![Image](http://i18.photobucket.com/albums/b136/rogier858/AX%20zwarte%20GT/P1060131_s.jpg)
Even de AX optillen
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Image](http://i18.photobucket.com/albums/b136/rogier858/AX%20zwarte%20GT/P1060132_s.jpg)
Marc: Ja de assteuntjes staan eronder!
![Image](http://i18.photobucket.com/albums/b136/rogier858/AX%20zwarte%20GT/P1060133_s.jpg)
![Image](http://i18.photobucket.com/albums/b136/rogier858/AX%20zwarte%20GT/P1060136_s.jpg)
Nieuw & oud
![Image](http://i18.photobucket.com/albums/b136/rogier858/AX%20zwarte%20GT/P1060137_s.jpg)
Nieuw!
![Image](http://i18.photobucket.com/albums/b136/rogier858/AX%20zwarte%20GT/P1060138_s.jpg)
Nieuw
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Die oewoudgeluiden hoorde ook bij jou ofniet?
q01z wrote:ik baal hier trwns ontzettend van Rogier
q01z wrote:ik begin het vermoedde te hebben dat de rembekrachtigers (of hoofdremcilinders) verschillen..
Citrosan wrote:Hoe was het aangrijppunt voor dat jullie gingen sleutelen???
Mark wrote:Zijn de remklauwen identiek? Of zitten er grotere zuigers in?