Grietje
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
-
- Total admin
haha, dankjewel schatPgoddijn wrote:Oei, slecht dat ik hier niets heb gepost! Maar dan maar als nog: Gefeliciteerd! Dat je het nog lang warm mag hebben

ZOoo, lange update!

sfeerimpressies:P
Els en Raoel bij Peter zn GTI
Peter zn GTI en 1.0E
Duff en Raoel waren duff zn groene velgen aan t schoonschuren
Vriend van Raoel geloofde niet dat die remleiding echt niet los wou

En de BX van Raoel
Dan de GT update, hij moet volgende week voor APK dus ik moest er echt eens wat aan gaan doen
De spoiler is weg
En, gordels gemonteerd, stoelen gemonteerd, boxjes achter voor goede sonys vervangen, kofferbak zijkanten gemonteerd, beschadiging op de dorpel (eigen fout) herstelt... en toen
had ie nog een flink gat onder de motorkap, en aan de andere kant bleek net zo erg.. Worst side:

eerste laagje dicht:

Andere kant 3de laag al:

En andere kant afgespoten, morgen het gat voor de ruitenwissertankje even terugboren:

Frontje alvast netjes ontroest, geschuurt en zwart gespoten:

Morgen verder met afwerken van die gaten. Onderkant afkitten en dik in de tectiel. Gat boren voor de ruitenwisser tankje, en alles afspuiten onder de kap.
Mn veerpootbrug gaat even naar 'de zaak', mogen zij die mooi spuiten.
En dan het volgende probleem, zoals duidelijk te zien aan het gat heb ik dus geen bumpersteunen meer. Die moet ik gaan namaken, op 1 of andere manier....... Tips?
-
- AX liefhebber
Ik zat zelf te denken ze na te maken van glasvezel (met houtenmal voor de hoek) en dan vast te bouten aan mijn geimproviseerde stuk plaatwerk.
Maar michel zei dat er wel veel krachten op komen.
Dus misschien mijn bumper vastzetten aan de bumperbalken + boutje 10 aan het voorscherm, zo zat het immers toch ook al en ben mijn bumper nog niet verloren
:P
Maar michel zei dat er wel veel krachten op komen.
Dus misschien mijn bumper vastzetten aan de bumperbalken + boutje 10 aan het voorscherm, zo zat het immers toch ook al en ben mijn bumper nog niet verloren