Ziet er allemaal weer super uit Marc. Persoonlijk had ik die GT streep-loos gehouden, maar das mijn mening natuurlijk. Het misstaat hem zeker niet, maar zonder is strakker.
waar ik eigenlijk echt benieuwd naar ben.. hoe lang houd het blok het nog vol, ze lopen namelijk altijd het hardst vlak voordat ze stuk gaan.. en hij gaat steeds harder
maarruh die velgen zijn visavelgen als ik het goed zie he? Hebben die wel dezelfde steek als de AX? Want ze zijn wel 3gaats, maar ik dacht dat de steek iets afweek Ik kan 't mis hebben hoor, maar ze zijn wel superbruut
ben benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien onder je scheurijzer
Ze zijn zeker mooi en ben ook echt benieuwd hoe dat staat onder je AX (of de mijne ) Op de Citroenforum meeting laatst zag ik ook een setje te koop staan (in minder goede staat, maar daar was de prijs ook naar), maar wist gelukkig dat het niet zou passen..
Ik zou ze eens op het Cifo proberen te verkopen( of heb je ze via daar gekocht ). Daar zijn meer visa liefhebbers dan hier denk ik (nouja misschien weet kevin nog wel iemand, die zat toch in 'n VISA GTI handeltje?)