Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

damn dat ding is gaaf!

maak die van jou maar nog mooier netheo! die engelsen komen hie rnooit ;)

maar goede plannen zijn nooit weg :D denk dat iedereen meer plannen heeft dan geld :roll: en tijd :roll:
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

q01z wrote:damn dat ding is gaaf!

maak die van jou maar nog mooier netheo! die engelsen komen hie rnooit ;)

maar goede plannen zijn nooit weg :D denk dat iedereen meer plannen heeft dan geld :roll: en tijd :roll:

FEIT vooral de tijd dan
nu met men werk, avondschool, vriendin en dan nog is een sociaal uitgaansleven wordt de tijd om te sleutelen als maar kleiner, maar we doen ons best :)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

ik heb voor jullie weer een nieuwe update. Het tunen van men huidige GT kwam er maar niet van. Het autotje doet nog te v??l kilometers om zomaar eventjes voor lange tijd aan de kant te zetten. En met de scooter door weer en wind ben ik ook al verleerd.

Daarom maar het over een andere boeg gegooid en een tweede ax gezocht. Oorspronkelijk wou ik een 1.1 of iets dergelijks. Goedkoop en zuinig, maar toen kreeg ik een mailtje van iemand die een citroen garage ge?rft heeft. De garage had hij doorverkocht maar de loods met retrocitro?nnetjes hield hij voor zich. En je raad het al, daar stond een GTinjection tussen. Het ding staat ondertussen al van 2002 stil, maar starte meteen. Ziet er goed uit, ??n enkel blutsje maar. En dan heb ik maar meteen de beslissing genomen om het ding te gaan halen en daar men tuningkoorts op kwijt te raken. En men Volcane blijft dan men daily ride. :P

De bedoeling is natuurlijk dat hij eerst uiterlijk afgeraakt en mooi komt te staan in kawagroen. Derna laat ik hem keuring met tuningkeuring en dan komt hij wat dichter tegen de grond te liggen, krijgt hij het racy interieurtje aangemeten en wordt de injectie geruild voor een turbo carb motor. Vanaf nu zal er eindelijk schot in de zaak komen, dus hou dit topic in de gaten :P

eventjes de fotos:P
Image
men schatjes naast elkaar 8) schattig h? :wink:

Image
ff closer :D ikben er idd fier op :)

Image

Image
is een beetje nat links voor, het gekende plaatsje, niet???

Image
interieurtje

Image
te vuile dash :roll:

Image
dit kregen we nog mee in de koffer :shock:

En naturlijk ben ik dan maar direct aan de slag gegaan. Ik ben de zolder opgerend en het eerste wat in men gezichtsveld kwam waren de M2spiegels. Deze ben ik nu aan het opmaken want het ijzere plaatje was al meer een koperkleurig plaatje geworden van de roest en dat trekt bijgevolg op niet v??l :D . Dus ff de handel uit elkaar gooien, schuren en in de grondverf zetten.

Image
zoek de roest :wink:

Image
gevonden!!!

Image
het verschil :P

Image
hier zijn ze zwart gespoten, maar ik ben wat overdadig geweest denk ik, dusj, hopelijk zie je de plaatjes nog liggen :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

geweldig Netheo!

echt super dat je eindleijk eens aan het project kan beginnen waar het hele forum op zit te wachten :lol:

hij ziet er idd heel erg netjes uit nog! mooie stoelen ook, beetje de GTI of volcane stoelen, maar dan met een ander ebekleding.. netjes hoor!

ben jaloers op diegene die een loods vol citroens erft trwns :oops:
Image

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

q01z wrote:
ben jaloers op diegene die een loods vol citroens erft trwns :oops:


dat geloof ik graag, er stonden echt prachtige dingen tussen
een ax sport een paar dyanne's (of hoe je het ook schrijft) en een twee PKtje met slecht 147 kilometer op de teller :D
mooie museumstukjes
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

leuke erfenis!! :shock: Kon je die sport niet overnemen?
Leuk dat je een ax-je hebt waar je al je idee-en op kwijt kan.
Succes!

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Image

Groetjes,

Michel

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Hahaha, da's waar: felie met f'jaardag!
(En met de tweede AX... En met het feit dat je nu lekker aan je GT kunt gaan klussen... enz. ;))
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe aanwinst. :verjaardag

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

Proficiat!
**Stay Tuned**
Image
Image

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

Gefeliciteerd

Post by MrBBQ »

He Netheo,

Gefeliciteerd en nog veel Veilig ax kilometers..>..!


Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

THX 2 ya'all :D

men verjaardag was zalig, ik ben met men meisje naar een kuuroord geweest, de afstand hebben we overbrugt in men ax :)
ERG GESLAAGDE VERJAARDAG DUS :P
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

hoofdstuk zov??l in men AX geschiedenis
vorige week was het wasdag, het vuile ondergoed de was in en men axjes een sobje gegeven. en het was nodig
meteen ook maar de knipperlichthendel vervangen, kuipkes erin gezet, velgjes gemonteerd en het origineel stuur veilig opgeborgen op zolder om er een sportstuurtje op te knallen :D

eventjes de fotos
Image
ff achter elkaar gezet om niet te v??l water te verspillen :wink:

Image
Image
Image
zo als jullie zien was hem van in de loods te staan erg vuil geworden :shock:

Image
Image
in het sobje

Image
droog en klaar voor het onderzoek naar mankementjes op de kas

Image
Gevonden, dikke bluts in de deur, vermoedelijk van een paaltje, nx erg, gewoon nieuwe deur in zetten :twisted:

Image
Image
dit is al wat minder aangenaam natuurlijk, voorruit moet er waarschijnlijk uit en hier zal ook wat schuurpapier op moeten slijten (of hoe lossen jullie dit op???) :(

Image
Zo staat men andere GT erbij nu en de volgende foto is een shopje van hoe hij er mag gaan uitzien binnekort als de V-maxx of de spaxx verlaging eraan komt
Image

tot binnekort voor een volgend hoofstukje :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

Gevonden, dikke bluts in de deur, vermoedelijk van een paaltje, nx erg, gewoon nieuwe deur in zetten


-> dit gebeurt als je door te ver open gaat en dat de pinnetje die dat moet tegenhouden het niet meer goed doet :)

Het zelfde was te vinden op mijn ex Dieseltje.

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

die photoshop ziet er echt dik uit :shock: !,

dat word een supervette GT !

die roest rond de voorruit van je rode is minder, . dat kun je 't best behandelen door de voorruit eruit te halen ja, en dan kijken hoe ver het doorgerot is, mischien moet er wel een nieuw stukje in gelast worden :roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

DuFF wrote:die photoshop ziet er echt dik uit :shock: !,

dat word een supervette GT !

die roest rond de voorruit van je rode is minder, . dat kun je 't best behandelen door de voorruit eruit te halen ja, en dan kijken hoe ver het doorgerot is, mischien moet er wel een nieuw stukje in gelast worden :roll:


THX, hoop ook dat het een supervette GT wordt :D

wat de roest betreft zal het wss niet met plamuur alleen lukken, en in lassen ben ik geen held, maar ik vind wel een oplossing :roll:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Zo lang het nog onder het rubber zit, voorlopig ff goed opschuren en dan ff goed in de tectiel ofzo zetten, nieuw stukje lassen kan altijd nog.

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Browny wrote:Zo lang het nog onder het rubber zit, voorlopig ff goed opschuren en dan ff goed in de tectiel ofzo zetten, nieuw stukje lassen kan altijd nog.


Als de voorruit nog heel is en nog niet vervangen hoeft te worden zoveel mogelijk het roesten stabiliseren met b.v. Owatrol of i.d. en als het veel erger gaat worden kun je altijd nog de ruit laten demonteren en er een stuk in (laten) lassen.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Soow,......zo zie je maar dat een beetje verlagen de AX veel sportiever maakt...... mooie voorbeeldfoto !

De wielen komen bij het verlagen veel mooier uit..... geweldig uiziende wielen hoor...... lijken ook heel erg op "tha real thing" (Compomotive MO's)
Image
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Rock's wrote:Soow,......zo zie je maar dat een beetje verlagen de AX veel sportiever maakt...... mooie voorbeeldfoto !

De wielen komen bij het verlagen veel mooier uit..... geweldig uiziende wielen hoor...... lijken ook heel erg op "tha real thing" (Compomotive MO's)
Image


ja maar dat zijn natuurlijk droomvelgjes waar het hart van de velg iets te ver naar buiten komt en mij kennende dan niet te lang krasvrij zal blijven :roll:

op men andere GT komt na het viergaatsonderstel waarschijnlijk witte OZ supertourismo's op, daar ben ik pas zot van :D
daarom alleen al is peter zen AXje een topper :twisted:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Post Reply