Guido_AXGT wrote:Ik zie eerlijk gezegt geen verschil in het lichtbeeld.
Stickers zijn wel verboden op die manier Het beinvloed het lichtbeeld wel degelijk namelijk. Je kan er een boete voor krijgen...
Stevigheid word niet minder van het dak als je er een stuk uitzaagt trouwens, dak van een ax is al niets waard Misschien issie zelfs wel steviger geworden door de rand die er nu inzit
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
De kruisen op de koplampen zijn inmiddels verwijderd op advies van een agent die me aanhield
Verder heb ik al bijna 10.000km gereden met de ax. Enkel een nieuwe ontstekingsmodule moeten plaatsen, verder kostenloos.
Enkele nieuwe foto's:
Verder de voorspeakers ingebouwd, de gehele deur gedempt met dempingsmatjes.
Krijgen 65wrms voor hun kiezen van een Kicker versterker. Ben uiterst tevreden over het resultaat. Geven een goede kickbass. In de kofferbak zit ook nog een 10inch JBL sub van 250wrms.
Dit weekend vertrek ik. Eerst nog ff snel 2 kuipstoeltjes erin knallen. Ff inspektie op de brug en dan richting Spanje
't Is echt een heerlijk autootje
Ik zie een grote kachelpijp onder je AX hangen! Had je die er ook onder met de rit naar Spanje toe?
Ik ben pas met mijn AX naar Nieuwegein gereden en werd al gek van de resonantie!
Mooie AX trouwens!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning