Mastenhose wrote:Waarom zouden ze zo'n auto naar de sloop willen doen?
Hij lijkt erg netjes zo op de foto's!
hier in belgie krijg je een recyclage premie voor je oude wagen als je een nieuwe koopt 1500 euro voor een c4 bv. en bij een aankoop van een c5 2500 euro voor je oude wagen. dit is de eerste GT die ik zie voor recyclage in de 5 jaar die ik al voor Citroën werk in belgie worden ze toch zeldzaam. voor de rest is de GT in heel goede staat hier en daar een kleine bluts maar tot nu toe nog geen roest gevonden. behalve achter de koplampen maar dit werd al hersteld dus de wagen werd goed onderhouden
Verklaart een hoop, ik ben blij dat die slooppremie (zo heette het hier) is afgeschaft, zonde van al die leuke oude autootjes die volledig uit het straatbeeld verdwenen zijn vorig jaar...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Mooie auto Jeroen, maar hou nu maar een keer op. Je wagenpark om van te kwijlen wordt veel te groot (je snapt natuurlijk dat dit pure jaloezie is van mij )
vandaag een slachtoffer gevonden voor in te ruilen tegen de GT. het is een ax kway die er moet aan geloven. ondertussen heb ik dan weer een goed daschbord een goed plafond en dakraam en deurpanelen voor mijn sport
is de bedoeling he. heb er nog veel te kort hoor. maar ben al blij met de 4 axen die ik nu heb. ik kan maar 1 tegelijk restaureren dus ik kan een paar jaar verder ik moet ook nog steeds een donor sport ophalen.