Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3
Moderator: webmasters
Leuk, leuk, leuk, kan ik misschien weer eens langs nieuwerkerk komen.
Ga je weer een saxo bumper aanpassen en schuren, en plamuren en schuren en plamuren en schuren en plamuren en schuren en plamuren en schuren en spuiten?
Het was wel heel mooi geworden bij de vorige ax!
Ga je weer een saxo bumper aanpassen en schuren, en plamuren en schuren en plamuren en schuren en plamuren en schuren en plamuren en schuren en spuiten?
Het was wel heel mooi geworden bij de vorige ax!
Last edited by Browny on ThuFeb16, 2006 6:11:05 PM, edited 1 time in total.
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Bedankt voor alle warme reacties,...... ik kan blijkbaar echt niet zonder AX,.... en helemaal niet zonder jullie.
Die AX in onderdelen is heeeeel zonde, en ook een van de redenen geweest om hem aan te schaffen.... om te rijden heb ik hem nl niet nodig....
Ik ben tevens van mening dat van deze AX veel te weinig foto's zijn gemaakt, en dat gaan we eens veranderen
En nu ga ik eerst de text "geen AX opdates" uit de topickop verwijderen...
Die AX in onderdelen is heeeeel zonde, en ook een van de redenen geweest om hem aan te schaffen.... om te rijden heb ik hem nl niet nodig....
Ik ben tevens van mening dat van deze AX veel te weinig foto's zijn gemaakt, en dat gaan we eens veranderen
En nu ga ik eerst de text "geen AX opdates" uit de topickop verwijderen...
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX Master
- Posts: 1179
- Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
- Location: 's Hertogenbosch
Browny wrote:Leuk, leuk, leuk, kan ik misschien weer eens langs nieuwerkerk komen.
Ga je weer een saxo bumper aanpassen en schuren, en plamuren en schuren en plamuren en schuren en plamuren en schuren en plamuren en schuren en spuiten?
Het was wel heel mooi geworden bij de vorige AX!
Ik heb nog wel een Saxo bumpertje voor je liggen. Een rode van een VTS. Je mag hem hebben. (Kun je gelijk komen halen met de AX. Is nl vlak bij Panningen)
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX liefhebber
- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
kakanox wrote:citro-power wrote:Ik heb nog wel een Saxo bumpertje voor je liggen. Een rode van een VTS. Je mag hem hebben. (Kun je gelijk komen halen met de AX. Is nl vlak bij Panningen)
Grappig om te weten is dat die bumper ws al eens ooit eerder in Aad z'n bezit is geweest
Niet als die zwart is
AX GT 16V '87 | AX GTi '91 | C5 Exlusive '05
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Vanmorgen vroeg op om mijn nieuwe GT te halen in Panningen.
Drake (Chris)kwam naar mij toe om vervolgens als ouwe wijven babbelend naar het zuiden te rijden.
Daar aangekomen zijn we zoals de Brabanders en Limburgers zijn erg gastvrij ontvangen, ik voelde met wel een beetje schuldig om hun troetelkindje af te nemen, maar het is voor Lodie en Wendy toch een fijn idee dat deze wagen weer strak en netjes gaat worden.
Helaas kwam ik er na 120 km achter dat ik mijn rijbewijs niet bij me had,?.. ja,?.. beetje dom?..en mochten we op het postkantoor niet met een identiteit kaart overschrijven?
Lodie was zo vriendelijk om mij op zijn naam naar huis te laten rijden?
Na 10 meter d8 ik?..jammer de electr.ramen doen het niet?.. na 200 m d8 ik?.f?ck?de ruitenwisser ook niet (en jah?het regende?..) na 800 meter begonnen de ramen te beslaan en kwam ik er achter dat de kachel het ook niet deed ?.. dat was voor mij de druppel?..stoppen?aan de kant??.tevens kwam er een behoorlijk rammelgeluid onder de kap vandaan
Mijn 2e stommiteit was geboren om de sleutel niet terug te draaien na het starten ,?. Ik wist dat het contact niet helemaal 100 was en dat de sleutel na het starten een stukje terugmoest?
We waren iig blij dat dat het was en dat alles weer werkte?
Op de snelweg aangekomen gingen het stoplampje en de templamp branden?. F?ck d8 ik weer, maar gelukkig was er snel een tankstation waar we konden stoppen.
Gelijk maar ff een broodje gegeten en de koelvloestof bijgevuld?. Gelukkig was hiermee dit temp.probleem ook verholpen, de rest van de rit waren er totaal geen problemen.
Op de stallingsplaats hebben we ff snel gekeken wat er mogelijk vervangen moet worden?
Waarschijnlijk motorsteun, 1 velg met band (beetje krom)? wat stekkertjes, alles wat q01z heeft aangeraakt, motorkap, grille en voorbumper en dan zijn we al een heel eind?..
Het voorfront heeft geen klap gekregen met de aanrijding en is dus gewoon nog perfect.
Het was een dagvullende aktie,?.. maar ik kan er met een glimlach op terugkijken?.
Foto?s volgen ? toch Chris ?
En morgen?.. ga ik eindelijk weer eens een AX wassen?.
Tnx 2 Chris, Lodie en Wendy !
Drake (Chris)kwam naar mij toe om vervolgens als ouwe wijven babbelend naar het zuiden te rijden.
Daar aangekomen zijn we zoals de Brabanders en Limburgers zijn erg gastvrij ontvangen, ik voelde met wel een beetje schuldig om hun troetelkindje af te nemen, maar het is voor Lodie en Wendy toch een fijn idee dat deze wagen weer strak en netjes gaat worden.
Helaas kwam ik er na 120 km achter dat ik mijn rijbewijs niet bij me had,?.. ja,?.. beetje dom?..en mochten we op het postkantoor niet met een identiteit kaart overschrijven?
Lodie was zo vriendelijk om mij op zijn naam naar huis te laten rijden?
Na 10 meter d8 ik?..jammer de electr.ramen doen het niet?.. na 200 m d8 ik?.f?ck?de ruitenwisser ook niet (en jah?het regende?..) na 800 meter begonnen de ramen te beslaan en kwam ik er achter dat de kachel het ook niet deed ?.. dat was voor mij de druppel?..stoppen?aan de kant??.tevens kwam er een behoorlijk rammelgeluid onder de kap vandaan
Mijn 2e stommiteit was geboren om de sleutel niet terug te draaien na het starten ,?. Ik wist dat het contact niet helemaal 100 was en dat de sleutel na het starten een stukje terugmoest?
We waren iig blij dat dat het was en dat alles weer werkte?
Op de snelweg aangekomen gingen het stoplampje en de templamp branden?. F?ck d8 ik weer, maar gelukkig was er snel een tankstation waar we konden stoppen.
Gelijk maar ff een broodje gegeten en de koelvloestof bijgevuld?. Gelukkig was hiermee dit temp.probleem ook verholpen, de rest van de rit waren er totaal geen problemen.
Op de stallingsplaats hebben we ff snel gekeken wat er mogelijk vervangen moet worden?
Waarschijnlijk motorsteun, 1 velg met band (beetje krom)? wat stekkertjes, alles wat q01z heeft aangeraakt, motorkap, grille en voorbumper en dan zijn we al een heel eind?..
Het voorfront heeft geen klap gekregen met de aanrijding en is dus gewoon nog perfect.
Het was een dagvullende aktie,?.. maar ik kan er met een glimlach op terugkijken?.
Foto?s volgen ? toch Chris ?
En morgen?.. ga ik eindelijk weer eens een AX wassen?.
Tnx 2 Chris, Lodie en Wendy !
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Al met al dus weer een drukke dag geweest en gelukkig met een goed einde!
Klinkt als dat je weer een leuke hobby achter het huis hebt staan
Ook altijd goed om te lezen dat clubleden elkaar helpen.
Veel plezier ermee.
(fotooooo's)
En ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat je er iets aan hebt of wil, maar ik heb nog een witte plaisir bumpert liggen, Kun je zo op komen halen. Misschien kan je er nu eens een andere bumper omheen plakken
Klinkt als dat je weer een leuke hobby achter het huis hebt staan
Ook altijd goed om te lezen dat clubleden elkaar helpen.
Veel plezier ermee.
(fotooooo's)
En ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat je er iets aan hebt of wil, maar ik heb nog een witte plaisir bumpert liggen, Kun je zo op komen halen. Misschien kan je er nu eens een andere bumper omheen plakken
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage