Bassaxo

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

saxodriver85
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 78
Joined: ThuMar29, 2007 7:49:55 PM
Location: Tiel

Post by saxodriver85 »

eeey , leuke sax :)

bij welke club zit je dan ?

Greetz Michel
Greetzz

saxo 1.6 8v vtr

Binnen ben ik niet normaal, want ik ben buitengewoon.

bassie1985
AX Starter
AX Starter
Posts: 19
Joined: FriMar30, 2007 12:26:33 PM

Post by bassie1985 »

Zit niet echt bij een club. Veel vrienden van mij rijden gewoon toevallig in een citroen :D

saxodriver85
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 78
Joined: ThuMar29, 2007 7:49:55 PM
Location: Tiel

Post by saxodriver85 »

kom dan eens langs op n meeting van citrosport :)
Greetzz

saxo 1.6 8v vtr

Binnen ben ik niet normaal, want ik ben buitengewoon.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

welkom ;-)

Ennuh, mooie saxo!!
Velgen staan er ook erggg goed bij :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Michello
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: TueJul17, 2007 11:17:02 AM

Post by Michello »

bassie1985 wrote:Levensverhaal van de witte AX:

Het was een 1.1 tge uit 1992. Dat was echt de snelste 1.1 ooit. Hij had alleen een green air filter en geen kat meer en hij was zo hard afgetrapt dat hij 1 op 7 reed. Hij was sneller dan een standaard Bmw e36 320 coupe (tot de honderd dan). Die AX heb ik toen ingeruild voor de saxo en maar 50 euro voor terug gekregen omdat het radiateurslangetje kapot was en het blokkie oververhit was. Na een half jaar nog een keertje met die dealer gebeld voor iets voor de saxo. Toen bleek dat ze nog steeds de AX hadden staan en naar de sloop wilde brengen omdat er water in het blok was gekomen. De zuigers waren aan de cilinders vastgeroest. Ik kon het niet over me hart krijgen om hem naar de sloop te laten brengen omdat ik er zoveel dingen in heb meegemaakt. Toen heb ik hem samen met die vriend die hem bij mooyman heeft gekocht helemaal uit boxtel over de snelweg naar Den Haag gesleept (met lege accu :D en zonder waaarschuwingslampen). En nu zit er een ander 1.1 tge blokkie in en is nog steeds binnen onze vriendenkring gebleven. In die auto echt de meeste lol ooit beleeft. Die witte AX is nog nooit kapot gegaan in die jaren dat we hem hebben afgetrapt behalve dan dat radiateurslangetje wat uiteindelijk funest was voor het blokkie. Echt fantastische auto's die AX-jes. De saxo en c2 kunnen er echt niet aan tippen :!:

O ja het nummerbord van die witte AX is fn-dp-56

Sorry van het lange verhaal maar moest het gewoon ff kwijt :lol:


En nu is deze witte AX weer van mij, ondertussen met wat bassie zegt een nieuw motorblok... hij rijdt weer als vanouds...

Echt mijn eerste autootje maar echt al heel veel plezier aan gehad... en hij is snel :?... had ik nooit verwacht...

Post Reply