Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Losroyos »

Volgens mij is die zwarte veeg van onder de lak inderdaad. Ik hoop het geld gewoon contact te krijgen. Ben momenteel aan het sparen voor een nieuwere luxere auto die wat langer mee moet gaan dan de Civic. of me afgelopen Ax-en.

Maar het civicje rijdt ook wel lekker. niks mis mee. ach we zien het wel aan wachten het wel af en horen wel hoe het afloopt. Miss gebruik ik het wel voor me aankomende niet auto project, maar wel auto gerelateerd. :D

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Losroyos »

Het nieuws uit Zevenaar is..

Donderdag aanstaande komt er een schade expert kijken naar de Civic. Dan zullen we horen hoeveel de schade aan de Civic is. De radio in de Civic die het alleen maar deed zolang de auto niet bewoog is ook gemaakt.Heb 4 draden van de stekker afgeknipt en het werkte, de radio doet het weer. Dus de Civic word nog een top wagentje zo.

Dan de Ax, Tja die staat er eigenlijk wel zielig bij. moet echt even veranderen. Ga zo maar is even kijken of er wat aan te doen valt. Er liggen nog GT veerpoten, halve kooi, genoeg te doen alleen de zin is even weg. en het is al zo mei. denk dat ik hem toch niet af ga krijgen. maar het is het proberen waard om iig zo ver mogelijk te komen

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Joost »

total loss met behoud wrak. is geld beuren. gewoon door blijven karren is dan het voordeligst!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Losroyos »

Echt een top dag.

Vannochtend de auto weggebracht naar ABS autoschade roest Didam. Ze hadden daar de beste service vond ik zelf en voelde het beste, Schade expert is voor 12 uur al langs geweest alleen kon had om 2 uur pas vervoer hem op te halen. Expert liep een rondje om de auto ja voorschempje, bumpertje. dat gaat hem niet meer worden. conclusie, de Civic is Total loss.. bij total loss denk ik aan veel ergere schades dan dit, stond ook een golf die een meter korter was, dat noem ik total loss :P

Dus nou morge doorgeven aan het schade bedrijf total loss laten verklaren, Dagwaarde uitgekeerd krijgen en eigenlijk een goeie auto naar de sloop... of hem behouden en iets minder dan de dag waarde opstrijken. Denk dat dat laatste hem word. Dan maak ik hem een beetje netjes en zet ik hem in de verkoop. toch wil ik nog een andere auto :oops:

Wat voor auto zou ik nog niet weten er zijn er al wel een paar in me gedachte (met dank aan MP) op gekomen.

Citroën Saxo, Citroën Xsara, Mazda 323F BG, Honda Civic Coupe (zelfde type), Corsa B, Golf 2 of iets wat ik nu nog niet weet.

Maar, Baal er toch wel een beetje van. maar komt allemaal goed :D

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by AlexanderB »

iets minder dan de dagwaarde terugkrijgen + het ding daarna voor de dagwaarde/€500 op MP zetten? :P zijn echt wel mensen die dr niet om geven dat dr n kras en een miniscuul deukje in zitten, die gewoon een auto willen die prima rijd van A naar B.. en dat doet ie wel ;)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Terminal »

Waarom houd je niet gewoon deze? Bumpers moeten toch wel te vinden zijn lijkt me? En nu weet je ook wat je hebt.
AX 11TRE 1988

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Losroyos »

Jaja vraag me af en toe af of jullie het al zat zijn. Maar er is weer nieuws uit zevenaar :P

De kans dat ik dit jaar het ouderlijk huis (weer) verlaat is vrij aanwezig. Aangezien ik nog geen vast inkomen heb zal het niet lukken 2 auto's te houden en zou er dus 1 plaats moeten maken. Nou zit ik met het punt dat de AX een heerlijke hobbie auto is. Maar met die dakdrager en die onzin erop is die niet bepaald zuinig te noemen. daarbij komt dat de auto ook wel praktisch moet zijn en als ik veder wil en me eigen bedrijfje wil starten ook een beetje netjes eruit moet zien. dat doet de AX nu niet echt. Daarin tegen heeft de Civic de snelheid maar niet de funfactor van de AX. en de onderdelen voor een Civic en de clubs daaromheen zijn niet zo gezellig als hier.

Dus wil ik eigenlijk gewoon een nette ax en dan weer een 1.4tje. (toch leuker dan een 1.1)

Als iemand binnekort dus een AX 1.4 (het liefst GT GTI) gaat verkopen laat het dan weten. wil een AX blijven rijden dat houdt me portomone wat dikker :D

Wat zal ik me de first doen terug naar orgineel en dan verkopen of zo als die nu is proberen te verkopen.

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by AlexanderB »

zoals ie nu is vang je dr waarschijnlijk 2 kratjes bier voor.. een originele rode motorkap, nummerplaat recht, en de vraagprijs kan al n heel stuk omhoog ;)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Terminal »

Bij deze bied ik een fles vodka + de originele aankoopprijs die jij betaald hebt ;)
AX 11TRE 1988

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by AlexanderB »

ja, dan wil ik m ook wel komen ophalen :lol:
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Losroyos »

Als je betaald wat er tot nu aan onderdelen bijgekocht zijn en op zitten en auto was dan wellicht gratis maar zonder APK.

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 720
Joined: FriOct08, 2010 7:55:56 PM
Location: Weesp
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by gigawebs »

Roy......Jonguhhh.....zucht, dat ding krijgen we dus nooit in het echt te zien op een meeting?
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Losroyos »

Had je er zaterdag maar moeten wezen :roll:

haha nee, voor het zover is zijn we alweer maanden veder. en in die maanden komt er vast een meeting dat jij er bent en dat die AX er ook zin in heeft. ik wil er elke meeting bij zijn met de auto, En misschien blijft die stiekem toch wel. maar dan moet er wel een swap naar een 1.4 of 1.6 8v gemaakt worden zolang het niet moeilijk in te hangen is is het goed.ik kan toch ook eigenlijk me hobby wagentje niet opgeven. ben echt weg van de auto..

ik moet echt even zien hoe het loopt. maar ik moet wel gaan afwegen wat straks het verstandigste is.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by DuFF »

gigawebs wrote:Roy......Jonguhhh.....zucht, dat ding krijgen we dus nooit in het echt te zien op een meeting?
Zoals Roy zegt, afgelopen zaterdag was een meeting waar de ax aanwezig was! Leuke ax en die mannen van PPR moesten lachen om de schakelpook.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

gigawebs
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 720
Joined: FriOct08, 2010 7:55:56 PM
Location: Weesp
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by gigawebs »

Ow die meeting heb ik even gemist dan. Nja dan kan de auto weg! ;)
ImageImageImage

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Losroyos »

Volgende keer kom ik met een Schone auto naar de meeting hij was van binnen niet echt netjes. ;)

joop
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 357
Joined: MonJan18, 2010 10:57:59 AM
Location: Eindhoven

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by joop »

zou met de huidige benzine prijzen, het feit dat je geen vast inkomen hebt en dat je uit huis gaat je AX 1.1 in orde maken (goedkoper, je kent zn sterke en zwakke punten al) en al je geld sparen zodat je iets hebt als er serieuze stront aan de knikker zit. Of je civic houden als je het idee hebt dat die aanmerkelijk goedkoper gaat zijn in onderhoud.

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Terminal »

En dan die imperiaal waardoor je 1:10 ermee doet lekker in de schuur gooien en alleen voor meetings erop knallen ;)
AX 11TRE 1988

joop
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 357
Joined: MonJan18, 2010 10:57:59 AM
Location: Eindhoven

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by joop »

Terminal wrote:En dan die imperiaal waardoor je 1:10 ermee doet lekker in de schuur gooien en alleen voor meetings erop knallen ;)
Of gewoon lekker nie! (Jonguh!!)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - R-Ax-T 1.1 First & Civic 1.5 16V

Post by Losroyos »

Cedric komt me vandaag van de Civic verlossen Eindelijk weer wat nieuws :P civic heb ik al weer een tijdje, mijn oog is nu gevallen op *censuur*

hee ik kan dat woord niet eens hier op het forum zetten :O

Dan moeten we het maar zo proberen misschien vermindert dat de kans op negatieve reacties van me club leden

Vrijdag ga ik kijken bij een Falkswogun Galv 2 :oops: Dat is zon auto die je ooit een keer in je leven gehad moet hebben. anders kan je er niet over mee praten Nee ik wil gewoon dit een keer proberen lijken me wel leuke autotjes, ik hoop dat het wat is iets anders tot nu toe nog niet echt. naja tijd zat ook.

Weet iemand trouwens hoe ik die dakdragers van me dak krijg :oops:

Post Reply