joost ax 1.4 GT

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

als je dan toch aan het verkleinen gaat..

als je de avatar nog een keer weer uploaden en dan met uploaden aan wil vinken 'avatar'
dan is de afbeelding het juiste formaat ipv veel te groot! :D


maar idd, de Killer GT dus...
ben benieuwd :)
Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Image

foto geupload + omgezet naar juiste formaat avatar en je wie is wie uit 2006 terug gevonden en samengevoegd.
Maar de ex killer ax is naar eigenaar X weer bovenwater.

blijft een mooi ding waar aardig wat historie van bekend is binnen de club.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Wordt alleen wel eens een keer tijd dat de bumper er weer netjes onder gaat... kan me herinneren dat toen Michiel de AX nog had de bumper al wat scheef hing. En de Velgen moesten ook maar eens op de juiste manier gespoten en gepolijst worden, doet de AX denk ik erg goed...

Verder gefeliciteerd met je aanwinst. (y) Hier heb je in elk geval nog jarenlang plezier van. ;)

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Leuk dat deze AX ook weer boven water is.
Hopelijk blijft ie nu wat langer bij de huidige eigenaar, als de afgelopen paar keer... :roll:

Blijft in ieder geval een mooie AX om te zien! (Y)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Joost wrote:Maar de ex killer AX is naar eigenaar X weer bovenwater.

blijft een mooi ding waar aardig wat historie van bekend is binnen de club.
welke thread moet ik lezen?? ;-)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Post by Losroyos »

Gefeliciteerd met de nieuwe waggel, Dat je er veel plezier van mag hebben 8)

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Gave GT, al meerdere keren op marktplaats tegengekomen, dat ding is erg mooi!

Grappig dat je in Uithuizen woont. Daar ben ik geboren en komt onze familie vandaan en ik kom er nog regelmatig om familie te bezoeken :D
Waar precies woon je? Wil deze GT wel is in 't echt zien! :D

stroat
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 45
Joined: TueMay27, 2008 6:03:18 PM
Location: uithuizen

ax

Post by stroat »

dankje voor ale reacties wie weet hier de tegnice geschiedenis van deze auto een beetje dan ik moet er nog een paar dingen aan doen de koelvloeistof temperatuur loopt heel hoog op terwijl er al een nieuwe koppakking is tussen gezet ik denk zelf de thermostaat en de kniperligtjes weken niet maar toch ben ik super blij met men ax

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

raoel wrote:
Joost wrote:Maar de ex killer AX is naar eigenaar X weer bovenwater.

blijft een mooi ding waar aardig wat historie van bekend is binnen de club.
welke thread moet ik lezen?? ;-)
tja we noemen hem niet voor niets ex-killer
hij was van forumlid killer http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... sc&start=0
Collin kent de AX vanuit de revisie bij Renard.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Joost wrote:Collin kent de AX vanuit de revisie bij Renard.
Collin weet wie de eigenaar was en vooral wie de vader van die eigenaar was....
En dat deze auto helemaal uit elkaar geweest is en technisch geheel naar origineel is teruggebouwd. Nieuw interieur, dashboard, voor veel geld gespoten, nieuwe veerpoten, remmen, koppeling, compleet motorblok met weinig km (was erg duur bij BartEbben...), technisch veel door Renard aan gedaan.
Killer heeft er destijds meen ik €1500 voor neergelegd, dat waren nauwelijks de kosten van de motor en inbouw... Is in de week van verkoop ook nog iets met de koppeling gedaan geloof ik.
Killer heeft er daarna ook nog behoorlijk wat energie in gestoken om hem optimaal te houden. Is lullig gegaan uiteindelijk.

Killer kocht hem, jaar later relatie beëindigd, ex-vriendin verkocht hem snel daarna, ging richting Friesland meen ik, toen weer te koop na half jaar, daarna nog eens ???, verdwenen en nu in Uithuizen.
Ikzelf zou'm graag hebben hoor, maar verder dan €350 kan ik niet gaan... en zelfs dat heb ik eigenlijk niet.

p.s. dit alles omdat de auto te koop blijkt te staan op Speurders, zie 'te koop via websites'
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

stroat
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 45
Joined: TueMay27, 2008 6:03:18 PM
Location: uithuizen

Post by stroat »

jij bent wel grapig met je 350 :twisted:

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

stroat wrote:jij bent wel grappig met je 350 :twisted:
Ik sta algemeen bekend om mijn gevoel voor humor :)

Maar ik meen het wel!
En bovendien zijn de biedingen op Speurders ongeveer hetzelfde... marktprijs zeg maar.

Weet niet wat je ervoor hebt betaald maar 2,5 jaar geleden stond dit leuke ding al eens te koop voor minder dan €900 en toen waren de echte investeringen nog een stuk minder lang geleden en was uiterlijk nog alles heel.
Dat de eigenaar van 4 jaar geleden er 4000 aan heeft uitgegeven is niet iets dat nu nog steeds invloed heeft. En de 1000 aan onderhoud van Killer ook niet, en zelfs de paar dingen van dit jaar niet.
Het is dus gewoon een overgespoten AX GT met beginnende roest bij de achterlichten, 2 kapotte bumpers, lekke uitlaat en mischien wel meer. Nu snap ik wel dat jij het niet leuk vindt als ik dat schrijf... maar het is niet ver van de waarheid.

Hoe dan ook... mijn bedrag staat... daarvoor wil ik best een ritje naar het dorp waar ik de basisschool (Engersmaschool, gebouw bestaat niet meer) bezocht maken! Maar dan wil ik'm nog steeds eerst eens goed bekijken omdat ik deze auto al zeker 5 jaar ken.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Deze auto is de afgelopen jaren al zo vaak te koop gezet door verschillende eigenaren en weer doorverkocht, dat ik ook m'n bedenkingen zou hebben bij de aanschaf van deze auto en daar dan ook m'n bod op af zou stemmen...
Zelf heb je deze auto ook nog geen vier maanden op naam staan, en dat gaat de afgelopen iedere keer zo met deze auto...

Ben echt heel benieuwd of er nu serieus iets mis is met deze auto, of dat het écht gewoon puur toeval is...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

stroat
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 45
Joined: TueMay27, 2008 6:03:18 PM
Location: uithuizen

Post by stroat »

mijn reden is dat ik hem weg doe dat ik nog 2 andere auto's heb en alleen maar in het weekend thuis ben en dus weinig tijd voor onderhoudt en in mijn ogen moet de ax 2 nieuwe stukjes bij de achterlichten er in gelast worden en dan gespoten worden want daar begint hij te roesten dus heb ik daar geen tijd voor jammer genoeg en om hem buiten te laten staan zonder er iets aan te doen vind ik jammer daarom de verkoop maar alleen voor serieuze intrese en niet voor testpiloten en crossers daar is de auto te mooi voor

Post Reply