Ivar /Browny, Citroën AX Sport, 2CV, Peugeot 106, 306 en J7

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

hey zon pijpje heb ik ook nog liggen (bij marc) gaat er binnekort ook nog onder :P
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 371
Joined: ThuJun12, 2003 6:16:05 PM
Location: Montfort (Limburg)

Post by Tim @X »

Vanaf welke datum moeten de auto's eigelijk een katalysator verplicht eronder hebben? Ik weet de preciese datum nl. niet, want die van mij komt rond ergens van die tijd dacht ik (vooraan '93).
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face

Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear

Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain

Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Tim @X wrote:Vanaf welke datum moeten de auto's eigelijk een katalysator verplicht eronder hebben? Ik weet de preciese datum nl. niet, want die van mij komt rond ergens van die tijd dacht ik (vooraan '93).


moet gebouwd zijn na 1jan 1993, dan is het verplicht, of er moet U9 op het kenteken staan.

Ik heb overigens 15" in de schuur liggen. Wil ze monteren voor zondag zodat ik kan showen in N'gein.
Moet dus nog wel op zoek naar een diesel achteras, of een andere oplossing voor het inveren achter. (koni geel is te duur)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Browny wrote:
Tim @X wrote:Vanaf welke datum moeten de auto's eigelijk een katalysator verplicht eronder hebben? Ik weet de preciese datum nl. niet, want die van mij komt rond ergens van die tijd dacht ik (vooraan '93).


moet gebouwd zijn na 1jan 1993, dan is het verplicht, of er moet U9 op het kenteken staan.

Ik heb overigens 15" in de schuur liggen. Wil ze monteren voor zondag zodat ik kan showen in N'gein.
Moet dus nog wel op zoek naar een diesel achteras, of een andere oplossing voor het inveren achter. (koni geel is te duur)


15"? Heb je die dingen uit duitsland gehaald? Ubergeil!
Freude am Fahren.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

master-arnie wrote:
Browny wrote:
Tim @X wrote:Vanaf welke datum moeten de auto's eigelijk een katalysator verplicht eronder hebben? Ik weet de preciese datum nl. niet, want die van mij komt rond ergens van die tijd dacht ik (vooraan '93).


moet gebouwd zijn na 1jan 1993, dan is het verplicht, of er moet U9 op het kenteken staan.

Ik heb overigens 15" in de schuur liggen. Wil ze monteren voor zondag zodat ik kan showen in N'gein.
Moet dus nog wel op zoek naar een diesel achteras, of een andere oplossing voor het inveren achter. (koni geel is te duur)


15"? Heb je die dingen uit duitsland gehaald? Ubergeil!


Nope 15" vette Azev velgen 8) ......

Ik ben benieuwd naar de foto's !!!!!
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

pfff, ben net wakker, en al mijn spullen liggen bij m'n ouders. De velgen zitten er dus niet onder vanmiddag.
Als ze eronder zitten ga ik gelijk foto's schieten.

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 356
Joined: TueAug23, 2005 2:27:07 PM
Location: Maarssen

Post by GTE »

nadat ik de foto's heb gezien, wat was er mis vandaag? Zie alleen maar foto's met jouw harses onder de kap 8)
1721 cc Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

GTE wrote:nadat ik de foto's heb gezien, wat was er mis vandaag? Zie alleen maar foto's met jouw harses onder de kap 8)


er was niks mis, ff een en ander losgehaald om te kijken of een veerpootbrug die ik heb gekocht wel zou passen.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

een foto van de ax met 15".
Image
Nu zitten echter de 13" er weer onder, want er moeten achter van die opvulringen, ff de naam kwijt, tussen.
En ik weet het, er zitten nog steeds resten van het tape van de stootstrips op links. :oops: Ik word gek van het pulken en nu met die kou schiet het al helemaal niet op.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

spoorverbreders :wink:, mooie velgjes :thumbup:

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Damn, die velgen staan echt heel goed onder een AX. Ze zullen wel moeilijk passen, maar als ze passen is het zkr de moeite waard....

Eigenlijk hebben ze hetzelfde idee als die cituning velgen. Deze hebben 2 spaken minder :P
Freude am Fahren.

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Netjes hoor Ivar! Zeker mooie velgjes, en lekker groot. Dat gepulk van die stootstrips zou ik echt ff lekker laten zitten, daar is het echt veeeeeeeeeels te koud voor! :wink:

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

master-arnie wrote:Damn, die velgen staan echt heel goed onder een AX. Ze zullen wel moeilijk passen, maar als ze passen is het zkr de moeite waard....

Eigenlijk hebben ze hetzelfde idee als die cituning velgen. Deze hebben 2 spaken minder :P



1 spaak minder :wink:

maar ze zijn echt mooi!

nu nog een setje spacers + boutjes dus
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Mooie velgjes, maken je AX echt lekker sportief :)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

damn wat heb jij geile velgen!
Image

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 356
Joined: TueAug23, 2005 2:27:07 PM
Location: Maarssen

Post by GTE »

je had die andere velgen toch niet zo lang? nu weer een paar verse velgen? Ze staan echt wild man!! cool!
1721 cc Image

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Ziet er zekers goed uit zo!
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Fette shit Ivar,

nu nog omlaag met dat ding :D

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Vandaag een nieuw hemeltje erin gezet. Mooi donkergrijs en mijn gt-verlichting ingebouwd met leeslampje. Maar alleen het gewone lichtje doet het nog maar. Geen idee hoe ik de rest moet aansluiten. Nog tips?
Ook in de achterbak wat extra afwerkplastic gemonteerd en naast de achterbank. Er is bijna geen rood carroseriewerk meer te zien aan de binnenkant nu.
Zwarte zonnekleppen en armhandvaatjes op het dak gemonteerd, ziet er weer net wat mooier uit dan dat lichte grijs.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Heb je het hemeltje nog vastgezet met kit of dubbelzijdig tape ofzo? Mijn grijze krijgt ook een nieuw hemeltje...
Image

Post Reply