Zo, lang niet geweest hier. Maar eens weer bijwerken dan. In de tussentijd is er veel gebeurd aan de BX.. De remleidingen zijn getectyleerd. Er zitten nu tijdelijk Volcane velgen onder van een ZX, de originele velgen spuit een kennis van mij binnenkort, en komen er simpele naafkapjes op. Ooit nog eens op zoek naar zo'n setje want het staat erg mooi.

(foto's onderaan deze post, hoe de BX er momenteel bij staat)
De kentekenplaatverlichting zit ook weer goed. Met een stukje karton, nieuw kosten ze 25 euro... Aan de achterkant heb ik de NL sticker eraf gehaald, de dealersticker laat ik zitten. Helaas kun je nog precies zien waar de sticker heeft gezeten, omdat er in de rest van de achterklep allemaal barstjes zitten.. Meerdere oplossingen hiervoor. Of zoeken naar zo'n reflectorplaat , maar die zijn schaars, en dus erg duur. Tweede optie is een nieuwe sticker, maar ik zou eventueel ook die hele balk waar de kentekenplaat opzit opnieuw kunnen spuiten..
Laatst was de interval kapot. De rest van de standen deed het nog wel gewoon, dus het leek mij sterk dat het aan de hendel zou liggen. Er werd mij verteld dat ik eens naar het relais moest kijken. De relais zitten bij de BX in het dashboard, achter het cassetebandklepje. Een rij zekeringen, daar achter de relaissen met een plastic kap erover heen. Ik had de kap er half af, en toen deed de interval het weer.. En nog steeds.
Vandaag nog een onverwachte update... Een kennis van mijn kennis waarvan de hal is waar mijn BX staat (snappen jullie het nog?

), die had een schuur met nog allemaal rotzooi. Die had hij opgeruimd. Voor mijn kennis had hij een nogal oude dakkoffer, voor op de DS break van hem. Verder hadden hij en zn broer nog een koelbox nodig. Ik was bezig met opruimen, toen ik werd geroepen.. Hij had ook nog originele dakdragers voor een BX in de bus liggen. Toeval dus! Die er meteen opgezet natuurlijk, en ze hebben me ook nog eens niks gekost. Vind het wel lekker oldskool staan.
En zo staat de BX er dus op dit moment bij..

Binnenkort komen er ook nog spatlappen onder. Ja, het wordt een behoorlijk foute BX...