Whitephantom - Citroën Plaisir AX - 1.1

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

whitephantom wrote:Tnxs zou de boel goed in de gaten houden! moet nog even afwachten komende week met het achterlicht kan zijn dat ze het bij de dealer al vervangen voor me vanwege de apk die erbij komt :)

Heb flink gezocht maar heb een hekel aan japanse auto's zijn net opgevoerde grasmaaiers, en heb goede dingen gehoord over Citroën. Dus dacht waarom niet! wie niet waagt wie niet wint.

Wie weet kom ik zelfs een keer me AX showen op een meeting :D
Zou leuk zijn natuurlijk!

Maar ook met een VW gewoon welkom hoor (haal hem maar eens van de stalling). Er zijn wel meer mensen die met duitser komen (Marc?).

Japanners zie je echter vrij weinig ;-)

whitephantom
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 22
Joined: SatJan16, 2010 6:20:16 PM

Post by whitephantom »

raoel wrote: Zou leuk zijn natuurlijk!

Maar ook met een VW gewoon welkom hoor (haal hem maar eens van de stalling). Er zijn wel meer mensen die met duitser komen (Marc?).

Japanners zie je echter vrij weinig ;-)
Dan kom een keer met de ax en een keer met de vw ;)

whitephantom
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 22
Joined: SatJan16, 2010 6:20:16 PM

Post by whitephantom »

Ik kon het even niet laten :) photoshop erbij en ff een paar ideetjes uit gewerkt.

- Velgen wit met rode rand.
- Ramen geblindeerd.
- Spiegels in kleur.

Denk dat ik het voor het begin zo gaan aanpakken :D

Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Het begin is der, En binnekort doe je de golf eruit en ben je verslaafd aan axjes tunen :P

Ziet er goed uit trouwens ;) Vooral die velgen staan wel netjes.

whitephantom
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 22
Joined: SatJan16, 2010 6:20:16 PM

Post by whitephantom »

De golf gaat de deur nooit uit ;) daar zit zoveel energie en liefde in :)
Maar dat zien jullie vanzelf wel een keer. binnenkant van de golf is nou ook niet echt bepaald standaard meer haha (helaas geen foto van)

Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2000
Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Johannus »

velgen zijn erg mooi zo ;) :D
Image Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Welkom hier, leuke AX!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

whitephantom
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 22
Joined: SatJan16, 2010 6:20:16 PM

Post by whitephantom »

Ik heb me ax zojuist opgehaald, maar nu ga ik iets vragen wat waarschijnlijk een echte nieuwelings vraag is :P hoe doe je de moterkap open loop me namelijk suf te zoeken....

gnious
AX driver
AX driver
Posts: 31
Joined: MonDec28, 2009 6:18:22 PM
Location: Leiden

Post by gnious »

Onder je stuur zit aan de linkerkant een handle. Die naar je toe trekken.

Dan vervolgens voor de auto staan en aan links-onder je motorkap (tussen je grill en kap) kan je de hevel omhoog trekken. Dan moet je kap loskomen als het goed is. :)

whitephantom
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 22
Joined: SatJan16, 2010 6:20:16 PM

Post by whitephantom »

aaaah daar goed verstopt hahaha dank jullie wel :) ga hem zo even lekker wassen :)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

whitephantom wrote:aaaah daar goed verstopt hahaha dank jullie wel :)
Zelfs bij officiële Citroën garages moet je soms nog aan de monteurs uitleggen waar die hendel zit ;)

whitephantom
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 22
Joined: SatJan16, 2010 6:20:16 PM

Post by whitephantom »

Zo heb vanavond lekker met de ax rond gereden, wat een pit zeg voor een 1.1 had ik niet verwacht :D ligt goed in de bochten en rijd prima! Komend weekend de poetstol eroverheen en de velgen wit spuiten met een mooi rood randje.

Fietspomp
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 372
Joined: MonAug21, 2006 7:33:45 PM
Location: Vlissingen

Post by Fietspomp »

Welkom, mooie AX!

Zo te zien heb je m'n spoiler niet meer nodig, of zit hier geen gladde op :P
Image

whitephantom
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 22
Joined: SatJan16, 2010 6:20:16 PM

Post by whitephantom »

*zucht* heb de auto nu net een dag, ligt er een briefje onder de vooruit dat iemand mijn bumper heeft geraakt :( voorbumper is nu schots en scheef en de lak op de hoek van de bumper helemaal weg.

Gelukkig heeft deze meneer wel zijn nummer achter gelaten zodat we het nu netjes via de verzekering kunnen afhandelen.

Hoe dan ook is het zonde en kan ik er niks mee doen todat de schade expert langs is geweest. zal morgen wat foto's maken aangezien het nu even te donker is.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

zwaar balen dat je nu al schade hebt :(

Maar wel mijn complimenten voor de veroorzaker om een briefje achter te laten, zoek maar eens bij frustraties hoe vaak het voor komt dat de veroorzaker niet te achterhalen is en zich ook niet bekend maakt...

Maar des al niet te min sterkte ermee...

whitephantom
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 22
Joined: SatJan16, 2010 6:20:16 PM

Post by whitephantom »

heb de veroorzaker ook bedankt dat hij een briefje had neergelegd en dat ik daar heel blij mee was.

hij had een nieuwe verlengde bus en draaide te vroeg in en kwam dus mijn auto tegen, hij baalde er ook van.

Gelukkig bestaan er ook eerlijke mensen :D

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

whitephantom wrote:heb de veroorzaker ook bedankt dat hij een briefje had neergelegd en dat ik daar heel blij mee was.

hij had een nieuwe verlengde bus en draaide te vroeg in en kwam dus mijn auto tegen, hij baalde er ook van.

Gelukkig bestaan er ook eerlijke mensen :D
Deze medeweggebruiker moet je koesteren is echt een zeer zeldzaam soort, ik dacht eerlijk gezegd dat deze soort lang geleden uitgestorven was.

Jammer van de schade maar veel succes met de afronding van het geheel.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Zwaar lelijk die schade (nu al),

Maar zeker wel fijn dat je een briefje gevonden hebt. Dat heb ik ook nog nooit gezien, De nieuwe rage is het om na welk ongeluk dan ook gewoon door te rijden.

ik hoop niet dat de ax voor ongeluk blijft zorgen daar.

mcdean
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 347
Joined: FriApr13, 2007 2:58:45 PM
Location: Borculo

Post by mcdean »

tja toen ik is een schade had gereden aan een 406 had ik ook een briefje geschreven en achtergelaten maar toen kwam de eigenaar er al aan. Hij vond het netjes (hij had 2 krassen in de stootstrip) en ik had 2 deuren aan poeier :oops: :roll: , maar hij vond het zo netjes dat hij er geen werk van maakte, tenslotte was zijn auto al 6 jaar oud. :lol:

Voordeel hiervan is, voor het geld wat je ervoor krijgt kan je een complete witte skirtset met witte voorbumper halen 8)
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)

whitephantom
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 22
Joined: SatJan16, 2010 6:20:16 PM

Post by whitephantom »

mcdean wrote:tja toen ik is een schade had gereden aan een 406 had ik ook een briefje geschreven en achtergelaten maar toen kwam de eigenaar er al aan. Hij vond het netjes (hij had 2 krassen in de stootstrip) en ik had 2 deuren aan poeier :oops: :roll: , maar hij vond het zo netjes dat hij er geen werk van maakte, tenslotte was zijn auto al 6 jaar oud. :lol:

Voordeel hiervan is, voor het geld wat je ervoor krijgt kan je een complete witte skirtset met witte voorbumper halen 8)

ssssst..... ;) mischien ook meteen witte knippers...

Post Reply