Ik denk eigenlijk dat Ricardo nog een klein tikkeltje lager wilLosroyos wrote:heb een ispiratiebron voor je gevonden
Niet AX maar wel Cittroen..

Groetjes, Henk
Moderator: webmasters
Ik denk eigenlijk dat Ricardo nog een klein tikkeltje lager wilLosroyos wrote:heb een ispiratiebron voor je gevonden
Niet AX maar wel Cittroen..
Op marktplaats heb ik heel lang gezocht, maar niks gevonden.degene wrote:Die ratlook wordt doorgezetsupermooi
Het lastigst lijkt me die imperiaal vinden. Kwam dat ding van marktplaats?
Kan niet wachten op foto's met gemonteerde verlichterij
Zelf een ashoesje vervangen is prima te doen hoor! Heb 't meerdere malen gedaan, gewoon die cone goed vet houden, zodat de hoes er gemakkelijk overheen glijdt. Succes, leuk klusje! Vergeet het vet er niet in te doen, en haal even goede stevige tie-wraps (die stalen dingen die bij de hoesjes geleverd worden zijn vaak van dramatische kwaliteit)Terminal wrote:Heb via ebay al een setje gekochtSamen met de cone waardoor je hem er vrij makkelijk omheen moet kunnen drukken.
Het zou moeten kunnen, maar rot werk is het wel als ik het ze lees allemaal
Ik heb hier nog stalen tie-wraps liggen, bedoel je zulke? Anders maar even opzoek naar goede... gamma spul is niks namelijk.Mastenhose wrote: Vergeet het vet er niet in te doen, en haal even goede stevige tie-wraps (die stalen dingen die bij de hoesjes geleverd worden zijn vaak van dramatische kwaliteit)