Nu al een dakspoilert en via job weer een racht exemplaar kofferklep spoiler gevonden. die staat nu in de primer en word afgelakt wanneer ik weer tijd heb. (volgende week dus pas )
Nu alleen nog
openluchtfilter. ik ga op dezelfde manier te werk denk als in de how to topic dit scheelt aanzienelijk in de kosten.
sportuitlaat
velgen
Last edited by arjanklepper on SunApr29, 2018 8:37:23 PM, edited 1 time in total.
Ziet er stoer uit, en zal straks in kleur vast erg goed staan.
Niet te dicht op je C stijlen monteren, heb je kans dat de lak eraf wordt geschuurd.
Openluchtfilter kan trouwens nog wel eenvoudiger dan in de howto. Ik heb gewoon een paar knietjes en een bochtje aan elkaar gelijmd en klaar.
Staat wel een foto van in mijn wie=wie.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
waarom een ouwe demper?!ik heb het indd erop gelast..was eerst van plan om de hele uitlaatlijn te doen, zonder kat ertussen, maar dat was in de winter dat ik het wilde doen..misschien dat het in de zomer een idee is..
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!
Ik vind het best. Ik zag dat je een standaard demper had gebruikt en dara een stuk op had gelast. dus vandaar dat ik dacht een oude demper .
Maar merk je veel geluidsverschil?
Moeten dan een keer datumpje prikken.
WAnt heb het nu nog een beetje te druk
En dat van dat je de tom van wendy ben heb ik gelijk in toch?
2de Spoiler geplaatst
ikheb veel meer downforce hahahahahahaha
GT bumper in aantocht via Job, alleen nog halen.
ICE ik heb een klotige sony radio zonder tulpstekkers maar dankzei de mensen op showyoursound.nl hulp gekregen met ene manier hoe toch een sub en versterker aan te kunnen sluiten. onderdelen zijn besteld.
Last edited by arjanklepper on SunApr29, 2018 8:37:54 PM, edited 1 time in total.
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind
Na veel commentaar van mijn broers over mijn axje heb ik ze toch blijkbaar een goede kant van Citroën laten zien. aangzien we er nu geen een meer hebben.
maar 3
een type 1 wit (kleine broertje)
een type 2 blauw (mijne)
en een type 3 bordeaux rood( broer)
Blijkbaar toch goede auto's
nu moet ik alleen nog lichtmetaal en een GT bumper om weer ff uit te blinken bij hun.
Last edited by arjanklepper on SunApr29, 2018 8:38:16 PM, edited 1 time in total.
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind