bezig geweest zo te zien :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply