Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

We zijn weer 2 weken verder en alweer is er een nieuwe update. :)
Vandaag heb ik men tankdopje toegekregen voor de rooie GT. Ik heb ook men verlaging besteld voor men zwarte GT, namelijk een V-maxx, vooraan -6, achteraan -4. Deze namiddag ben ik dan eventjes naar driest gereden, om en bij de 60 kilometer om er een prachtuitlaatje te gaan halen. Deze was tweedehands maar had er maar 3000 kilometer opgezeten. Toen begaf de V-bak het en was de auto voor het schroot. Het is een remus uitlaatje en ziet er superstrak uit. Nu nog een nieuwe beugel bestellen met dichting en het zaakje kan onder de zwarte GT :D
En voor de fotogeile mensjes in de club, hier zijn dan de foto's :wink:

de tankdop
Image
Image

en de uitlaat
Image
Image
Image
Image
diep h? :roll:
tot de volgende update :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

weer een probleempje dat eventjes niet opgelost geraakt. Men achteruitrijlicht gaat niet meer :x :| :x
het lampje is het niet, de zekering evenmin. Dus volgens mij het enige wat het dan nog kan zijn is het contact aan de V-bak. Overmorge weer een onderdeeltje gaan bestellen dus :P Die cintroengarage kent men chassis nummer al vanbuiten denk ik :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Net uitlaatje! Niet te overdreven.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

subtiel uitlaatdempertje, netjes.
:)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

uitlaatje steekt eronder. Het geluid is iets dieper als normaal maar niet echt overdreven. Autostrades zijn dus geen probleem. Enkel als je terugschakeld en de koppeling lost maakt hij echt een diepe grom. Net zoals ik het wou, dus weer een blijde Belg meer :D
Verder heb ik een nieuwe visionbumper kunnen kopen voor een h??l zacht prijsje.

en dan nu de foto's :)

Image
de nieuwe klem, de oude was echt snotrot

Image
het subtiele eindstuk :D

de achterbumper, vervoerd in een vriend van me zen polo GTI
erg krap want achteraan lagen nog eens ATS cupvelgjes en dakdragers, gehaald van onze speurtoch over de vlaamse landwegen :) , dus je kan je al voorstellen hoe ik op de passagierstoel zat (lees: doorgezakt scheefweg hing).
Image
zie je hem steken??? :P

Image
v??l van de rit zag ik niet :shock:

Image

Image

Image
en dit is voor de onderhoudjes op men GT's wat hopelijk morgen zal gebeuren
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

vette velgen :shock: !
komen die op je ax, of zijn die voor die polo ?
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

DuFF wrote:vette velgen :shock: !
komen die op je AX, of zijn die voor die polo ?

die zijn voor men vriend zen polo ofwel voor zen golf I, hij twijfeld...
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Goed bezig, is die achterbumper ook tweedehands gekocht?
**Stay Tuned**
Image
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

goed bezig hoor!
lekekr aan het inkopen :)
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

thommes wrote:Goed bezig, is die achterbumper ook tweedehands gekocht?

nee, lag nog in een tuningwinkel maar werd nooit opgehaald, heb hem dan voor 100 euro nieuw kunnen kopen :)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Dat zijn leuke prijzen zeg!
**Stay Tuned**
Image
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Vorig weekend heb ik weer eens wat rondgereden op zoek naar onderdelen. En dan ben ik naar huis gekomen met een heus 106 GTI onderstel :D en een VR6-lip besteld. Dezer dagen wordt het onderstel proper gemaakt en ben ik op zoek naar velgjes zodat ik men auto ook nog kan berijden eens het onderstel eronder zit. Fotos volgen zo snel mogelijk 8)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

de voorste klauwen van het 106 GTI onderstel zijn al proper gemaakt ondertussen. een stukje van de klauw heb ik al als proef in de primer gezet. Als dit resultaat me goed bevalt zet ik alle stukken in de primer. Derna komt er een rood laagje verf over om het gehele onderstel nog een optische boost te geven :D
natuurlijk een viergaats onderstel vraagd naar viergaatsvelgen. En tja, die heb ik nog niet, al heb ik wel wat op het oog. Nu weet ik niet echt of deze velgen wel mooi zullen staan onder een streetstyle getunede ax. ff jullie mening graag :)

dit zijn de velgen
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

gaaf!
denk wel dat dat goede velgen zijn voor jouw project :)
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

ey mense, hier ben ik weer
na een lange tijd van stilte in men wie is wie wordt het eens tijd voor een update.

kheb ondertussen niet stilgezeten en ik zou eigenlijk niet weten waar eerst beginnen :D maar voor het leuke zullen we de update mooi verdelen in rood en zwart :)

eerst en vooral de zwarte GT:
-achteruitrijlicht stuk: logish h?, nieuw lampje in draaie en we hebbe terug kerstboomverlichting, alleen zo simpel was het niet. Het is namelijk het contact in de V-bak dat het begeven heeft. Dan heb ik maar een nieuwe besteld en ik zit er nu al meer dan een maand op te wachten :(

-ruitenwissen voor stuk: nouja, na een dag of 3 zo rond te hebben gereden maar een motortje inclusief arm van het sloop gehaald en die werkt al terug

-velgen laten opmaken (alle borduurschade weg) en professioneel laten spuiten in icecold white (zelfde kleur wit als OZ supertourismo WRC's) en YOKOHAMA S-line rallybandjes laten opgooien in 195/45/15. Men vorige bandjes hadden dezelfde maat maar bij deze kwamen de wangen niet over de velg h??n liggen. Nu is dit wel het geval en lijken ze op het eerste gezicht nog een h??l stuk breder wat dan weer een stuk stoerder staat.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

-alu tankdop gemonteerd
Image


-rolbeugel gemonteerd
Image
Image
Image

-rechter ruit gaat niet meer naar beneden, volgens mij is de draad geknakt in de deurrubbers.

rode GT injection

-bandjes op de velgen getrokken, wel nog een leuk zicht vind ik, velgen staan er wel nog niet onder
Image
-klauwen van 4-gaatsonderstel gespoten in het rood
Image

Image

Image

Image

-klaar aan het maken voor mee naar de keuring te trekken

-raam bestuurderszijde vastgemaakt, nu schuift ze open als een mes dat door boter gaat :D

en dan is er nog een klein groot probleem :shock: :shock: :shock:
toen ik bij men zwarte GT de ruitenwissermotor verwijderde vond ik onder het parafaan een raar rubber onderdeel dat lag te slingeren in de opening onder de parafaan. Kijk naar de onderstaande foto's en vertel me wat het is, want ik weet het niet :D :D
:D

Image
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

weer lekker bezig 8)

En is dat niet het rubber waar de kabelboom doorheen zit op het schutbord?

PhilleL
AX driver
AX driver
Posts: 32
Joined: ThuFeb08, 2007 7:29:38 PM
Location: Diest (Belgi?)

Post by PhilleL »

dit komt dik in orde!!! die witte velgen zijn zalig gewoon.

grtz Philip

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

PhilleL wrote:die witte velgen zijn zalig gewoon.

dat was ook te zien aan men bankrekening :lol:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

hahahaha
zo vind je noggus wat he!

wel gave update trwns!

dat rubber, das type1.. en euhm daar lopen de metalen buisjes van je kachelradiator doorheen.. echter, bij een type 2 zit dat volgens mij iets anders.. dus het kan zijn dat je kachelradiateur een keertje vervangen is en dat ze onderdelen overhielden ;)

tis iig van je kachel! en verder mis je er weinig aan ;)
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

q01z wrote:hahahaha
zo vind je noggus wat he!

wel gave update trwns!

dat rubber, das type1.. en euhm daar lopen de metalen buisjes van je kachelradiator doorheen.. echter, bij een type 2 zit dat volgens mij iets anders.. dus het kan zijn dat je kachelradiateur een keertje vervangen is en dat ze onderdelen overhielden ;)

tis iig van je kachel! en verder mis je er weinig aan ;)


tkomt uit de zwarte dus dat is een type 1, maar met deze geruststellende woordjes zal het snel de vuilbak invliegen :wink: THX q01z
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Post Reply