IceByte wrote:diesel is niet snel, maar wel goedkoop als je km's maakt, ik heb 1 op 23 gehaald met de mijne
stond nog een mooie in duitsland te koop, met 22k op de klok
Snelheid zoek ik ook niet, niet in een Diesel in ieder geval...
Als ik toch ongelood of super moet tanken dan wil ik wel de snelste auto hebben die bij het stoplicht staat...dat betekent niet dat ik als eerst weg ben, maar ik wil wel de eerste kunnen zijn....
Nu ik dit zo op schrijf klinkt het nog veel belachelijker dan ik dacht
Simpele Ziel wrote:Als ik toch ongelood of super moet tanken dan wil ik wel de snelste auto hebben die bij het stoplicht staat...dat betekent niet dat ik als eerst weg ben, maar ik wil wel de eerste kunnen zijn....
En een "gewone" 1.1 inj dan?
In het stadsverkeer lekker fel (op de snelweg wat minder ja) verder heel zuinig in verbruik en wegenbelasting
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Simpele Ziel wrote:Als ik toch ongelood of super moet tanken dan wil ik wel de snelste auto hebben die bij het stoplicht staat...dat betekent niet dat ik als eerst weg ben, maar ik wil wel de eerste kunnen zijn....
En een "gewone" 1.1 inj dan? In het stadsverkeer lekker fel (op de snelweg wat minder ja) verder heel zuinig in verbruik en wegenbelasting
13 in een dozijn, een AX 1.4 rijdt je zoek en ja, ik zit veel op de snelweg
Sorry, Ik zet het hier een beetje lomp neer, wil niemand op de tenen trappen hiermee, maar ik ben verwend met mijn BX
Simpele Ziel wrote:Sorry, Ik zet het hier een beetje lomp neer, wil niemand op de tenen trappen hiermee, maar ik ben verwend met mijn BX
No worries hoor. Ben net zelf een weekend op stap geweest met mijn GT carb (ik rij dagelijks een 1.1i) en het verschil is toch wel behoorlijk! Dus wat dat betreft ben ik het wel met je eens
Probeerde alleen een beetje mee te denken met je dilemma tussen zuinig en leuk rijden En vergis je dan niet in een 13 in een dozijn AX, da's leuk en zuinig!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Simpele Ziel wrote:Sorry, Ik zet het hier een beetje lomp neer, wil niemand op de tenen trappen hiermee, maar ik ben verwend met mijn BX
No worries hoor. Ben net zelf een weekend op stap geweest met mijn GT carb (ik rij dagelijks een 1.1i) en het verschil is toch wel behoorlijk! Dus wat dat betreft ben ik het wel met je eens
Probeerde alleen een beetje mee te denken met je dilemma tussen zuinig en leuk rijden En vergis je dan niet in een 13 in een dozijn AX, da's leuk en zuinig!
Kijk, aan meedenkers heb ik wat
Maarja, wordt het een diesel? dan kan ik die mooi voor dagelijks vervoer gebruiken, tzt uiteraard een GT bumper erop en sideskirts met ronde wielkasten+ de eventuele bijbehorende verlaging. Leuke witte stalen wieltjes eronder(4 gaats gaat me te ver met mijn studenten budget )
aan de andere kant, koop een GT/gti dan heb je plezier voor 2 en ben je al van een hoop werk af...
Maarja, ik blijf de veilingsite's afspeuren en dan zie ik wel wat er gaat komen
En een "gewone" 1.1 inj dan? In het stadsverkeer lekker fel (op de snelweg wat minder ja) verder heel zuinig in verbruik en wegenbelasting
13 in een dozijn, een AX 1.4 rijdt je zoek en ja, ik zit veel op de snelweg
Sorry, Ik zet het hier een beetje lomp neer, wil niemand op de tenen trappen hiermee, maar ik ben verwend met mijn BX
snelweg houd al snel op met een dieseltje bij de 120, daarboven is het niet leuk meer ivm de herrie, maar dan rij je nog steeds 1 op 20
Simpele Ziel wrote:Ach, ik rij vaak nu 90 op de snelweg, lekker comfortabel onthaasten...
Ben afgelopen zaterdag ook eens met 80 naar huis gereden.. ivm onderstel dat nog trilt dan, maar goed... wel heerlijk idd, en de tankmeter is niet zichtbaar bewogen op 65 km! Fantastisch! Ga ik vaker doen in weekend..
Zo dan!, na lange tijd dan toch eindelijk aan de GTI
Foto's en info komen eraan...
Tot die tijd alvast het volgende:
Ik zoek:
1 Hoedenplank(3deurs)
1 rekje voor het reserve wiel
1 glaasje voor mijn rechtermistlamp
1 net GTI interieur of groen Volcane interieur...
en dan heb ik het meeste wel gehad