Glenn@nl wrote:Leuk.. die AX heb ik vorig jaar gespotwel jammer dattie uit elkaar gaat
jup that's him, waarschijnlijk voor de deur van de huidige eigenaar.
Meer info volgt daar binnenkort over

Moderator: webmasters
juist en ik heb 2 "nieuwe, 6,5mm" toyo proxis bandjes gescoord + 1 leggen van een velg reparatie en 1 bandje balanceren aangezien die er al 4 jaar op lag voor 100 euries.Rio97 wrote:Morettes staan 'm goed!
En je dacht van kom, laat ik half mei de winterbanden weer 's opbergen
Ff losse gedachtenkronkel; kun je banden die in de schuur liggen niet in het vet zetten ofzo?Joost wrote: Winterbandjes liggen dus weer uit te drogen in de garage. Ow wat heerlijk om weer 195/45/15 te rijden. (bedoel scheuren!)
DuFF wrote:hij ziet er echt t? dik uit !![]()
maar ik wist al hoe een zwarte AX met musketierbumper en morettes eruit zag (Ax_Powah) maar als je nog even wacht, ben je niet de enigste meer momenteel, en heb ik ook een musketier & morettes op mijn zwarte monster.
![]()
ze zitten per stuk met 3 schroeven,DuFF wrote:hoe zitten jouw lampen in je bumper? kun je daar mischien met flits een foto via de onderkant/binnenkant maken ? of iets,....
of 1 lamp er een stukje uithalen en dan een foto maken dat de bevestiging zichtbaar is ofzo....
die van mij zaten namelijk gekit![]()
shit happens,bluecalou wrote:ZONDE ZEG !MBa@NL wrote:er was er een:DuFF wrote:zijn er eigenlijk ook witte axjes met musketiervoorbumper?
KLIK
Mooie auto,jammer dat hij gesloopt is.