Henri106 (Diverse auto's...)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Henri106
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 394
Joined: MonJun13, 2005 7:13:13 PM
Location: Werkendam
Contact:

Post by Henri106 »

Een hoop tevertellen over de B-kadett en cupra en mustang maar daarover later meer ;).

Heb een leuk gebakkie staan samen met een collega van me.

Pfff eigenlijk moeten we het niet doen ;) maar soms heb je dingen die je niet kan afwijzen :lol: .

Ik en een maatje wilde al een tijdje een auto om eens een jaar of 2 flink mee teraggen ! Heb eigenlijk altijd nette auto's gehad en altijd zuinig, heb wel de B-kadett maar vindt het zonde om die af tegaan leven.

Bedoeling was een dikke auto, gewoon lomp grote bak, flinke motor 6 cilinder en achterwiel aandrijving ! 8)

Bedoeling is om hem mat zwart tespuiten en dikke wielen eronder en laag ! echt LAAG ! Absoluut no budget.

Nu werkt die maat zaterdags op een sloperij en daar kwam gewoon DE kandidaat binnen.

Een BMW E12 528 in M uitvoering ;) 2,8 liter 6 cilinder met dubbele carburateurs en 184 PK top van 209 en 0-100 in 9 seconde.

Proberen nu geregeld tekrijgen dat we hem van de sloop mee mogen nemen en dan hebben we er een leuke bak bij ! Ding is oldtimer dus 2 jaar APK wat genoeg moet zijn ;).

Als alles doorgaat neem ik hem welleens mee naar een meet ! Mag iedereen eens proberen tedriften :lol:

Zo 1 is het alleen dan lelijk :twisted:

Image

Image

Image

En is het zonde ? Ja dat is het ook maar als wij hem niet meenemen verdwijnt hij in de shredder, nu kan hij nog 2 jaar de weg op !

Volgende wordt een AX mannen die erbij komt ;) Ben erachter gekomen dat de turbo van een XM21TD met een klein beetje aanpassen direct past op het spruitstuk van een gewoon TU blok ;).

AX 1.6 Turbo klinkt me ook leuk ;)
Image

My Cars <98>.

Post Reply