Ceristimo - Myrla de Mazda - Protegé ES 2.0 2001

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Mja, houdt je inderdaad op de straat.

Maar enfin, ik ben wel benieuwd wat dat geluid veroorzaakt. Klinkt het als een kenmerkend wiellager geluid, of doet het de kenners iets anders vermoeden?

Ik zit zelf te denken, misschien kan het wel in een band zitten? Blijft vreemd dat mijn vorige AX EXACT hetzelfde geluid maakte. Misschien achter mijn GT-velgjes er eens onder gooien, en zien of het geluid er dan nog is?...
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Helemaal niemand die een antwoord geven kan? :P Vorige keer konden we er met z'n allen ook niet achterkomen wat 't was...Maakte ik me toen niet zo druk om, want toen ik dat filmpje maakte was al redelijk bekend dat 'ie gesloopt zou worden. 't Is niet de bedoeling dat deze binnenkort naar de sloop gaat...
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Draagarmrubbers zijn binnen, hopelijk wordt het zaterdag mooi weer.

Deze week nog even een andere velg er linksachter om gooien, om te zien of 't geluid daar dan weg is. Verder: wiellager achter, moet dat geperst worden?
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by AlexanderB »

denk t wel.. voordeel is wel dat n trommeltje n stuk handelbaarder is dan een complete veerpoot.. ;)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Blijft de vraag: is dat geluid een wiellager? Zit namelijk geen speling op 't wiel.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

AlexanderB
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4781
Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
Location: Delft

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by AlexanderB »

t klinkt meer als n band tegen plaatwerk ofzo.. zeker weten dat t niet een van de voorwielen is die door de brakke draagarmbussen tegen de carrosserie aanloopt?
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Ja nee, komt 95% zeker van linksachter. Laat ik het zo zeggen: ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ik het geluid linksachter hóór, maar wil niet zeggen dat het daar dan ook vandaan komt, natuurlijk :P.

Frappant is wel dat het er alleen bij gas loslaten (of heuvel naar beneden rijden) is. Tijdens normaal rijden en optrekken hoor je niks, alleen bij schakelen (omdat je dan even geen aandrijving hebt) en bij gas los.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Aarrrgh, dilemma's, dilemma's, dilemma's...

Ik kreeg vandaag een brief van het Amerikaanse consulaat in Amsterdam. Mijn interview is 27 maart. Als het interview goed gaat (als je kunt aantonen dat je van elkaar houdt en het financiële plaatje klopt) krijg je een week later je visum. Dit zou betekenen dat ik rond eind april definitief naar Amerika vertrek. Krijg het een beetje benauwd bij het idee, maar goed...

Hoe dan ook, mijn auto is nog APK gekeurd tot mei. Oftewel, dat gaat mijn tijd wel duren.

Realistisch gezien: hoe groot is de kans een 21 jaar oude Type 1 AX die er niet heel spectaculair uitziet en waarvan de staat van de distributieriem onbekend is en met een vaag fluitgeluid linksachter binnen korte termijn te verkopen? Ik denk zelf niet heel erg groot, want de AX (en helemaal zo'n ouwe) is niet echt gewild.

Wél zit er veel 'zeldzaam' spul aan deze auto. Het Chiq-interieur, CV met afstandsbediening, elektrische ramen, Type 1 reflectorplaat, spatflappers áchter en 14" GT-velgen...

Maarja, van de onderdelenverkoop heb ik wel mijn bekomst gehad, want zit nu nog met een schuur vol Type 1 troep dat binnenkort naar de stort gaat.

Maarja, wat moet ik dan? De auto in z'n geheel naar de sloop brengen? Zou ik eerlijk gezegd ook wel erg zonde vinden, het ding is net een paar maanden geleden gelast aan bodem en dorpels, dus kan wat dat betreft nog jaren mee.

Dus wat moet ik nu? Er geld instoppen en repareren? Of in maart hem te koop aanbieden in de staat waarin hij nu verkeert? Of doorrijden en slopen?...*zucht*
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Mastenhose »

Is afhankelijk van wat je zelf wilt...
Misschien is er iemand die een wees-AX voor een symbolisch bedrag over te laten schrijven op naam.
Dan heb jij geen rotgevoel omdat je 'm op de sloop hebt gelegd (waar je er ook niets voor krijgt) en heeft 't beestje miss. nog een toekomst...

Als jij 'gratis af te halen tegen vrijwaring' in 't verkooptopic zet, ben je 'm morgen nog kwijt denk ik...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Mja, de sloop geeft me er (mits alles qua interieur en elektrische meuk nog aan boord) €125,- voor. Ik heb ze al gebeld, namelijk.....Gratis weggeven ga ik niet doen, want in principe is 't gewoon een prima auto. :) De GT-velgen alleen al zouden me ongeveer dat bedrag op moeten kunnen leveren, want daar zitten ook nog eens vier zeer goede banden om.

Emigreren is al duur genoeg, moet wel een béétje om de portemonnee denken, natuurlijk.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Mastenhose »

Denk dat er mogelijk zelfs nog interesse is voor €125,-...
Denk echter wel dat jij er aangelegen bent dat de auto voor je emigratie verkocht is, iets met wegenbelasting en anders schorsing...
Maargoed, als jij 'm liever op de sloop zet, zou zonde zijn, maar dat is jouw call natuurlijk... ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

De sloop zou inderdaad heel erg zonde zijn. Dan gaan er een hele hoop leuke AX-goodies verloren.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Mastenhose »

Ceristimo wrote:De sloop zou inderdaad heel erg zonde zijn. Dan gaan er een hele hoop leuke AX-goodies verloren.
En laat jij nu net de persoon zijn die dat kan voorkomen....
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Ik heb al wat PB'tjes gehad. Eens zien of we de auto binnen de club kunnen houden :)

Ik zal 't hier ook nog maar even neerzetten:

De auto in zijn volledigheid te koop zoals hij nu is, op witte stalen velgen maar met de 14" GT-velgen met goede banden erbij voor €250,-. Nog niet 'officieel' te koop (pas vanaf april beschikbaar), maar er wordt nu bijna niet meer mee gereden.

Voordelen zijn wel bekend, denk ik. Een AX met veel leuke goodies. (alles elektrisch, Chiq interieur, motortje snort als een tevreden katje, rijdt, remt en schakelt goed...)

Nadelen (zijn er helaas ook):
- draagarmrubbers rot. Gaat 'ie op afgekeurd worden.
- Aandrijfassen worden slecht. De linkeras begint echt slechter te worden, de rechter begint nu zacht te rammelen.
- Eng bierfluit-geluid wat alleen gebeurt als je gas loslaat (check filmpje vorige pagina. Dat is niet deze AX, maar mijn vorige, maar die auto maakte EXACT hetzelfde geluid bij gas los als deze auto nu ook doet....AX kwaaltje?...). Geen idee wat het is. Kan een band zijn, kan een wiellager zijn (al klinkt dat volgens mij wel anders), misschien de slechte aandrijfas die begint te zingen?...Ik weet het niet. Er zit geen voelbare speling op de wielen. Maar 't kan altijd nog een lager zijn, natuurlijk. Ik weet het gewoon niet.
- Van buiten niet de mooiste auto. Lelijk bijgewerkte roestplekken. Die had 'ie al toen ik 'm kocht, trouwens. Deukje in de bestuurdersdeur (ook niet mijn schuld :P), maar een betere Plaisir-deur krijg je erbij. Zelf nooit zin in gehad om dat te vervangen, want eerlijk gezegd interesseert het uiterlijk van een auto me vrij weinig, maar als je de deur vervangen wilt kan dat dus.

Enfin, ik zal eind maart nog 'ns een verkooptopic aanmaken voor de auto, maar dan weet iedereen bij deze dat hij alvast te koop staat. Qua onderdelen (GT-bumper, Chique interieur, elektrische meuk en de 14" lichtmetalen GT-velgen) zou je er ook wel voor €250,- aan spul af moeten kunnen slopen, dus dat lijkt me een prima prijs.

Als ik in april niet zou vertrekken, dan had ik de auto zelf gehouden en 'm gerepareerd. Niet voor niks de dorpels in november nog laten lassen. Ik had de draagarmrubbers al gekocht (ga ik terugsturen), en was al op zoek naar de eventuele kosten van een wiellager (ook maar 'n paar tientjes trouwens), maar toen kreeg ik ineens bericht van het consulaat dat mijn interview 27 maart al is. Ik had zelf gedacht pas ná de APK keuring (dus na mei) weg te gaan. De enige reden dat de auto dus weggaat is omdat ik 'm helaas niet zelf kan houden. 't Is een leuke Type 1, en als ik 'm houden kon had ik dat gedaan, ook al heeft 'ie wel wat werk nodig.

Onderdelenverkoop ga ik niet aan beginnen. Daar is de auto nog te goed voor. Wat een eventuele koper ermee wil doen, moet 'ie zelf weten, natuurlijk.

En ohja: Auto staat in Groningen.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Mastenhose »

Tsja... Mag ik zeggen dat ik je vraagprijs nog flink vind? OK, het is een auto met leuke goodies, maar op een auto die niet door de APK komt, zonder de nodige kosten (draagarmrubbers, raar geluid bij achterwiel (hoorbaar lager is afkeur)), zijn die leuke goodies niet zoveel meerwaarde...
Tel daarbij op dat de auto nog wat bij te werken roest heeft en aandrijfassen die nog vervangen moeten worden en een d-riem waarvan de geschiedenis onbekend is (correct me if I'm wrong). Zat er ook niet nog werk aan de remklauw?

Anyway:
Ik hoop voor je dat je 'm voor €250,- kwijt raakt, zou 't alleen eeuwig zonde vinden als je 'm voor €125,- op de sloop legt, terwijl je 'm voor dat bedrag miss. wél binnen de club kwijt gekund had. (In dat opzicht zou ik 't verschil van die €125,- niet begrijpen, je gunt de auto dan nog een toekomst, terwijl je weet dat ie op de sloop de schredder in verdwijnt, incl. de leuke goodies...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Dat mag je zeggen, maar 't is bij de AX-club dan ook wel weer zo dat we met z'n allen wat graag voor 'n dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

250 euro, daar koop je amper een goeie fiets voor. :P

Maarja, vraagprijs hè. We zullen verder wel zien hoe 't gaat. Als niemand 'm hebben wil, wil niemand 'm hebben, zo is 't ook natuurlijk. En ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat ik 'm niet verkoop. Dat lukte me met m'n vorige Plaisir ook niet, en die had ik voor €70,- te koop staan. Is ook op de sloop beland vanwege geen interesse.
Maargoed, die had er geen aandrijfassen onder, dus reed niet en was niet APK-gekeurd dus dan word't allemaal lastig met ophalen en stallen enzo. Snap ik ook wel.
Wel jammer dat ik 'm helemaal uit elkaar heb getrokken zodat de sloop er niets meer voor gaf, omdat ik allemaal PB's had met mensen die van alles op zouden komen halen, en 't uiteindelijk allemaal afzegden. Gevolg: ik zit met een garage vol troep, dat ik straks tegen betaling naar de stort kan brengen. Vandaar dat ik aan onderdelenverkoop ook niets meer ga doen. Alles of niets, zeg maar :P Of er moeten mensen zijn die 'm zelf willen strippen, dat kan wel als hij niet verkopen wil. Maad dan moet het aan onderdelen alsnog meer dan €125,- opbrengen, anders is de sloop voor mij voordeliger.
Enfin, we zien wel. Tegenbod sta ik altijd open voor, hoor, dus roep maar iets.

Nog even de kanttekening:
Vanavond even samen met mijn broer (ook niet de meest onhandige jongen) een rondje met de AX gedaan. Geluid komt 100% van links voor.
Ga de auto deze week nog 'ns op de krik zetten en één en ander proberen te controleren.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Terminal
AX Master
AX Master
Posts: 1408
Joined: WedFeb10, 2010 11:26:45 AM
Location: Zutphen

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Terminal »

Mastenhose wrote:
Anyway:
Ik hoop voor je dat je 'm voor €250,- kwijt raakt, zou 't alleen eeuwig zonde vinden als je 'm voor €125,- op de sloop legt, terwijl je 'm voor dat bedrag miss. wél binnen de club kwijt gekund had. (In dat opzicht zou ik 't verschil van die €125,- niet begrijpen, je gunt de auto dan nog een toekomst, terwijl je weet dat ie op de sloop de schredder in verdwijnt, incl. de leuke goodies...
Ik had hem inderdaad al een bod gedaan van 125euro, is denk ik ook wel een redelijk bod maar ik snap hem ook wel, als je de centen echt nodig hebt en eigenlijk er geen ene ruk aan hebt dat die binnen de club blijft dan zou ik hem ook gewoon verkopen aan de hoogste bieder of dat nou een handelaar of een sloper is.
Maar aan de andere kant, voor 250euro kun je soms ook gewoon een ax oppikken met apk erop en verder ook in een goede staat en dan is 250e voor een ax met amper nog apk ( tegen die tijd ) en relatief moeilijke gebreken voor de apk ineens een heleboel geld.

Maar ik houd wel interesse in deze ax, zeker tegen de juiste prijs :).
AX 11TRE 1988

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Nogmaals, vraagprijs. Dat is ook een beetje het spelletje, hè. Ik roep een prijs, en dan buitelt iedereen over elkaar heen om te roepen hoe belachelijk het wel niet is, en dan komt er een belachelijk tegenbod, en dan ga ik dreigen met sloop en iets roepen in de trant van : "wéér een Type 1 naar de sloop", en dan doe ik een tegenbod dat lager is dan het eerste maar nog steeds te hoog, enzovoort, enzoverder...Totdat je iets bereikt waar je allebei tevreden over bent, al vind jij het als koper te hoog en ik als verkoper te laag.
Dat is het spel. Speel nou eens mee jullie, verd*mme :P.

Enniewee, mocht 'ie voor €125,- weggaan, dan in dat geval wél zonder de GT-velgen. Dan verkoop ik die los, met nog een extra poging om de rommel in mijn schuur kwijt te raken. €250 is mét de 14" GT (en het witte staal waar hij nu op staat, maar die velgen zijn inmiddels in belabberde staat. Wél uitgebalanceerd, met matige banden. Prima rijdbaar, maar 't ziet er niet meer uit), en extra koplampen, achterlichen, gasklep met gereviseerde (eigenlijk verplaatste) sensor, reserve Bosch 1.1 ECU, en overige meuk d'r bij (goeie schokbreketjes voor áchter, goede raammotor voor linkerdeur, enz). Mag je uit de garage komen grabbelen wat je wilt, zit bij die prijs in, zeg maar...:P

Prijs voor de GT-velgen weet ik nog niet. 't Zijn vier goede banden en ze zijn gebalanceerd. De nieuwe Vredestein band plus montage plus alle vier uit balanceren, kostte me 120 euro totaal. Later heb ik ze bij de Citroën dealer nog 'ns laten balanceren, maar dat was voor 'n kratje bier (letterlijk).

De velgen zijn niet meer helemaal mooi, maar wel compleet met naafkappen en uiteraard de wielbouten. Ik zat ergens tussen de €80 en €100 euro te denken voor de GT-velgen. €80,- is wat die ene band me namelijk al kostte, en die zit nu op 7.5mm profiel. Zo goed als nieuw dus. Rest van de bandjes op 4 á 5mm, maar weet de productiecode zo niet. Vermoed wel dat ze ouder kunnen zijn dan 4 jaar. Níet uitgedroogd trouwens. Nergens scheurtjes.

Overigens zie ik ze niet hoor, een goede AX voor 250 met nog APK. Staat nu niet op marktplaats. Staat wel een AX op voor 249, maar die is ook zonder APK "en met wat werk". Is standaard model. Goedkoopste AX nu op Marktplaats is 350 euro. Is een luxe model (elektrische ramen, centrale deurvergrendeling en velour-bekleding), maar die APK verloopt in maart. Weet jij veel wat eronder wegkomt.
Deze is elektrische ramen, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en half-lederen bekleding. En Type 1. Zit toch een soort van zeldzaamheidswaarde aan vast. :P

Verder ben ik natuurlijk een hele leuke kerel (telt ook mee, al deelt niet iedereen op 't forum deze mening), want je weet waar je de auto weghaalt. En de hele geschiedenis is bekend. :D
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by Ceristimo »

Zo, een collega bij mij op het werk verzamelt auto's. Hij heeft hier in de buurt een loods met een stuk of 50. Maar nog geen AX. En al helemaal geen Type 1. Dus hij had er eventueel wel interesse in. Dat zou dan wel betekenen dat ze (bijna) nooit de weg meer opkomt, maar ze blijft dan in elk geval wel bewaard. Nouja, we zien wel. Komende maand rij ik er in elk geval nog in. :)
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Re: Ceristimo - AX Plaisir '91, "Die-Andere"...Dorpels gelas

Post by degene »

Mooi om te zien dat je je niet laat manipuleren wat vraagprijs betreft :D
Als ergens geen markt in is (type 1's b.v), is ie er niet. Ook al zou ie er gevoelsmatig moeten zijn. Adam Smith's invisible hand theorie zat zeker bij de integratiecursus inbegrepen?
Ik meen dat de BX markt aan hetzelfde fenomeen ingekakt is.
Ik zou zeggen; goedie's los verkopen en de rest bij de oud-ijzerboer omruilen voor een paar geeltjes.
Tenzij inderdaad er ergens voor jouw vraagprijs een liefhebbershart gaat kloppen.
Maar het beste alternatief is idd mss nog wel dat conservatoire van die vriend. Lache toch juist dat ie niet op de weg te zien is, maar over 20 jaar nog wel in die schuur?!

Post Reply