Glenn@nl wrote:Leuk.. die AX heb ik vorig jaar gespot wel jammer dattie uit elkaar gaat
jup that's him, waarschijnlijk voor de deur van de huidige eigenaar.
Meer info volgt daar binnenkort over
Moderator: webmasters
juist en ik heb 2 "nieuwe, 6,5mm" toyo proxis bandjes gescoord + 1 leggen van een velg reparatie en 1 bandje balanceren aangezien die er al 4 jaar op lag voor 100 euries.Rio97 wrote:Morettes staan 'm goed!
En je dacht van kom, laat ik half mei de winterbanden weer 's opbergen
Ff losse gedachtenkronkel; kun je banden die in de schuur liggen niet in het vet zetten ofzo?Joost wrote: Winterbandjes liggen dus weer uit te drogen in de garage. Ow wat heerlijk om weer 195/45/15 te rijden. (bedoel scheuren!)
DuFF wrote:hij ziet er echt t? dik uit !
maar ik wist al hoe een zwarte AX met musketierbumper en morettes eruit zag (Ax_Powah) maar als je nog even wacht, ben je niet de enigste meer momenteel, en heb ik ook een musketier & morettes op mijn zwarte monster.
ze zitten per stuk met 3 schroeven,DuFF wrote:hoe zitten jouw lampen in je bumper? kun je daar mischien met flits een foto via de onderkant/binnenkant maken ? of iets,....
of 1 lamp er een stukje uithalen en dan een foto maken dat de bevestiging zichtbaar is ofzo....
die van mij zaten namelijk gekit
shit happens,bluecalou wrote:ZONDE ZEG !MBa@NL wrote:er was er een:DuFF wrote:zijn er eigenlijk ook witte axjes met musketiervoorbumper?
KLIK
Mooie auto,jammer dat hij gesloopt is.