Gompy

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 692
Joined: WedFeb01, 2006 2:16:05 PM
Location: Bleiswijk

Post by Rooney »

AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10


gompy58
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 29
Joined: TueMar18, 2008 10:11:37 PM

Post by gompy58 »

thnx roony, ziet er prima uit als alternatief.

Ik heb net even zitten bellen en hoewel me eerst werd verteld dat de gti voren 6-7 cm lager ligt dan normaal, ZX cruiser twijfelt daar echter een beetje aan :? Hij denkt dat het eerder zo is dat de boel nu 40 mm lager is dan normaal en als er dus 40mm onder komt het dus gelijkt blijft.. :?

Das mooi K... Feit is iig dat de ax op dit moment voorover ligt. Iedereen die dus zinvolle info heeft hoe ik eea kan uitsluiten is van harte welkom.


Wellicht dat iemand een AX GTI heeft die nog op de standaard hoogte staat. Als die eens een meting zou kunnen doen dan kom ik in 1 klap heel veel verder.

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Meet ff je speling op van de voorbumper tot de grond en vraag een clublid met dezelfde maat velgen + hoogte banden (of iets anders met dezelfde omtrek) dit ook even te doen.

saxodriver85
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 78
Joined: ThuMar29, 2007 7:49:55 PM
Location: Tiel

Post by saxodriver85 »

Browny wrote:Meet ff je speling op van de voorbumper tot de grond en vraag een clublid met dezelfde maat velgen + hoogte banden (of iets anders met dezelfde omtrek) dit ook even te doen.
of van de wielkast tot hart van de velg , dan kun je t aan iedereen met n ax vragen ....
Greetzz

saxo 1.6 8v vtr

Binnen ben ik niet normaal, want ik ben buitengewoon.

gompy58
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 29
Joined: TueMar18, 2008 10:11:37 PM

Post by gompy58 »

na, de ax is vandaag voorzien van koni geel rondom, apex geel met 35mm verlaging en een nieuw distributie set.

Deze zaken bleken wel erg nodig . De wegligging is enorm verbeterd, soepeler en toch steviger. Morgenochtend word de boel neutraal uitgelijnd en is dat weer klaar.

Toen dus de riem etc. Nah, dat was best op tijd. De spanrol was gewoon gaar en was al blauw uitgeslagen van de hitte. een zwieper aan de spanrol gaf een heerlijk knarsend en zwieperend geluidje.
De waterpomp vertonde minimale tekenen van wat lekkage maar liep al wel zwaar dus dat was ook nodig.

Nah, alles erop gedaan en rijden... topperrrrrr!!! :shock:

de ax gaat als een speer 8)

Post Reply