Glenn aka Glenn@NL (C4 1.6HDi, ex AX Escapade 1.1i 1993)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Alleen n buitenspiegel! Schade valt mee gelukkig :D

Auto stond gewoon in de straat bij iemand die voor mij t onbalans uit de auto zou halen (velgen even opnieuw balanceren). T was druk geloof ik met her en der geparkeerde autos.. en daar had een vrachtwagenbestuurder een beetje moeite mee. Die heeft dus m'n buitenspiegel aangereden.. Hele spiegel van de spiegel zelf was aan puin. Waarschijnlijk dus met iets scherps/uitstekends geraakt.

Maar als het goed is zit er inmiddels weer een nieuwe op.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Glenn, in de huidige situatie zou ik voor deze gaan, echt iets voor jou :wink:

klik
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

wauw die zijn mooi Glenn!
als je die erop zet krijg je van mij spinner-wieldoppen!
Image

J5
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 591
Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:

Post by J5 »

En dobbelstenen aan je spiegel.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

M'n bommetje staat weer bij de dealer voor de deur gepakeerd (k ben bijna vaste klant inmiddels). Ditmaal voor een aanlopende remschijf. Eigenlijk had ik t al 5 maanden eerder moeten doen, maar k realiseerde me laatst pas dat dat aanlopen ook gewoon benzine kost :roll:

Ben benieuwd wat ze gaan doen, dacht zelf aan een kromme schijf of vuil tussen schijf en poot.

En over een maand APK (komt wel goed dit jaar denk ik) !

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

is het niet een klauw die blijft slepen glenn?

je bent trwns wel een luie student hoor.. :P
Image

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

nou het is geen constante sleep.. het is meer sleep-sleep-sleep. als je begrijp wat ik bedoel :roll: gewoon piepen. Hoogst irritant met dit mooie weer en de ARKO aan. en op de snelweg is het helemaal niet om aan te horen :roll: soms is het geluid met een slinger aan het stuur wel eventjes weg, maar later komt t gewoon weer terug :roll:

Ach ze zoeken het maar uit daar :-P

en idd, luie student. Bovendien bang voor vieze zwarte handen :roll:
En zeg nou zelf.. met dit weer zijn er toch wel betere dingen te bedenken als onder de auto liggen?

Ow, had ik gezegd dat Philips best goede spullen heeft gemaakt voor in de auto :D

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

Glenn@nl wrote:
Ow, had ik gezegd dat Philips best goede spullen heeft gemaakt voor in de auto :D
Yep, waren zij niet de eerste die in navolging van de wegwerpcamera, de wegwerpautoradio op de markt hebben gebracht? ;)
"Experience is what you get when you didn't get what you wanted."

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Potdorie, jij woont in de schaduw van het licht dat onze lichtstad uitstraalt zeker? :roll: Schaam je!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

glenn, is het probleem opgelost?
Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

ja Glenn is ie klaar?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Ik weet het nog niet :roll: Ben nog niet gebeld, dus denk dat hij nog binnen de poort staat bij de dealer. En ik had m toch niet nodig afgelopen weekend, dus vind t wel prima. Dinsdag zal ik eens gaan horen :)

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Zo hij staat inmiddels weer thuis :D

Remklauw linksvoor is gereviseerd, en een set nieuwe schijven en blokken zijn gemonteerd. Al met al een totaalprijs van 328 Euro. Maar hij rijdt weer prima op snelheid :) Trillingsvrij! :angel8:

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Afgekeurd :roll:

en wel op de volgende punten...

Middenpijp lek (achterdemper ook niet best meer, maar kon nog voor apk)
Ashoes lek rechtsvoor (wielzijde)
Remverschil voor van 40% (tsja....)

en daarnaast feestverlichting achter, en uitgedroogde wisserbladen

Dus vanuit Maarssen meteen maar doorgereden naar Leiderdorp waar de laatste keer de remmen zijn gedaan. Donderdag gaan ze kijken..

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Mjaw dat rem verschil is wel lullig als ze net je remmen hebben gedaan. Zou niet mogen zou je denken.

Uitlaat heb ik denk ik niet meer voor je glenn..... Teminste, wel eentje met einddemper maar die is ook niet zo best, dan moet je volgend jaar weer....

En die ashoes... kitten? zo is het bij mij vorige apk ook even opgelost, met de gedachte van, als ik tijd heb zet ik er wel nieuwe onder.....

En qua feestverlichting, daar is t ax voor :P:P check die dikke kabel van links naar rechts ook :P die is bij mij elke keer (bestwel) beschadigd als ie massa storing heeft :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Tsja ashoes.. vervangen of toch maar meteen een nieuwe as eronder haha wat is het goedkoopste :wink:

En idd, die remmen blijven terugkomen bij mn escapade... maar nadat ik de laatste 330 eur heb afgerekend ga ik ervan uit dat het goed is. Daarom was ik ook meteen naar Leiderdorp gereden, om even te vragen hoe dat zit. Zij zijn de laatste die ermee gerommeld hebben voor het eerdergenoemde bedrag, dus mogen ze het oplossen ook!

Uitlaatje zal idd een kwestie van zoeken zijn, de rest kan ik zelf wel oplossen. Iig de morette wisser eraf en weer ff terug naar een enkele. Trouwens weet je wat er op de opmerkingenlijst stond over de dubbele morette wisser: wisserbladen vervangen, let op! zijn er 2; zelfbouw :roll:


Vandaag wel een beetje reclame gereden voor van Oord door Utrecht..
Image

Een berlingo 1.9D als uhh leenauto. Traaag als dikke kak door een trechter, ongelooflijk!

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Sexy leenauto Glenn :lol:
Veel aangesproken door Citroën rijders met kuren?

Uitlaatje moet hier wel te regelen zijn.
Ashoesje zou ik gewoon vervangen of de as eruit halen en laten vervangen. Wie weet hoeveel vet er al uitgelopen is.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Hmmmm... als alleen de remklauw linksvoor is gereviseerd, zou dat best wel eens het verschil in remdruk kunnen verklaren: in een goed gereviseerde klauw schuift de zuiger veel beter dan in een niet gereviseerde. Ik denk dus dat de rechter remklauw nu (te) ver achterblijft in remdruk.

Binnenkort moet mijn dieseltje weer op voor APK.
Daarvan heb ik een tijd geleden de rechter remklauw vervangen door een (zelf) gereviseerde van een andere dieselpoot.
Ben benieuwd of ze daar nog over gaan lopen mekkeren.


Maarreh, alweer / nog steeds feestverlichting achter?
Ik kan me herinneren dat ik daar vorig jaar ook al eens iets over heb gezegd. :|
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Klopt ja, ik kan me ook herinneren dat ik al een keer met een schuurpapiertje in de weer ben geweest :lol: Dus het is alwéér haha

Nu maar eens iets grondiger te werk gaan, en met een beetje contactspray oid.

Tsja dat van die klauwen vond ik ook niet zo heel gek.. dacht ik ook meteen. Maar de beste man wist me te vertellen dat de 40% remverschil te danken was aan de linkerklauw die achterbleef naar hij zich kon herinneren :roll:

Dus... nouja haha donderdag gaat hij wederom op de remmenbank :oops:

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 425
Joined: MonMay28, 2007 8:09:14 PM
Location: Veghel
Contact:

Post by Aspeve »

Uitlaat heb ik nog wel liggen voor je, einddemper ook nog. Vraag is alleen hoe je het bij jou krijgt. Ik ben wel in Nieuwegein maar of dat te laat is....?
"Experience is what you get when you didn't get what you wanted."

Post Reply