Hey Martin ben jij er vrijdag al?Citro?nAXDriver wrote:Als jullie nou gewoon ALLEMAAL op vrijdag al naar de camping komen,
dan gaan we nog een beetje klussen ofzow![]()
Ziet er netjes uit hoor Friso, ik zou het zo lekker houden, zonder tribal... is mooier vind ik.
_
Moderator: webmasters
-
CitroënAXDriver
- AX Master

DUH ik organiseer het, duz ik ben de hele dag beschikbaar en overnacht ook vrijdag al @ campingmaster-arnie wrote:Hey Martin ben jij er vrijdag al?
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
en meld je ook even aan bij http://www.tuningclubfriesland.nl
dit is echt 1 vd mooiere AXen aan het worden!!
uiterlijk super gaaf en van binnen ook steeds netter afgewerkt!
goed bezig Friso!!! dat blauw staat mooi bij het wit.. over die vloerbedekking.. je zou kunnen kijken bij carpetland ofzoiets om daar een compleet andere vloerbedekking voro te laten maken, niet zoveel meters dus dat hoeft niet duur te zijn! het is alleen een beetje rare kuipvorm.. beetje hoogpolig pakken dus..
keep up tha good work!
uiterlijk super gaaf en van binnen ook steeds netter afgewerkt!
goed bezig Friso!!! dat blauw staat mooi bij het wit.. over die vloerbedekking.. je zou kunnen kijken bij carpetland ofzoiets om daar een compleet andere vloerbedekking voro te laten maken, niet zoveel meters dus dat hoeft niet duur te zijn! het is alleen een beetje rare kuipvorm.. beetje hoogpolig pakken dus..
keep up tha good work!
-
Rock's
- AX super weirdo

frisovangent wrote:Ben ik nog steeds naar op zoekRock's wrote:ff vraagje...... waar heb jij je 3-puntsgordels aan bevestigd ?....
Je mist een setje blauwe vloermatten3-puntsgordels zitten aan de bevestigingspunten bij de hoedenplank ( waar eerst de achtergordels aan vast zaten )
Ik heb nog een 2e hands setje voormatten liggen
Kan je een x een fotootje maken van het montagepunt met de gordel ?
Cheers,
R.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
boven je achterbank naast het klapmechanisme van je achteruitjes zitten zwarte dopjes, hier hoort de achtergordel op gemonteerd.. en hierop heeft Friso dus met een lange gordel zijn 3punts vastgezet!Rock's wrote:
Cheers,
R.
toch friso?
ik heb geen achterbank dus bij mij zit hij gewoon op de originele plekken 'onder' de achterbank vast
Dat ziet er zo uit. T'is wel een Clio, maar het idee is hetzelfde.q01z wrote:boven je achterbank naast het klapmechanisme van je achteruitjes zitten zwarte dopjes, hier hoort de achtergordel op gemonteerd.. en hierop heeft Friso dus met een lange gordel zijn 3punts vastgezet!Rock's wrote:
Cheers,
R.
toch friso?
ik heb geen achterbank dus bij mij zit hij gewoon op de originele plekken 'onder' de achterbank vast

-
Rock's
- AX super weirdo

Wordt hij zo APK goedgekeurd, of niet ?KMvrtr wrote:Dat ziet er zo uit. T'is wel een Clio, maar het idee is hetzelfde.q01z wrote:boven je achterbank naast het klapmechanisme van je achteruitjes zitten zwarte dopjes, hier hoort de achtergordel op gemonteerd.. en hierop heeft Friso dus met een lange gordel zijn 3punts vastgezet!Rock's wrote:
Cheers,
R.
toch friso?

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah