to do aan de ax:
koppeling slipt
skirts monteren
uitlaat herstellen
remmerij herdoen
morettes monteren
moderkuipen instaleren
wat lassen aan de dorpels.
poetsen en stofzuigen.
...
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nee wel lekker hoor stuwie, ik snap je wel! lekker gas stoken omdat het niets kost.. ik heb nu sinds de aanschaf van mnAX ook al 3dz km gereden...... (das euhmm iets van 1 a 1.5mnd?)
hej,
ik kom wel eens langs in zeeland marc. als je rekent kom je met 5€ 100km ver.
en ik mag er een aanhangwagen van 1350kg mee trekken das dus een autoambulance met een axje op.
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
Ik ben begonnen met de achterste remmerij een grote beurt te geven. Foto's zeggen meer dan woorden zeker?
Voor:
Na:
Carb en het motorblokje met een borsteltje + ontvetter wat ontvet:
Ik ga er nog eens voorzichtig doorgaan met een hogedrukspuit, want er zit nog veel vuil in het rond.
Strippen:
Het gewicht laag houden hé: (icm luxe dmv een dubbele armsteun en een low weight blikhouder)
lekker bezig heren
remmerij ziet er een stuk beter uit, maar erger kon blijkbaar ook niet meer.. wat een ransboel.. de meeste garage's maken het (stomgenoeg) ook niet schoon na het monteren van nieuwe remschoenen.. mijn groene Allure had net een beurt gehad, maar mnremmen trilde.. alles in de trommel was nieuw, maar het zag er wel zo uit zoals bij stuwie!