q01z wrote:was trouwens nuttig dagje met JS.. klepjes gesteld, ontsteking iets bijgeregeld.. hij pakte nou wel beter op.. maar die carb afstellen blijft vaag bij hem
JS, kom naar de winter-sleutelmeeting, de monteur die dat organiseert kan elke carb. afstellen Voor mee info zie Link, meld je wel aan daar als je komt.
oke zal ff kijken of ik dan tijd heb ik pb je wel of ik kom
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
q01z wrote:en dan goed opletten zodat je mijne daarna ook kan doen
is goed ey zal die afsteller eens goed uithoren haha
Kijk maar uit, straks sta je te klapperen met je oren van de tips die hij je kan vertellen
Vorige keer was het echt leuk daar, leek net een school met ons als leerlingen die nieuwsgierige toekeken hoe de cylinderkop van een CX-Diesel effe werd gelicht . Verder zagen we hoe de ADALS van een BX effe werden vervangen, compleet met uitleg en nog veel meer. De garage waar we te gast zijn heeft een passie voor het merk Citroen, ze hebben daar een rommelzolder vol met oud/nieuw spul voor Citroen. Altijd leuk om daar effe te snuffelen, je weet maar nooit of je wat leuks ziet
zo ff een update: was op me werk aant rijden en valt plots m`n sleutelbos op m`n knie.... .... ik dacht...............en ik dacht.................., want me moter liep nog toen ik goed keek was me sleutel afgebroken (zoiets begrijpen kost dus tijd bij mij) maar ja weer een probleem.... k*t....apk komt steeds dichter bij!!! dus maar ff bij mij in nederland op een sloop een contact slot uit 1 van onze (Q01z) donor axsjes geritselt en nog veeeel meer leuks mee genomen. en vanavond met marc de s er weer in gezet...ik ben weer blij .
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
tank_driver wrote:zo ff een update: was op me werk aant rijden en valt plots m`n sleutelbos op m`n knie.... .... ik dacht...............en ik dacht.................., want me moter liep nog toen ik goed keek was me sleutel afgebroken (zoiets begrijpen kost dus tijd bij mij)
Heb je nu 2 sleutels, ??n om te starten en ??n voor de deuren, of heb je alle sloten vervangen
Altijd lastig als je sleutel afbreekt. Gelukkig is het allemaal goed te krijgen voor een ax-je en niet duur, of gratis. Vriend van mij heeft eens 190 euro moeten betalen voor alleen een nieuwe sleutel!!!
nee is heel soepel verlopen bij de sloop ging het slot er gemakkelijk uit en de deursloten ook en mij m?n eigen GT ook dus eigenlijk een klusje van max een uurtje.
vanavond een maatje van me geholpen met een nieuwe schokdemper monteren bij een masda 323f. dus die is ook weer gelukkig aan het rond rijden.
en heb vanavond me ruiten sproeier weer aan de praat gekregen en nu heb ik weer een goeie straal op m?n vooruit
vant weekeind apk klaar maken met oa de rode achterlichten en GT velgen met beter profiel op de banden.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
zo ff weer een update ben vanmiddag weer bij marc geweest en een nieuwe thermostaat in gezet en heel erg er van overtuigt dat een thermo zeker nuttig is.
De ax stottert veel minder/is sneller warm/ en kom weer tot de 185km/h (windje tegen en kleinbeetje hellinkje op) maar moest toen weer afremmen.
morgen ff andere achterlichten er in proppen en ff een nieuwe apk geven ..................... IEDEREEN DUIMEN HOOR.............
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
hij loopt toch wel mooi die van jou.. super rustig zonder bijgeluiden en super snel oppakken.. (alleen wellicht andere koppeling ooit?)
als je m dan naast die rammelbak van mij zet
wat overigens wel grappig is aan die van JS is dat er heel veel mist dat er bij mij wel in zit.. de helft vd slangetjes/relaitjes en andere schakel mechanismes hebben er bij hem nooit ingezeten! ook aansluitingen op de carb waar bij mij vacuum slangetjes moeten, heeft JS gewoon niet! (en Chantelle/Wolfje ook gewoon weer wel)
daardoor is die van JS lekker eenvoudig af te stellen en loopt het gewoon.. bij mij is het allemaal afhankelijk van allemaal vacuum slangetjes en pompjes waar foutjes in kunnen zitten en de werking totaal niet duidelijk van is
Haha, ja dat was wel een groot verschil, onder de kap bij JanSteven is het idd erg "overzichtelijk" En dan die van mij daar weer naast met injectie, ecu etc etc...
Apk al ff gehaald?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage