AX_POWAH wrote:je kunt op full speed in genoeg stoelen gaan zitten om ff het gevoel te ervaren! Die stoelen zitten echt super goed en ik heb al 4punt gordels en dan zit je lekker vast in je kuipje.... en dan scheuren als een gek!!
AX POWAH
Helemaal mee eens! Bij mij zitten er ook 4-punts in, ff aantrekken en vast zit je! En die stoelen zitten voor zulk soort stoelen zkr niet verkeerd. Ik vindt ze ook nog een verdomd vette look geven aan de auto....
De stoelen in die GT zijn wel comfortabeler dat is zo, maar ja ik ben jong en ik wil wat he
Ok mensen, kleine update!
Er was vandaag auto-cross hier in Hardinxveld-Giessendam. Loop ik daar beetje samen met een vriend van me rond en krijgen we er zomaar zin in om volgend jaar ook mee te doen!
Dus ik kwam thuis en d8 laat ik voor de grap eens op internet kijken. Kom ik deze tegen
Een Citroën AX Sport cross-auto!!! En hij staat in een dorp nog geen 5 km bij mijn huis vandaan Nu gaan mijn maat en ik deze week kijken en hem waarschijnlijk kopen. Hoezo het zit mij erg mee de laatste tijd?
Als we hem gekocht hebben gaat hij eerst fungeren als donorauto voor mijn sport en daarna gaan we opzoek naar andere onderdelen en sponsors om er volgend jaar mee de cross te kunnen rijden..... Ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb er zin aan!!!!
Freude am Fahren.