Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

DuFF wrote:zoals ik op msn al zei, ik ben jaloers, als die set op de GTI zit ben je echt de man.

whooh!.

kun je 't toevallig al met schilderstape ofzo 1 kant los op je AX hangen en daar een foto van schieten? ik ben benieuwd. 8)



Als het op zijn GTI zou passen wel idd, dit setje is toch echt voor iemand met rechte wielkasten of wilde je hem gaan bewerken?
Freude am Fahren.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Toch hoord hij niet te stotteren onder de 3 k rpm, meestal lmm of de onstekingsmodule.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

Hey marc!

Wat ben jij toch een geweldige vent!!!!! Super!
Ik kom net weer thuis in olland, ligt daar gewoon een slang van de koeling en de vuldop uit f*cking schravehage!!! THANKS man!!

Echt super, en ik wil wel foto's van je unique-skirts!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Gaaf setje!
Wellicht combineren met deurskirts van een aftermarket setje?
Dan loopt de cannelure mooi door.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Gaaf Marc ben benieuwd naar de werkelijkheid straks
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

arnie wrote:
DuFF wrote:zoals ik op msn al zei, ik ben jaloers, als die set op de GTI zit ben je echt de man.

whooh!.

kun je 't toevallig al met schilderstape ofzo 1 kant los op je AX hangen en daar een foto van schieten? ik ben benieuwd. 8)



Als het op zijn GTI zou passen wel idd, dit setje is toch echt voor iemand met rechte wielkasten of wilde je hem gaan bewerken?


of skirts aanpassen naar ronde wielkasten ? :wink:

alles kan, alles mag, hier in Zeeland zijn wij zeer creatief :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

DuFF wrote:
arnie wrote:
DuFF wrote:zoals ik op msn al zei, ik ben jaloers, als die set op de GTI zit ben je echt de man.

whooh!.

kun je 't toevallig al met schilderstape ofzo 1 kant los op je AX hangen en daar een foto van schieten? ik ben benieuwd. 8)



Als het op zijn GTI zou passen wel idd, dit setje is toch echt voor iemand met rechte wielkasten of wilde je hem gaan bewerken?


of skirts aanpassen naar ronde wielkasten ? :wink:

alles kan, alles mag, hier in Zeeland zijn wij zeer creatief :lol:


Het maakt toch niet uit dat de wielkast onder t plastic rond is :P

alsof je dat ziet :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Ik had ook een moord gedaan voor deze skirts,..... maar om ze op deviltje te zetten :roll: ..... neh.... supersetje !!!!!!! zeer uniek....!
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

en dit moet ik ook nog ff posten..... zie je wel dat ik niet gek ben !!!!!
Rock's wrote:Ik heb deze kit vaker gezien..... maar 1 ding is zeker.... het kitje is zeer exclusief...

Misch. heeft Dimma dit in de AX beginperiode geleverd.... :roll:


q01z wrote:
Browny wrote:ik denk dat marc gaat voor de beker.


ja.. stelletje paniekzaaiers over unieke bodykits en dima en maxi en vanalles :P

volgens mij is het gewoon stukjes opel op een AX.. ze zijn evengroot, wielbasis is 'gelijk' en geef toe, hoe vaak heb je niet per ongeluk naar een Corsa gezwaait? ;)
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: SatJan24, 2004 2:32:08 PM
Location: BeNeLux

Post by bestuur »

aad, of je gek bent, daarover kunnen we beter niet discussieren :P
wij gekken onder elkaar..

AAD HAD GELIJK!

dat is toch wel het minste :)

@arne; dat wordt punt 2 ;) samen met het monteren zonder gaatjes te boren :roll:

@grietje; maar de montage is wel op de 'rechte' wielkast.. dus dat moet toch aangepast worden!

@aad; als het nix is, ben jij de 2e die het hoort :lol: (MBa de eerste..)

@geert; graag gedaan gozer, het was maar 150km om uiteindelijk :lol: viel mee dus, leuke weggetjes daar bij olland! moet nu wel mn koppakking weer gaan vervangen denk :roll:

@draak; lmm? lambda? die hebik niet..

en nu, eerst eten..

edit: excuus! zat blijkbaar onder bestuur.. :oops:

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

GAAF! 8)

En het is geen setje van Dimma of een halvo Opel of wat dan ook maar ECHT Citroën! Als zijnde AX RALLYE skirts (ja RALLYE, zelfde naam als Peugeot heeft ;))

Zal wel eens in de accesoire folders neuzen daar heb ik ze al eens gezien, ook toen al wilde ik ze graag hebben. ;)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

MBa@NL wrote:Zal wel eens in de accesoire folders neuzen daar heb ik ze al eens gezien, ook toen al wilde ik ze graag hebben. ;)


omdat deze skirts zeker precies over het oppervlakte lopen waar je nu die deuk hebt? (gelieve op te vatten als grapje) :P
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

DuFF wrote:
MBa@NL wrote:Zal wel eens in de accesoire folders neuzen daar heb ik ze al eens gezien, ook toen al wilde ik ze graag hebben. ;)


omdat deze skirts zeker precies over het oppervlakte lopen waar je nu die deuk hebt? (gelieve op te vatten als grapje) :P


Je bent echt scherp vanavond Duff :lol: :lol:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Henk Bats wrote:
DuFF wrote:
MBa@NL wrote:Zal wel eens in de accesoire folders neuzen daar heb ik ze al eens gezien, ook toen al wilde ik ze graag hebben. ;)


omdat deze skirts zeker precies over het oppervlakte lopen waar je nu die deuk hebt? (gelieve op te vatten als grapje) :P


Je bent echt scherp vanavond Duff :lol: :lol:

Groetjes, Henk


ik heb uitgeslapen, en ik zal tot 07:00 morgenochtend het forum in de gaten houden 8)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

DuFF wrote:
MBa@NL wrote:Zal wel eens in de accesoire folders neuzen daar heb ik ze al eens gezien, ook toen al wilde ik ze graag hebben. ;)


omdat deze skirts zeker precies over het oppervlakte lopen waar je nu die deuk hebt? (gelieve op te vatten als grapje) :P


Toen ik ze voor het eerst zag nog niet, helaas is dt nu onderandere óók een reden ;)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Q01z, complimenten voor het opbouwen van de GTI.
Hij rijd echt lekker! Lekker strak op de weg, hij voelt echt super goed aan, bochten gedrag goed :D
En men, wat is ie snel!

Ik hoop dat ie zijn APK zonder nukken gaat halen.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

mmm tsja, zal ik dan ook nog maar es kijken of ik nog een update aan mn wie=wie kan verzinnen?

eigenlijk valt er nix te melden.. de GTI staat nog exact op de plek waar Romy m de vorige keer heeft neergezet.. en dat was dus op 14januari :oops:

ondertussen ligt er al wel een complete set voor koppakking+distributieriem klaar, die gaat preventief vervangen worden..
als het motorblok daarna weer netjes loopt (dus dan met nieuwe koppakking + klepseals + thermostaat + driem + spanrol + waterpomp + injectoren) dan gaat hij APK krijgen, ik vermoed dat mn linkerfussee dan vervangen gaat worden en daarna?

tsja verkoop denk ik.. zeg nou zelf, tis toch zonde om m daar te laten staan?

updates wat betrefd de Porsche? nah ook geen eigenlijk :P hij loopt nog steeds erg netjes met zn nieuwe bougies.. en dr lekt nog steeds 1 injector iets bij stationair, daar ben ik nog niet aan toegekomen..
Ik ben al wel een stuk verder met mn reserve motorblok!
dat heb ik gekocht om uit elkaar te halen, puur om te kijken hoe het in elkaar zit :D het grove vuil is er nu wel een eind af, dus hij kan nu helemaal uit elkaar.. gereviseerd en weer in elkaar :)

het wil wel aardig lukken, maar het is nog lang niet helemaal schoon!
blok gaat wel helemaal uit elkaar, aangezien ik zag dat er veel troep bij de drijfstangen/krukas lag (carter lag er bij aanschaf los op!) en dat is natuurlijk niet bevorderlijk..

ik zag net dat ik het eindresultaat voor vandaag er nog niet op heb, maar dat komt wel..
overigens zitten die drijfstangen met hele vage moeren vast, het lijkt torx.. maar dat is het niet :roll: dat wordt weer gereedschap zoeken!

maar goed;
alle fotos staan hier: klikkie

even een kleine selectie;
Image
VIES!
Image
owhhh moooi :P

Image
klein beetje schoner..

eind resultaat voor vandaag zet ik misschien zo nog ff op de foto!
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Image

en poetsen die marc :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

briljant werkelijk.. :D
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

hahahahhahaa :lol: :lol:


oh shit hierna ben ik de lul ntrlk :roll:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply