AlexanderB - AX 16V - Peugeot 309

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Losroyos »

joop wrote:.... een AX koop je toch ook niet als de dorpels er half vanonder gerot zijn.. 8)

Ik moet zeggen dat ik dat ook echt nooooooooit zou doen.

Toch voel ik me lichtelijk aangesproken tot dit feit en moet ik er op reageren :P

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Mastenhose »

AlexanderB wrote:...maar geen van allen met meer dan 1 vrouw...
Óók daar is een reden voor... Twee vrouwen betekent dubbel gezeik en iedere vrouw die er dan nog bij komt betekent alleen maar meer ellende... :lol:
Feit blijft, mannen hebben vrouwen nodig en helaas, daar zijn de vrouwen zich van bewust en daar wordt misbruik van gemaakt door de dames... ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Wij mannen zijn nu eenmaal watjes.
Zet een vrouw met zaadvragende ogen voor onze neus neer en we verworden tot willoze zombies.
En voor die zwakte betalen we de rest van ons leven. Gelukkig mogen de meesten onder ons overdag naar hun werk, anders zouden we echt gek worden.
Persoonlijk heb ik de boel omgekeerd. Ik stuur mijn vrouw uit werken, en ik blijf lekker thuis. Die kutkinderen neem ik dan maar op de koop toe.

Vrouwen hebben het ook niet makkelijk hoor, die zitten hun hele leven met van die kinderachtige wezens opgescheept. Dat is hun vicieuze cirkel. Zij zitten zichzelf in de weg met hun eeuwige verzorgings- & verantwoordelijkheidsdrang.
Last edited by 2Black on WedMay11, 2011 11:27:02 AM, edited 1 time in total.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Losroyos »

Mastenhose wrote:
AlexanderB wrote:...maar geen van allen met meer dan 1 vrouw...
Óók daar is een reden voor... Twee vrouwen betekent dubbel gezeik en iedere vrouw die er dan nog bij komt betekent alleen maar meer ellende... :lol:
Feit blijft, mannen hebben vrouwen nodig en helaas, daar zijn de vrouwen zich van bewust en daar wordt misbruik van gemaakt door de dames... ;)

Hoe doen Homo's dat dan of maken die meer vrouwlijk dinges aan waardoor ze dat niet nodig hebben? :P

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Losroyos wrote:Hoe doen Homo's dat dan of maken die meer vrouwlijk dinges aan waardoor ze dat niet nodig hebben? :P
Kennelijk ken jij geen homo's.
Dat zijn überwijven, althans een groot deel ervan. Jaloerse krengen maar dan zonder vagina.
Ik generaliseer natuurlijk, maar heb zoveel homo's gekend dat ik dat mag...
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Mastenhose »

2Black wrote:Wij mannen zijn nu eenmaal watjes.
Zet een vrouw met zaadvragende ogen voor onze neus neer en we verworden tot willoze zombies.
En voor die zwakte betalen we de rest van ons leven. Gelukkig mogen de meesten onder ons overdag naar hun werk, anders zouden we echt gek worden.
Persoonlijk heb ik de boel omgekeerd. Ik stuur mijn vrouw uit werken, en ik blijf lekker thuis. Die kutkinderen neem ik dan maar op de koop toe.

Vrouwen hebben het ook niet makkelijk hoor, die zitten hun hele leven met van die kinderachtige wezens opgescheept. Dat is hun vicieuze cirkel. Zij zitten zichzelf in de weg met hun eeuwige verzorgings- & verantwoordelijkheidsdrang.
Ik zou mezelf niet per definitie kinderachtig willen noemen hoor Collin! Ik ben juist heel volwassen! :lol:
En wat betreft de kutkinderen, dan had je zelf wat voorzichtiger moeten zijn, maar op dat moment had je een heel ander doel. Eigenlijk zijn wij mannen bij voorbaat al de sjaak, aangezien de vrouw zaadvragende ogen heeft en wij hen graag een donatie doen...

Alexander, hoe is 't eigenlijk gesteld met je AX? :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Mastenhose wrote:Alexander, hoe is 't eigenlijk gesteld met je AX? :lol:
Wat is dat nou voor een stom kinderachtig onderwerp! Wordt hier al veel teveel over auto's geluld.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Mastenhose »

2Black wrote:
Mastenhose wrote:Alexander, hoe is 't eigenlijk gesteld met je AX? :lol:
Wat is dat nou voor een stom kinderachtig onderwerp! Wordt hier al veel teveel over auto's geluld.
Wat is dat nou weer voor een stomme, kinderachtige reactie!!!

Nouja, ontopic dan maar weer: Alexander, leef je uit met alle vrouwen die je in bed kunt krijgen, voor je 't weet laat je je strikken en ga je voor gaas. Trouw niet voor je 40e en als je dan na je 40e trouwt, doe dat dan met een dametje van begin 20, dan zijn al je vrienden jaloers op je! :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Losroyos »

2Black wrote:
Losroyos wrote:Hoe doen Homo's dat dan of maken die meer vrouwlijk dinges aan waardoor ze dat niet nodig hebben? :P
Kennelijk ken jij geen homo's.
Dat zijn überwijven, althans een groot deel ervan. Jaloerse krengen maar dan zonder vagina.
Ik generaliseer natuurlijk, maar heb zoveel homo's gekend dat ik dat mag...

Ik ken er 3 waarvan 1 een stel is. En er klopt geen van je gezegde dingen, Tuurlijk je hebt ze wel die verwijfde homo's. Maar die ik ken die zijn dat dus duidelijk niet :P

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Mastenhose wrote:....doe dat dan met een dametje van begin 20, dan zijn al je vrienden jaloers op je! :lol:
Maar pas wel op want die jonge exemplaren zijn verdomd vruchtbaar!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Losroyos »

haha als ik het met een van 20 doe, Dan is ze ouder dan mij. :P

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Mastenhose »

Losroyos wrote:
2Black wrote:
Losroyos wrote:Hoe doen Homo's dat dan of maken die meer vrouwlijk dinges aan waardoor ze dat niet nodig hebben? :P
Kennelijk ken jij geen homo's.
Dat zijn überwijven, althans een groot deel ervan. Jaloerse krengen maar dan zonder vagina.
Ik generaliseer natuurlijk, maar heb zoveel homo's gekend dat ik dat mag...

Ik ken er 3 waarvan 1 een stel is. En er klopt geen van je gezegde dingen, Tuurlijk je hebt ze wel die verwijfde homo's. Maar die ik ken die zijn dat dus duidelijk niet :P
Je kent er 3 waarvan er één een stel is, heeft die meerdere persoonlijkheden?! ;)
2Black wrote:
Mastenhose wrote:....doe dat dan met een dametje van begin 20, dan zijn al je vrienden jaloers op je! :lol:
Maar pas wel op want die jonge exemplaren zijn verdomd vruchtbaar!
Tegen de tijd dat je 40 ben gaan je zwemmers zowat achteruit, dus zo'n vaart zal 't niet lopen! ;) Daarbij moet je 't op die leeftijd nog maar uit zien te houden tot 'het moment'... :lol:
Losroyos wrote:haha als ik het met een van 20 doe, Dan is ze ouder dan mij. :P
Ja, maar jij bent natuurlijk al 16! ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by AlexanderB »

dat is een hele set goede tips die sowiso al centraal staan in mn leven. :) komt zeker goed ;)

met mn auto gaat het goed, ik update af en toe de startpost met dingen die ik gedaan heb en de to-do, dus daar kan je t ook lezen :) ik zit te wachten op mn loon, als dat binnen is ga ik dat gti blokje halen, en is er binnenkort weer wat nieuws te melden :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by AlexanderB »

zo, het blok is hier :) en damn! het weegt echt n hoop..

Image

wat ik heb:
-het blok (joh?)
-kabelboom, bijna compleet (mist 1 stekker, die heb ik al wel los dr bij)
-ECU met cup chip (?)
-luchtfilter
-DIS + kabels + bougies
-wat koelslangen
-vsnaarpulley
-benzinepomp

dingen die ik nog mis:
-oliepijlsensor voor staal onderblok
-distributiesetje gti
-koppelingssetje gti
-alle vloeistoffen
-benzineslangen van voor naar achter
-olietemperatuursensor voor in de carterpan.. heel klein maatje schroefdraad? en de bedrading/meter daarvoor. misschien dat ik dr voor tijdelijk gewoon n boutje in draai.

dingen die ik ook mis, maar van mn huidige blok trek:
-startmotor
-dynamo
-blauwe temperatuursensor
-evt. missende koelslangen

dingen die ik voor de mooi ook moet vervangen: alle keerringen
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Rio97 »

Mooi blokje!
Al een planning wanneer alles ingebouwd moet zijn?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by AlexanderB »

het begint na 3 dagen al vet in de weg te staan in mn keuken (en hij past al niet door het gangetje naar de woonkamer) dus binnen nu en n paar weken, als ik de onderdelen van de lijst verzameld heb. :)
koppelingsset en distriset zie ik het meeste tegenop, als niemand die heeft liggen word dat een aardige hap van mn budget, en op ebay zie ik dr zo ook geen staan vandaag..

als ik alles heb, heb ik iig _Drake_ (Chris) bereid gevonden om me te helpen inbouwen, dus dat moet vast goedkomen. :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Arm studentje.... dit zijn toch weer behoorlijke diepte-investeringen!
Komt helemaal goed met jouw blauwe monster. Zeker met Chris als inbouw-begeleider. Die heeft tenslotte al gekkere dingen gedaan.
En waar ga je hierna voor sparen? Een Saxo VTS onderstel?
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by AlexanderB »

nee, compleet anders. hierna is ie wat mij betreft namelijk af :) gewoon lekker mee rijden en genieten :) dat kost ook al zat geld..

het volgende project, iig zoals het nu in mn hooft zit, zou dan zijn: een ax 4x4, 1.4 of 1.5 diesel, met turbo en andere pomp/injectors, en dan helemaal aankleden als mini-terreinwagen zegmaar. (grote* offroad banden, bullbar, imperiaal met offroad spul, schijnwerpers, uitgezaagde wielkasten met spatbordverbreders, reservewiel op de motorkap, enzovoorts)

(* ik zag laatst ergens 205/75R14 banden liggen, toen kreeg ik ineens inspiratie, en als dat incl modificaties niet past, is er vast wel wat anders leuks te vinden.)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by degene »

En dan het liefst een 5 deurs 4x4

Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by AlexanderB »

waarom vijfdeurs? :P dat word zo lastig met die plastic boogjes.. hoewel, volgens Jeep kan het:
Image
(en dat is ook ongeveer wat het moet worden, maar dan met een AX :P)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Post Reply