Welkom hier!
Dit filmpje heb ik "denk ik" nog gezien toen het motorblok hier te koop aangeboden stond. Ik wilde het toen wel kopen, maar had toen nog de kennis niet om zo'n dingen te doen.
Trots nieuw lid
Moderator: webmasters
-
- Total admin
Re: Trots nieuw lid
AX-kopen is verslavend.
-
- Welkom nieuw AX lid
Yep dat is Jan Steven hij blaasde m'n eclipse er altijd uit en ik altijd balen.
Leuk filmpje
Ik heb mijn ax laten nakijken en volgens m'n kennis is het een kering en maakt het niet uit MAAR
Ik baal ervan ik wil niet dat die lekt hij vind t te veel moeite voor een kering
Ik wil mijn AX gewoon in orde hebben ook heb ik gemerkt dat m'n koppeling best wel hoog ligt DAMN
Kennen jullie niet iemand die genoeg tijd en zin heb om m'n koppakking kering en koppeling te vervangen
Uiteraard tegen betaling alleen geen dealer prijzen.
Ik hoor het wel of jullie iemand kennen en of er ervaringen mee hebben ik weet dat dit nu in de verkeerde topic staat.
Wie helpt m'n zieke AX.
Groeten Danny
Leuk filmpje
Ik heb mijn ax laten nakijken en volgens m'n kennis is het een kering en maakt het niet uit MAAR
Ik baal ervan ik wil niet dat die lekt hij vind t te veel moeite voor een kering

Ik wil mijn AX gewoon in orde hebben ook heb ik gemerkt dat m'n koppeling best wel hoog ligt DAMN
Kennen jullie niet iemand die genoeg tijd en zin heb om m'n koppakking kering en koppeling te vervangen
Uiteraard tegen betaling alleen geen dealer prijzen.
Ik hoor het wel of jullie iemand kennen en of er ervaringen mee hebben ik weet dat dit nu in de verkeerde topic staat.
Wie helpt m'n zieke AX.
Groeten Danny
-
- Welkom nieuw AX lid
Damn helemaal niemand
Mn ax begint verveelt te worden van hetzelfde territorium

Mn ax begint verveelt te worden van hetzelfde territorium

Spijkenisse is voor mij ff uit de buurt.
Maar een koppeling wissel heb ik nou een keertje of 5 gedaan. Kun je zelf ook. Echt.
Maar een koppeling wissel heb ik nou een keertje of 5 gedaan. Kun je zelf ook. Echt.