Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Pascal wrote:Ik vind dit niet echt 'Sjonnie', daarvoor mis ik de tribalsticker op de achterruit, je naam in stickervorm ('Me Julie'...Ali G) op de voorruit en de bijna verplichte neonverlichting.
Dus je kunt nog effe..

:lol:
Mn naam staat wel op de zijkant en uhh

wie zegt dat ik geen neon heb :D:D:D

Ik zal ff betere fotos maken als die bumper weer normaal hangt ;) maar niet nu, ik ga nu ziek op mn bed liggen :roll:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Bumpersteun was wel doorgerot, moet maar eens aandacht aan worden besteedt... Spatlap lijkt me nog de minste moeite (gewoon erop klikken, toch?).
Image

Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 796
Joined: ThuOct12, 2006 8:39:46 PM

Post by Pascal »

grietje wrote:
Pascal wrote:Ik vind dit niet echt 'Sjonnie', daarvoor mis ik de tribalsticker op de achterruit, je naam in stickervorm ('Me Julie'...Ali G) op de voorruit en de bijna verplichte neonverlichting.
Dus je kunt nog effe..

:lol:
Mn naam staat wel op de zijkant en uhh

wie zegt dat ik geen neon heb :D:D:D
OMG..... :shock:

Wat staat er dan.."ANITA"..?

:lol:
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Pascal wrote:OMG..... :shock:

Wat staat er dan.."ANITA"..?

:lol:
Lol! Nee, er staat zo'n leuk NL vlaggetje met de bestuurdersnaam er achter :-P
Zal nog wel een foto opzoeken...
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ja, Anita staat er ;)


Ik vind neon wel best gaaf ,eigenlijk. Jammer dat het niet mag.

Moet trouwens wel wat aan de roest doen weer, krikte gister mn krikpunt krom. Meestal betekent dat dat ie ook ergens roest heeft...:roll:

Nieuw onderstel monteren, driem losser/vervangen, KVS lek zoeken, achterbumper en spatlap monteren....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 796
Joined: ThuOct12, 2006 8:39:46 PM

Post by Pascal »

Is Shoeks intussen alweer gemaakt (wat was het nou)?
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Nop..
werd net wel gebeld, ook zij hebben ondertussen na veel ontluchten remdruk met de motor uit (dat had ik ook)

Dus hij dacht de rembekrachtiger, maar ik heb hem aangeraden dan eens zonder rembekrachtiger te rijden, want ik had dan wel remdruk maar na 1x remmen ook niet meer.
En daarna zat er dan weer lucht in t systeem, en begon het weer van voor af aan.

Anders wil ik best even een andere bekrachtiger erop zetten, heb er nog 1 liggen.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Image
Image
Image

cute :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

NICE!!! Mooie actiefoto's!
En je GT is echt mooi laag hoor!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

zit lekker veel snelheid in die foto's :)

glimt ook mooi
Image

jk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 673
Joined: SatAug04, 2007 9:56:51 PM
Location: Regio Breda

Post by jk »

Plakstrepen op auto's vind ik vaak niet mooi maar deze wel!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

plakstrepen :d haha

klinkt een beetje als plak plastic en dat mag ik van marc zeker niet zeggen :D

haha nee, die striping vind ik ook nog steeds mooi idd! Gelukkig! En het is orgineel ;) (en michel verdient nog steeds de credits he)

Marco, thanx! Op dit moment istie niet laag hehe. Schroefset is al naar Rajko en ik heb mn nieuwe nog niet binnen...... Dus hij staat op 4 bokken zielig te wezen en de koppakking moet ook nog.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Mooie foto's!
En mooi dat het remprobleem van de rode carb (snoeks toch?) is opgelost.
Dat was wel erg vaag.

Maar Rajko was toch met een suzuki op de afgelopen meeting....?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

grietje wrote:......... die striping vind ik ook nog steeds mooi idd! .........
Is inderdaad een heel mooie stiping, is ze zelfs in Frankrijk al is opgevallen :wink:

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Rajko heeft inderdaad nog geen AX waar t op moet ;)

Shoeks doet t inderdaad weer (SH-30-KS word sh-oe-ks :P)
Dus ik heb weer een goeikoop dagelijks barrel om in rond te zoeven!


Kan niet wachten tot mn schroefset binnen is. En nu ook nog ff een koppakkingsetje op de kop tikken. Heb ik weer wat te doen deze week! (oh wacht, ik heb ook nog een 205 die nieuwe koppeling&aandrijfassen wilt en een TGS die een nieuwe drukgroep wilt....)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

roltabak, plakstrepen.... haha die belgen weten me telkens weer te verbazen :lol: .

Gave foto's Romy !

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Sjit, dat rood is niet vast te leggen (klikkie voor groter)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Ik heb nog gesleuteld:

voor:
Image
na:
Image

Ook het kofferbak rubber vervangen, interieur aan de achterkant weer terug gezet, bijrijders gordel vervangen.
Achterbank naar de schoenmaker gebracht ;)


En de AX, schade aan de bumper herstelt,
roest behandeld:
Image
En toen ik de bumper eraf had kwam ik dit tegen:
Image
Waarom zou mn mistachterlicht toch nooit gewerkt hebben :P Wellicht omdat ie doorgefikt was. Afijn, nieuw draadje getrokken, dat ook weer opgelost.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Hij is al erg netjes, maar die nieuw knippers maken het plaatje wel af.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

:shock: mooi contrast die foto's, dat rood tegen die rustige achtergrond, hij springt er echt uit.

jk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 673
Joined: SatAug04, 2007 9:56:51 PM
Location: Regio Breda

Post by jk »

Prachtige auto, jouw 205.
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km

Post Reply