AlexanderB - AX 16V - Peugeot 309

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by degene »

Haha Collin ziet een nieuwe afzetmarkt verschijnen :D

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

degene wrote:Haha Collin ziet een nieuwe afzetmarkt verschijnen :D
Nee hoor, Alexander heeft gratis en voor niets Nigel's achteras meegenomen! Nou ja, in ruil voor 2 broodjes brie. :D
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by degene »

Ja da's wel grote klasse. (En ik douw alex nog een geeltje in z'n hand voor dat -6 verlaagde afdankertje :P)

Maar ik doelde eigenlijk op die ouders hè.

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Je had ook zo slim kunnen zijn een arme student als Alexander een broodje aan te bieden.
Maar ik verkoop niets aan die ouders hoor..., niks ervan. Dan moet Alexander gewoon allemaal mooie nieuwe Pièce d'Origine dingetjes op z'n verlanglijstje zetten, en daarna nog een keer met Sinterklaas en misschien nog iets onder de kerstboom!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by degene »

Ja euh ik ben zelf ook een arme student dus ik hou anders geen broodjes meer over :lol:

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by AlexanderB »

haha, ja, broodjes.. daar is Collin gek op volgens mij :D

pff, niet sip zijn, die as is ook nog prima, alleen 1 remkabel die toch al prut was, en n schroef de dr niet uit wil... de volgende keer dat ik wat leuks heb mag je t ook wel hebben voor n lekker broodje hoor ;) zijn ook wel broodjes die ik waardeer :) voor n whopper had je t ding ook mogen hebben ;)

en mn ouders.. nah, die gaan echt niet bijdragen aan mn auto, die zien dat ding t liefst zo snel mogenlijk verdwijen, kost veel te veel geld, (ze hebben beide veel duurdere auto's, dus ik snap waar het vooroordeel vandaan komt dat een auto stapels met geld kost.)

en tja.. niemand snapt "wat een student met een auto moet" en "wat moet jij op jou leeftijd met een auto anyway?" enzo.. nou gewoon, ik vind het leuk om auto te rijden, leuk om te sletelen, en het is gewoon handig en praktisch, kortom, een ideale hobby, en een stuk goedkoper dan een vriendin, dat kan ik je wel vertellen. alleen hoe maak ik dat duidelijk zonder gewoon met de botte bijl te hakken, en te zeggen dit is mijn keuze, en ik heb dr schijt aan wat jullie mening is, en dr dan maanden ruzie over te hebben. :(

pfu, weer genoeg om over te denken dus :)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Leuk, aan het einde haal je mijn geachten uit m'n hoofd...
Wilde al reageren met "in ieder geval goedkoper dan een vrouw" maar dat deed je zelf al.
Niet dat de prijs van de vrouw allesbepalend is..., buiten geld kost het je vaak nog je vriendenclub en je hobby.
Gelukkig zijn hier geen vrouwen, dit is tenslotte een forum over auto's, en kan ik dat rustig schrijven.

Helaas Alexander..., krijgen die wezens je uiteindelijk toch te pakken en moet je verder als 'serieuze', 'volwassen' - en nu komen de ultieme nachtmerries - 'verantwoordelijke' en 'vader'.
Dus geniet ervan nu je je eigen leven nog hebt, je eigen troep nog mag maken en wel of niet de geopende doos met aangevreten pizza op tafel laat liggen. One day it will all be over... :wink:
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Mastenhose »

2Black wrote:Leuk, aan het einde haal je mijn geachten uit m'n hoofd...
Wilde al reageren met "in ieder geval goedkoper dan een vrouw" maar dat deed je zelf al.
Niet dat de prijs van de vrouw allesbepalend is..., buiten geld kost het je vaak nog je vriendenclub en je hobby.
Gelukkig zijn hier geen vrouwen, dit is tenslotte een forum over auto's, en kan ik dat rustig schrijven.

Helaas Alexander..., krijgen die wezens je uiteindelijk toch te pakken en moet je verder als 'serieuze', 'volwassen' - en nu komen de ultieme nachtmerries - 'verantwoordelijke' en 'vader'.
Dus geniet ervan nu je je eigen leven nog hebt, je eigen troep nog mag maken en wel of niet de geopende doos met aangevreten pizza op tafel laat liggen. One day it will all be over... :wink:
Mooi betoog Collin!! ;)
Maar dat ís en blijft het probleem... Je kunt eigenlijk niet mét ze, maar ook niet zonder ze...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

joop
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 357
Joined: MonJan18, 2010 10:57:59 AM
Location: Eindhoven

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by joop »

Een ex van mij begreep dat de AX op een net zo hoge plaats stond als zijzelf, gunde mij tijd om over het sleutelen te praten als ik lief was geweest (in ruil voor enkele minuten make-up-talk) en heeft me bekant geen cent gekost. Je moet ze gewoon zorgvuldig uitzoeken, een AX koop je toch ook niet als de dorpels er half vanonder gerot zijn.. 8)

Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2000
Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
Location: Eindhoven
Contact:

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Johannus »

[quote="joop"]Je moet ze gewoon zorgvuldig uitzoeken, een AX koop je toch ook niet als de dorpels er half vanonder gerot zijn..[/quote]

...or do you?! ;)

:D
Image Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Mastenhose »

joop wrote:...Je moet ze gewoon zorgvuldig uitzoeken...
joop wrote:...Een ex van mij...
Ondanks dat zorgvuldige uitzoeken van jou voldeed één van de twee niet aan de verwachtingen van de ander, getuige het feit dat het inmiddels je ex is... :lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Mastenhose wrote:
joop wrote:...Je moet ze gewoon zorgvuldig uitzoeken...
joop wrote:...Een ex van mij...
Ondanks dat zorgvuldige uitzoeken van jou voldeed één van de twee niet aan de verwachtingen van de ander, getuige het feit dat het inmiddels je ex is... :lol:
Tja, maar een auto blijf je toch ook niet eeuwig in rijden?
Uiteindelijk neem je toch een jonger model.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Langzaam maar zeker wordt Alexander's topic even afwisselend al het mijne... :wink:
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Mastenhose »

2Black wrote:
Mastenhose wrote:
joop wrote:...Je moet ze gewoon zorgvuldig uitzoeken...
joop wrote:...Een ex van mij...
Ondanks dat zorgvuldige uitzoeken van jou voldeed één van de twee niet aan de verwachtingen van de ander, getuige het feit dat het inmiddels je ex is... :lol:
Tja, maar een auto blijf je toch ook niet eeuwig in rijden?
Uiteindelijk neem je toch een jonger model.
Zolang een auto goed bevalt, mag die bij mij wel blijven rijden. Je moet natuurlijk wel de nodige aanpassingen blijven doen om de auto bij je te laten passen...
En eerlijk is eerlijk, mocht ik nu van vrouw willen wisselen, dan gaat dat me veel te veel geld kosten!!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by degene »

Inruil korting hó maar!

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by 2Black »

Mastenhose wrote:En eerlijk is eerlijk, mocht ik nu van vrouw willen wisselen, dan gaat dat me veel te veel geld kosten!!
Ja, zie je wel, zo doen ze dat.
Ze maken het onbetaalbaar om weer van af te komen.
Eerst geef je een vermogen uit om ze het bed in te krijgen, daarna beweren ze dat het hun bed is en als je wakker wordt ben je je huis kwijt!

Als ik Alexander was... eeuwig student blijven!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

joop
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 357
Joined: MonJan18, 2010 10:57:59 AM
Location: Eindhoven

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by joop »

nouja soms zijn ze gewoon versleten he.. of je raakt ze beu haha. Indd lekker genieten, later kan je altijd nog veel geld aan vrouwlief uitgeven en met je leasebak veel te vroeg naar je werk knorren :lol:

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by Bossie »

Mastenhose wrote:
2Black wrote:
Mastenhose wrote:
Ondanks dat zorgvuldige uitzoeken van jou voldeed één van de twee niet aan de verwachtingen van de ander, getuige het feit dat het inmiddels je ex is... :lol:
Tja, maar een auto blijf je toch ook niet eeuwig in rijden?
Uiteindelijk neem je toch een jonger model.
Zolang een auto goed bevalt, mag die bij mij wel blijven rijden. Je moet natuurlijk wel de nodige aanpassingen blijven doen om de auto bij je te laten passen...
En eerlijk is eerlijk, mocht ik nu van vrouw willen wisselen, dan gaat dat me veel te veel geld kosten!!
Er spreken hier al wat personen met meer dan 1 auto...........................
Image Image Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by AlexanderB »

maar geen van allen met meer dan 1 vrouw. dus, als de vrouwlief zeurt over de hoeveelheid auto's en de hoeveelheid aandacht daarvoor, zeg je dat er niet genoeg auto's zijn in de wereld voor jou, maar dat er maar een ware is, en dat is zij, en dan is ze weer blij en gelukkig ;) /protip

en over exen.. tja, meestel is er een van de partijen niet gelukkig, soms beide niet, meestal ligt het aan een probleem in de comunicatie, het is gewoon moeilijk om je punt duidelijk te maken aan een vrouw, want ze vinden altijd dat ze zelf gelijk hebben, en wat er daarna nog komt is niet belangrijk.
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

joop
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 357
Joined: MonJan18, 2010 10:57:59 AM
Location: Eindhoven

Re: AlexanderB (AX 1.4GT)

Post by joop »

AlexanderB wrote: het is gewoon moeilijk om je punt duidelijk te maken aan een vrouw, want ze vinden altijd dat ze zelf gelijk hebben, en wat er daarna nog komt is niet belangrijk.
Zo ga ik zelf ook altijd te werk hoor :lol:

Post Reply