Las Palmas - AX GTI '92

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Woutervanderlaan
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 170
Joined: MonApr09, 2007 9:53:45 PM
Location: Zeist

Post by Woutervanderlaan »

Ik bied 4 kratjes bier! :lol:




Nee hoor; leuk verhaal, mooie AX, veel plezier ermee. En we moeten toch een beetje van het imago af dat AX-jes afgeragd kunnen worden in het weiland, je bent niet de eerste die dat doet! Grrrr..

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

laspalmas wrote:
kevin.broke wrote: trouwens, er staan bijzonder weinig axjes op de sloop! we zijn dit weekend bij wat sloopbedrijfjes langs geweest en 1tje had toevallig nog een AX staan maar voor de rest hebben ze hier geen axjes en verwachten ze die ook niet te krijgen :|
Ik zie ze hier nog wel eens staan, in het oosten van Enschede 2 bedrijfjes aan de Euregioweg waar er 2 maanden geleden nog eentje stond.
Als je nog verder oostelijk gaat is er een sloopbedrijf vlakbij Losser, die had er zelfs een stuk of 4-5 staan (echter vooral staal, de binnenkant was al leeggeplunderd).
De sloop aan de Kanaalstraat heeft mij 2 velgen opgeleverd, mijn schoonzus zei nog dat er ook een sportstuur in zat maar die heb ik over 't hoofd gezien :shock:

laspalmas
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: ThuMay03, 2007 12:36:22 PM
Location: Enschede

Post by laspalmas »

raoel wrote:
Ik zie ze hier nog wel eens staan, in het oosten van Enschede 2 bedrijfjes aan de Euregioweg waar er 2 maanden geleden nog eentje stond.
Als je nog verder oostelijk gaat is er een sloopbedrijf vlakbij Losser, die had er zelfs een stuk of 4-5 staan (echter vooral staal, de binnenkant was al leeggeplunderd).
ah, die richting losser heb ik nog niet bezocht.

bij de euregioweg heb je er zelfs 3, staat inderdaad nog een bordeaux rode ax, maar daar zat helaas niet op wat wij willen hebben :)
Woutervanderlaan wrote:Nee hoor; leuk verhaal, mooie AX, veel plezier ermee. En we moeten toch een beetje van het imago af dat AX-jes afgeragd kunnen worden in het weiland, je bent niet de eerste die dat doet! Grrrr..
ja zonde is dat, maar bij veel axjes die je ziet rond rijden is dat nog wel een van de weinige dingen die je er mee kan doen... :x

Post Reply