helaas niet..mr dean wrote: P.s. heb jeje sleutels al gevonden
ik hoop ze morgen te vinden op het pad bij me werk (daar waren we gister nog even geweest..)
Moderator: webmasters
helaas niet..mr dean wrote: P.s. heb jeje sleutels al gevonden
Precies... Nigel + Kent-Cams + Koni + OMP + 2 grote beurten komt daar maar net overheen...TTF wrote:1500q01z wrote:@bas: ja, maar dan moet ik weer nieuwe leidingen trekken
dat tiefusding heeft me al ruim 1500,- gekost aan onderdelen sinds Zolder....
dat ben ik nog niet eens kwijt geweest aan onderhoud in de afgelopen 3 jaar dat ik mijn gti heb
bestuur wrote:nieuwe banden + uitlijnen: 400,-
nieuwe uitlaat (origineel Citroën) midden/einddemper: 380,-
nieuwe aandrijfassen links/rechts: 350,-
koppakkingset+driem enz.: 150,-
vloeistoffen
remschijven/blokjes/schoenen: 200,- (feromax)
voorstoelen: 75,-
(pardon, ik zit onder bestuur)
Was mijn uitlaat dan niet goed genoeg?bestuur wrote:nieuwe banden + uitlijnen: 400,-
nieuwe uitlaat (origineel Citroën) midden/einddemper: 380,-
nieuwe aandrijfassen links/rechts: 350,-
koppakkingset+driem enz.: 150,-
vloeistoffen
remschijven/blokjes/schoenen: 200,- (feromax)
voorstoelen: 75,-
(pardon, ik zit onder bestuur)
Dat schilt weer 380 euroq01z wrote:dsa waar ook Rob! ik heb jouw uitlaat er toen onder gezet en die bij Citroën afbesteld
Nieuwe revisies assen, ofwel ruilassen maar wel van goede kwaliteit, ik heb ze bij Brabebo gehaald www.brabebo.nl (leveren nieuwe en gebruikte onderdelen) En ja dat zijn de GTI assen met abs gezien die van een 106 gti hetzelfde zijn.q01z wrote:@
@Draak: echte GTI assen? origineel Citroën? waar.. voor GTinjectie-assen is 90,- per as al weinig (revisie!)