Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Gefeliciteerd! :occasion9:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Gefeliciteerd!

J5
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 591
Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:

Post by J5 »

Van harte :occasion9:

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 631
Joined: WedNov01, 2006 3:59:10 PM
Location: Breda

Post by Koen NL »

Gefeliciteerd!
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Gefeliciteerd!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Van harte gefeliciteerd kerel :D
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Van harte gefeliciteerd !!!
Image Image Image

Cobus
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 95
Joined: SatDec02, 2006 8:29:46 AM
Location: Breda

Post by Cobus »

gefeliciteerd
Citroën de Gekstuhhh!!

Trotse Eigenaar van:
Citroën Xsara 1.8 16V VTS (is niet meer :s)
VW Golf Variant 1.9TDI Bluemotion

To do:
Auto verkopen!! (Xsara)(Verkocht!)

Klust met plezier aan:
Citroën AX 1.1 First (Koen NL)
Kijk zijn to do list maar na :S

TwoTone
AX Master
AX Master
Posts: 1260
Joined: SatMar18, 2006 9:40:07 PM
Location: Rotterdam

Post by TwoTone »

Gefeliciteerd met je verjaardag!
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

THX 2 ya all :D
kheb men verjaardag goed gevierd, want ja, 22 wordt je geen 2 maal hé :P en dit is de reden dat ik elke 27ste januari plat ga :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

weer een vrijdag vrij gehad gisteren en dus een beetje geknutseld aan men zwart ax gtje
Kheb nieuwe mistlichten in de voorbumper geknald. Mooi zo :)

Men koplamp rechts scheen half, dus eventjes met men neus de motorruimte ingehangen en wat bleek nu, er stak er rood sterkertje niet goed in. Éenmaal deze was ingestoken scheen de lamp terug mooi maar werkten de mistlichten niet meer zo goed. Het is te zeggen, ik moet de men motor laten draaien, en men grootlichten eens aan en uit knipperen als de schakelaar van de mistlichten opstaat en dan blijven ze branden. Zet ik men motor uit, dan gaan de mistlichten na 5 tellen ook uit. Dus mijn inziens zit ik ergens met een verlies of is men relais ver kapot en heeft deze te véél stroom nodig. Iemand dit ook al voor gehad???

Verder heb ik nog men ruit gemaakt aan de passagierszijde. In de doorloop van de deur was een draad afgeknakt. Deze dan maar vernieuwd en men ruitje doet het weer.

Ook heb ik nog leuk nieuws gehad omtrend men verbreed staal. Ze waren eindelijk klaargeraakt met verbreden. En 8 inch breed is echt wel lekker. Gisteren dan maar gelijk enkele bandjes opgetrokken om te zien welke maat me het beste ligt. Het zullen dus continental's worden in de maat 195/40/14, wat dus erg duits lijkt :D . Nu is het enkel nog wachten tot ze gestraald en ge poedercoat zijn. Sorry jongens, geen fotos

Wat de blauwe ax GT zen cilinderkop betreft heb ik spijtig genoeg nog altijd geen nieuws :x :x :x Ik haat wachten :roll:

BTW vanavond REVERZE in sportpaleis antwerpen (BELGIË), gaan er nog mensen van de club???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

dit weekend weer wat gewerkt aan de GT volcane :D
in de eerste plaats mocht hij nog is goed opgeblonken worden, dus heb ik hem een klein wasbeurtje en een grote turtlewaxbeurt gegeven.
resultaten vielen goed mee :D

Image
AX @ water :) BTW die golf is van mij, maar vrees niet, ik ga ermee rodeocrossen :twisted:

Image
AX @ droog

Image
AX @ BLINGBLING (naar het voorbeeld van duff een paar maand geleden)

Image
het dak waarin een leuke weerspiegeling van de heldere hemel te zien is :roll: :roll: :roll: (sorry, emotioneel moment)

Image
nee geen photoshop :evil:

Image
de hulpmiddeltjes :wink:

Verder wordt het hier in België stil aan zomer ***kuchkuchkuch*** en wordt het dus tijd voor de zomeroutfit :) De rolbeugel mocht net als de ax zelf terug eens gaan blinken. Na een paar wrijfjes met polychrome kreeg ik het volgende...

Image
Image
Image
laat het verschil duidelijk zijn :wink:

dan maar de kuipjes, rolbeugel en 3-puntsgordels gemonteerd
Image

Verder heb ik een verlaging van -55 mm besteld bij een Nederlands huis. Levertijd, ikke ni wete :oops: :oops: :oops: ik hoop zo snel mogelijk.

Men cilinderkop is bijna klaar, en bij Robert Racing ligt nog meer pretspul op mij te wachten. We gaan proberen 2 dubbele carbs van een Simca rally type 2 op men cilinderkop te monteren met een custom made inlaatspruitstuk. Op een simca rally gaf dit standaard 115 PK uit een 1000CC, natuurlijk zit hier al standaard snelle nokkenas in en dergelijke. Dus ik ben benieuwd wat dit op een 1400cc gaat doen met snelle nokkenas. 8) 8) 8)

Men verbreed staal van 7 en 8 breed is ook klaar, morge ga'k ze als ik tijd heb halen. Met nieuwe continental bandjes van 195/40/14 op. Dit worden dan wel weekendvelgjes. Heb ze nog niet gezien dus ik ben eve benieuwd als jullie :)

En om af te sluiten:
het gezicht van char toen ik vertelde dat ik aan men axje ging werken
Image
en haar gezichtje toen ik gedaan had en haar vertelde dat ze van mij een type2 naaf cadeau kreeg :D
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

lekker bezig geweest! Hoeveel mm zijn die carbjes?

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Browny wrote:lekker bezig geweest! Hoeveel mm zijn die carbjes?
45 mm dubbele webers en het zijn dwarsstroomcarbs zoals in een ax sport, maar dan net iets groter :shock:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

wow, dat gaat verzuipen :D 40mm is bij de sport al redelijk overdone :D

maar ziet er goed uit :P
Char kan wel boos/lelijk kijken zeg.. :lol:
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

q01z wrote:wow, dat gaat verzuipen :D 40mm is bij de sport al redelijk overdone :D

maar ziet er goed uit :P
Char kan wel boos/lelijk kijken zeg.. :lol:
verzuipen??? dat denk ik niet, tis maar kwestie van een kleine sproeierbezetting en een leuke knal achteraf :D

BTW char is niet altijd zo :P :P :P
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Netheo wrote:
Browny wrote:lekker bezig geweest! Hoeveel mm zijn die carbjes?
45 mm dubbele webers en het zijn dwarsstroomcarbs zoals in een AX sport, maar dan net iets groter :shock:
verzuipt niet, heb ik mee gereden op een AX Sport (die allereerste).
scheelde niet heel veel in vermogen denk ik, ding liep rond de 200 op de klok en liep er ook vrij makkelijk heen.
ding zoop wel als een malle en had geen koppel < 3500 r/min.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

kevin.broke wrote:
Netheo wrote:
Browny wrote:lekker bezig geweest! Hoeveel mm zijn die carbjes?
45 mm dubbele webers en het zijn dwarsstroomcarbs zoals in een AX sport, maar dan net iets groter :shock:
verzuipt niet, heb ik mee gereden op een AX Sport (die allereerste).
scheelde niet heel veel in vermogen denk ik, ding liep rond de 200 op de klok en liep er ook vrij makkelijk heen.
ding zoop wel als een malle en had geen koppel < 3500 r/min.
dat koppel ben ik normaal sowieso al kwijt met die snelle nokkenas, powerband begint van 4500 tot 6500 als ik de specs mag geloven :D . En ik zet er vooral zo'n grote carbs op voor als de uitlaat warm wordt, jaja ik denk aan het showelement :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

weer slecht nieuws :x :x :x
gisteren zou ik normaal men verbreed staal gaan halen. Kom ik daar toe, oeps, bandje plat, er fit dus eentje, zal opnieuw moeten gemaakt worden. Dus nog eventjes geduld. Ook heb ik een mailtje terug gekregen van JB die zeggen dat een verlaging van -55 mm niet meer leverbaar is. Enkel nog de -40, maarja, dat is net niet laag genoeg. Dan maar bij W&D gevraagd wat men mogelijkheden zijn. Hij ging is rondhoren. Zo zie je maar, men plannen zijn altijd leuk, kosten tamelijk wat geld, maar op deze manier komt er niet véél van, en dat is balen :| :| :|
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

Netheo wrote:weer slecht nieuws :x :x :x
gisteren zou ik normaal men verbreed staal gaan halen. Kom ik daar toe, oeps, bandje plat, er fit dus eentje, zal opnieuw moeten gemaakt worden. Dus nog eventjes geduld. Ook heb ik een mailtje terug gekregen van JB die zeggen dat een verlaging van -55 mm niet meer leverbaar is. Enkel nog de -40, maarja, dat is net niet laag genoeg. Dan maar bij W&D gevraagd wat men mogelijkheden zijn. Hij ging is rondhoren. Zo zie je maar, men plannen zijn altijd leuk, kosten tamelijk wat geld, maar op deze manier komt er niet véél van, en dat is balen :| :| :|
het is idd balen, maar voor je -55mm kan je beter zelf in engeland -60mm bestellen daar hebben ze het zeker in voorraad. (ff googlen en het moet lukken)

Post Reply