ach, ik zeg maar nix ook!

Moderator: webmasters
Dat heb ik gezien ja.. volgens mij zie je met geel geen klap 's nachts....Simpele Ziel wrote: Bedenk me overigens nu net; zijn jullie fan van geel licht?![]()
Klinkt allemaal goed Colin!!2Black wrote:Maar goed Sophi?-Audio Phase I is ge?mplemeteerd, nu heftig sparen voor Phase II "the Interlude". Phase III is het aanschaffen, inbouwen van versterking met iets redelijk Audiofiels.
Aan sommigen...., CU2morrow
Wie? Brockje? Wa's d???kakanox wrote: Klinkt allemaal goed Colin!!
Kom je met Brockje of met Sophie morgen? Of een van de andere dames?
Jij moet gewoon is wat foto's posten van die idiote luidsprekers in je woonkamer Peter!PeterM wrote:Yep. Ruud weet waar hij het over heeft, heeft ie na Walter goed weten op te bouwen. Heb zelf al een heel fatsoenlijke 3 weg systemen in een hoedenplank van een bx weten te bouwen. dikke plank in het verdiepte deel en 20 cm voor laag naast elkaar in het midden dan vifa 10 cm voor mid en vifa ht 275d met kelk in plaats van van vlak front (is los te koop) er naast zo ver mogelijk naar de hoeken. met een scan speak combo voor en fatoenlijke versterking klonk dat erg goed en gaf voldoende laag zonder overheersend te worden.
P.
kakanox wrote:Niet tussen Brockje en MissWibbel, want dat zou betekenen dat ik buiten spel sta... Wibbel en Brockje mag wel