Moderator: webmasters
ja, ik wist het ook welkevin.broke wrote:Dat is best oud nieuws q01z...
moet je idd h??l voorzichtig mee omspringen...
Weet dat omdat dat bij 1.4D-blokjes ook wel wil lukken z?nder de krukas te verdraaien, gewoon na 250.000 km ofzo..
Volgens gaat Marc, zijn GSA opknappen of zijn de plannen gewijzigd !peetjuun wrote:Zozo, das fijn idee.. dat t opgelost isHeb je verders wel genoeg te doen met GTI?? Of rust je al op je lauweren, lkkr niks meer doen??
bijna goed! ik ga mijn vaders GSA opknappen denkmr dean wrote:Volgens gaat Marc, zijn GSA opknappen of zijn de plannen gewijzigd !peetjuun wrote:Zozo, das fijn idee.. dat t opgelost isHeb je verders wel genoeg te doen met GTI?? Of rust je al op je lauweren, lkkr niks meer doen??
gr Mr Dean
er is weinig belgisch aan die uitlaat, aangezien ik deze nog voor rob heb besteld bij een autoshop hier in de buurtq01z wrote: gister heeft RobGTI mij heel erg blijgemaakt door ene origineelbelgischetussenpijpmetdempermaarzonderkat mee te nemendus vanaf ik denk morgen eindleijk weer een gasdicht systeem..
er is weinig belgisch aan die uitlaat, aangezien ik deze nog voor rob heb besteld bij een autoshop hier in de buurtq01z wrote: gister heeft RobGTI mij heel erg blijgemaakt door ene origineelbelgischetussenpijpmetdempermaarzonderkat mee te nemendus vanaf ik denk morgen eindleijk weer een gasdicht systeem..