Arn? vd Wiel aka Master-Arnie (AX GT+BMW 325i)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Jaja mensen, ze stonden zo mooi naast elkaar in de loods nu mijn ouders met de caravan weg zijn. Daar moest ik gewoon een paar plaatjes van schieten :oops:

En toch vindt ik die motorkap langzamerhand gaaf worden..... :twisted:

hierbij de foto's van arnie's botergeile AX-sport!

jaloezie? waar?



Hey vergeet die GT niet he die is net zo belangrijk :wink: Straks istie beledigd en gaat hij nog meer roesten :lol:

vooral die stoelen


En daar zit je echt klem in dat kan ik je verzekeren met die 4-punts gordels! Als ik ooit aangehouden wordt kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ik me gordel niet om heb :D

En nee, ik heb hem nog niet gewassen want dan gaat hij nog harder roesten. Het is niet te zien maar het interieur ligt eruit en dan zie je pas hoeveel zo'n ding OOK van binnen roest :?
Freude am Fahren.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Man wat een lekker bakkie! Meegespoten spiegels staat ook mooi trouwens, ik denk dat ik de mijne ook is bijkleur. Maar dat zijn details 8)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Wit blijft een top kleur! En lkkr origineel!

Mijn ouders hebben ook allebei witte auto dus deze past er goed bij :lol:
Freude am Fahren.

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

master-arnie wrote:Mensen ik heb een foto-update.... Bij wie kunnen ze ff op de server?

offtopic Stuur ze dan gewoon de volgende keer naar mij aangezien ik jou vaste "host" was d8 ik.
Verder... SUPER mooie foto's van 2 ongelovelijk mooie AX-en (ondanks de roest)
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Citro?nAXDriver wrote:
master-arnie wrote:Mensen ik heb een foto-update.... Bij wie kunnen ze ff op de server?

offtopic Stuur ze dan gewoon de volgende keer naar mij aangezien ik jou vaste "host" was d8 ik.
Verder... SUPER mooie foto's van 2 ongelovelijk mooie AX-en (ondanks de roest)


Sorry, lieverd :oops:
Freude am Fahren.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

offtopic: Ik heb nog ruimte bij lycos. mail maar zou ik zegge.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

super vet!!!

Die stoelen gaak ook aanschaffen op speed denk ik... zijn niet super duur!! Maar wel heel erg mooi!!

AX POWAH
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

AX_POWAH wrote:super vet!!!

Die stoelen gaak ook aanschaffen op speed denk ik... zijn niet super duur!! Maar wel heel erg mooi!!

AX POWAH


Maar zitten ze ook lekker, das natuurlijk de grote vraag :?
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Ik vindt ze super zitten! Je zit lkkr diep in de stoel alleen ken hij niet zo ver naar voren bij mij....
Freude am Fahren.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

je kunt op full speed in genoeg stoelen gaan zitten om ff het gevoel te ervaren! Die stoelen zitten echt super goed en ik heb al 4punt gordels en dan zit je lekker vast in je kuipje.... en dan scheuren als een gek!!

AX POWAH
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

AX_POWAH wrote:je kunt op full speed in genoeg stoelen gaan zitten om ff het gevoel te ervaren! Die stoelen zitten echt super goed en ik heb al 4punt gordels en dan zit je lekker vast in je kuipje.... en dan scheuren als een gek!!

AX POWAH


Helemaal mee eens! Bij mij zitten er ook 4-punts in, ff aantrekken en vast zit je! En die stoelen zitten voor zulk soort stoelen zkr niet verkeerd. Ik vindt ze ook nog een verdomd vette look geven aan de auto....

De stoelen in die GT zijn wel comfortabeler dat is zo, maar ja ik ben jong en ik wil wat he :wink:

Ok mensen, kleine update!

Er was vandaag auto-cross hier in Hardinxveld-Giessendam. Loop ik daar beetje samen met een vriend van me rond en krijgen we er zomaar zin in om volgend jaar ook mee te doen!

Dus ik kwam thuis en d8 laat ik voor de grap eens op internet kijken. Kom ik deze tegen

Een Citroën AX Sport cross-auto!!! En hij staat in een dorp nog geen 5 km bij mijn huis vandaan Nu gaan mijn maat en ik deze week kijken en hem waarschijnlijk kopen. Hoezo het zit mij erg mee de laatste tijd?

Als we hem gekocht hebben gaat hij eerst fungeren als donorauto voor mijn sport en daarna gaan we opzoek naar andere onderdelen en sponsors om er volgend jaar mee de cross te kunnen rijden..... Ik hou jullie op de hoogte.

Ik heb er zin aan!!!!
Last edited by arnie on WedMay19, 2004 5:45:01 PM, edited 1 time in total.
Freude am Fahren.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

tjah mocht er een 1400 klasse of zo zijn maak je misschien wle kans maar... wil je echt een beetje vooraan rijden .. red je het niet..

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Tis zeker een leuk plan!
zou ik ook wel willen :P beetje raggen
ook handig idd dat je gelijk een donor-auto hebt! al zal je er wel neit zoveel uit kunnen halen

we krijgen aardig wat 'echte' racers zo :D
behalve op de weg dan :roll:
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

tjah mocht er een 1400 klasse of zo zijn maak je misschien wle kans maar... wil je echt een beetje vooraan rijden .. red je het niet..


Heb je wel eens auto-cross gezien? Met een goede AX sport rij je zkr voorin mee hoor. AX is ideale cross-auto met zijn hele lichte gewicht, veel pk's en kleine wielbasis. En je hebt een tot 1300cc klasse en aangezien de AX samen met de Swift gti's over het meeste vermogen beschikt maak je zkr kans. Waarom denk je dat Citroën vroeger alle rally's won met deze lichte krachtpatser?


Tis zeker een leuk plan!
zou ik ook wel willen beetje raggen
ook handig idd dat je gelijk een donor-auto hebt! al zal je er wel neit zoveel uit kunnen halen

we krijgen aardig wat 'echte' racers zo
behalve op de weg dan


Alles wat ik nodig heb zit erin. Ik heb namelijk alleen motorische spullen nodig de rest boeit niet want dat is goed aan mijn sport.
Freude am Fahren.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

master-arnie wrote:
tjah mocht er een 1400 klasse of zo zijn maak je misschien wle kans maar... wil je echt een beetje vooraan rijden .. red je het niet..


Heb je wel eens auto-cross gezien? Met een goede AX sport rij je zkr voorin mee hoor. AX is ideale cross-auto met zijn hele lichte gewicht, veel pk's en kleine wielbasis. En je hebt een tot 1300cc klasse en aangezien de AX samen met de Swift gti's over het meeste vermogen beschikt maak je zkr kans. Waarom denk je dat Citroën vroeger alle rally's won met deze lichte krachtpatser?

tjah.. hier in friesland kennen ze geen 1300 klasse

alleen de standaart klasse tot 2000cc

2 vrienden van mij rijden alle 2 auto cross.. 2x een kadettt gsi 8v waar ze het best wel goed mee doen .. af en toe een prijsje ..

mits een 1300 klasse zou je idd wle kans hebben .. maar er gaat in de cross ook wel eens stuk vergeet dat niet...

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

ja idd, vriend van me rijd met een oude GSI 2.0 16v in de cross en wint zo'n beetje alles behalve de echte grote wedstrijden.

Vergeet niet dat tu blokjes zeer robuust zijn en ze heel wat kunnen hebben. Ze gebruiken ze niet voor niks nog steeds in de C2 :wink:
Freude am Fahren.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Damn, AX cross-Sport net voor me neus verkocht! Cross-auto wordt dus nog ff uitgesteld.....

Toch maar open-luchtfilter besteld vandaag bij Cituning :twisted: Nu nog een buisje daarvoor naar de carbs.

Zo moet hij dus worden:
Image

Zijn er mensen met tips om zo'n mooi pijpje te maken? Want daar is ook niet meer aan te komen bij Citroën :cry:
Freude am Fahren.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

je zou eens bij http://www.koskamp.nl/ kunnen vragen of ze het daar toevallig hebben, misschien niet origineel, dan wel in imitatie, of misschien kunnen ze het wel bestellen.

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Gefeliciteerd!!

Post by Sgurk »

Gefeliciteerd man!!! Rijbewijs is binnen!!!! :alcoholic :ainim :jpparty

Nu de AX rijklaar maken en gassen!! :twisted:
AX GTi, sold!

Post Reply