De eerste foto's zijn in de Zuiplaspolder tussen Nieuwerkerk ad IJssel en Zevenhuizen gemaakt en de laatste serie inderdaad in Nesselande.chieltje wrote:mooie foto's allemaal
zijn ze in de buurt bij nesselande genomen toevallig?
Groetjes, Henk
Moderator: webmasters
De eerste foto's zijn in de Zuiplaspolder tussen Nieuwerkerk ad IJssel en Zevenhuizen gemaakt en de laatste serie inderdaad in Nesselande.chieltje wrote:mooie foto's allemaal
zijn ze in de buurt bij nesselande genomen toevallig?
Ik mocht van meneere agent de mistlampen niet aan hebben volgens hem was het zonnig genoegRock's wrote:Het rockte wel enorm vanmiddag
![]()
Ik zie alleen dat ik beter bij jullie had kunnen parkeren.... ik zit nu nog steets met een stofnest in de tuin ...
en omdat Henk het zelf blijkbaar niet wil vertellen... terwijl Michel en ik als een stel lompe boeren off road aan het rijden waren kregen onze brave Henk en Corry een standje van de politie
Inderdaad zelfs 4 trekhaken op een rij en één sleurhut aan de overkant.q01z wrote:mooi rijtje trekhaken!
Ik ben het met Denny eens, haal dat ding er snel onderuit (en ook je reservewiel)MBa@NL wrote:Heb er al aan zitten denken maar ik heb em al té vaak nodig gehad en weet dan nu al dat ik em heel erg ga missendenny wrote:michel,
haal die trekhaak er onder uit bij je ""chrono" !!
onder een sportieve auto horen die dingen niet
Bossie wrote:Ik ben het met Denny eens, haal dat ding er snel onderuit (en ook je reservewiel)MBa@NL wrote:Heb er al aan zitten denken maar ik heb em al té vaak nodig gehad en weet dan nu al dat ik em heel erg ga missendenny wrote:michel,
haal die trekhaak er onder uit bij je ""chrono" !!
onder een sportieve auto horen die dingen niet![]()
Als je een trekhaak nodig hebt, dan pak je je TRS maar
Ho, ho mannen hou mij er buitenBossie wrote:Goed plandenny wrote:Bossie,
Jij, ik, slijptol hebben een date![]()
![]()
![]()
Henk, kun jij effe een verlengsnoer pakken voor de slijptol
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).