Michael aka FoxHunter Volcane 1.4 + Audi A3 Sportback

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

dat zijn vriendin niet gewoon geniet van het rijden in de ax en film wil gaan kijken is veel schandaliger!!

ze moet genieten van die ax, of opseminst dr vriendje bezig houden, dat ze daarna last van dr kaken of nek heeft.. (van het praten)
Image

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

q01z wrote:dat zijn vriendin niet gewoon geniet van het rijden in de AX en film wil gaan kijken is veel schandaliger!!

ze moet genieten van die AX, of opseminst dr vriendje bezig houden, dat ze daarna last van dr kaken of nek heeft.. (van het praten)


Geweldig :) Idd, 2 uur lang, dan heb ik er ook wel weer genoeg van voor het hele weekend :)

Er zat wel een stekker bij voor de 12 volt. Maar in de AX heb je maar 1 sigarete aanstekkertje, en daar moet hij in :) En aangezien ik de weg niet weet, wil ik ook de navigatie erin hangen:P en die heeft er ook nog eens een nodig.

1x 12v + 1x 12v = 2x 12V AX heeft 1x 12v -->
2x 12V - 1x 12v = 1x 12v te kort

Jetzt brauch ich diese Teil mit Zwei oder Drei Eingangen:

Image
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

waar ga je heen dan? :P
Image

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Ik keek voor zeeland werd iets te duur. Zit nu in vlierden, voorbij eindhoven geloof ik ?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

tsja, schone lucht en aardige mensen is duur betaald he..
Image

ZX1.4i
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 355
Joined: TueAug16, 2005 1:23:20 AM

Post by ZX1.4i »

FoxHunter wrote:Vanmiddag eens gekeken hoe het zou staan als ik een dvd speler in de auto zou plaatsen.

Je heb toch een vrij nieuwe Radio/Cd in je auto? Hopelijk ga je niet huilen als ik je vertel dat er voor ?329 bij de MediaMarkt een Sony Radio/DVD speler te koop is. Ok, er moet nog wel een los schermpje bij, voor ?150 heb je een JVC TFT scherm, verder kun je een DVD vol met MP3 afspelen, hoezo wisselaar nodig :lol:

Heb wel spijt van mijn radio nu, heb er niet zo lang geleden ook iets van ?300 voor betaald :cry:
Xantia 1.9D Sensation (Import)

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Hey vrienden,

Na een PBtje van master- arnie op het citroen forum dacht ik van: Goh, ik laat mezelf weer leven.

Sinds gister eindelijk klaar met mijn afstudeer project. Wat een kl*te werk. Nu heb ik gelukkig weer tijd voor andere dingen zoals sleutelen, axforum bekijken en wel meer rotzooi...

Wat er de afgelopen tijd gebeurt is met de ax? Weinig, hij rijd nog prima :) Heb een knipperlichtje vervangen, andere motorkap erop, nieuw zijschermpje, skirts vastgezet en een nieuwe APK :)

Bij de APK twee kleine puntjes. Achter bandje moet vervangen worden, komt mooi uit. Voor twee smalleren eronder, zodat voor naar achter kan. En de ruitenwisserbladen vervangen.

Naja het gene wat ik nu wil doen in mijn vrije tijd, eehmmm... Schoonmaken en poetsen :) Ik wil de mistlampjes werkend krijgen, verder geen speciale wensen. Ik ben er achter dat er plaats is voor een stabilisator. (de gene die bevestigd zit onder de draagarmen? Weet iemand hier meer van?).

Daarnaast de rode ax 1.1 moet ik even de handremkabels van vervangen. Ook drie rijd nog super!

Maar goed, ik zal weer proberen om hier wat actiever aanwezig te zijn!

Greetzz
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Hey, weer terug van weggeweest!

je treft 't, want volgende week is er weer 'n meeting! :)

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Als er van die gaatjes zitten kan je idd een stab. stang plaatsen maar ik meen te herinneren van aad dat het niet past ivm de iets afwijkende maten van het blok.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Glenn@nl wrote:Hey, weer terug van weggeweest!

je treft 't, want volgende week is er weer 'n meeting! :)


Exact mijn woorden :wink: Welkom back Foxy :P
Freude am Fahren.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

dank u dank u. Maten van het blok, geloof 1 cm langer ofzo?

Humm daar had ik nog niet over nagedacht!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

kan je weer opvangen door een draagarmbrug aan te schaffen..

probeer maar es bij biesheuvel ofzo, iets van OMP of sparco
Image

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

leg uit
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

of bij Geert Brookman even bestellen :) Ff opzoeken via zoekfunctie. Wel e.e.a. over getypt en hij kan ze maken.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Ik mis een heel deel van mn topic...

Hier nog maals het verhaal:

Hier een lang, treurig verhaal:

Nadat ik afgelopen vrijdag (de 28ste) terug van vakantie kwam zag ik dat een fietser tegen mijn auto had gestaan. Knipperlicht lag ernaast, en de lamp had een klap gehad. Ik naar Joost geweest om een knipperlichtje te halen en alles in orde te maken aangezien ik gister (dinsdag de 1ste) eigenlijk naar Luxemburg zou gaan.

Na nieuwe stelnokjes en nieuw knipperlichtje, mijn slangetje voor mijn ruitenwisservloeistof vervangen was ik wel klaar om te gaan.

Dinsdag 1 aug. reed ik nog naar de winkel en begon het knipperlicht relaitje te schakelen zonder dat ik wat deed, knarsen, en werd al langzaam zwart. Ik hem eruit getrokken en ging naar Brezan om nog even een nieuwe te halen....

Onderweg, rijd er een volkswagen Transporter voor me. Ze waren daarvoor een beetje aan het kloten dus hield aardig afstand. Na aantal minuten reed ik ongeveer 45 km/u. Rechts op de fietspad reed een grasmaaier van een bedrijf hier in de buurt, waarvan de arm een beetje scheef naar beneden hing dus hield hem in de gaten...

Nu komt het: Plots zie ik ineens de Transporter vol op de remmen, waardoor ik ook meteen ingrijp.. Ik remmen, maar gleed gewoon door, zonder pardon tegen de trekhaak van de Transporter. Achter mij zag ik dus een olie vlek waarover ik dus doorgleed. Rechts uitwijken had niets uitgemaakt want dan lag ik onder de arm van de grasmaaier en links waren tegenliggers.

Afijn ik was even buiten bewustzijn, vervolgens stap ik uit en vraag waarom die kerel ineens remde. Auto daarvoor wou linksaf en trapte vol op de rem, daarna de Transporter die nog net optijd stil kwam, daarna ik die dus niet optijd tot stilstand kwam, en vervolgens nog een auto achter mij die 2 cm van mijn bumper vandaan stond.

Politie er meteen bij, die was toevallig gordel controle doen. Die kerel van die bus schreeuwen dat hij net nieuw was, ik keek naar zijn auto, helemaal niets, een klein krasje op bumper en de trekhaak dop kapot.

Toen ik me omdraaide kon ik wel janken. Ik viel ook meteen flauw. De hele ax van voren naar de kl*te. Bumper in twee, gril kapot, zowel knippers als lampen naar zijn grootje, radiateur stond te spuiten en te roken. De motorkap ziet er nu uit als een groot citroen logo. Gelukkig alle zijschermen nog intact, dus niets verbogen.

Maar ik moest van de politie in de auto zitten, en viel daarna weer flauw en had pijn in mijn rug. Ambulance kwam om me te stabiliseren en in te pakken op een plank. Naar het ziekenhuis geweest, allemaal foto?s gemaakt en ct- scans genomen. Ik kom er gelukkig vanaf met een gekneusde nek en hersenschudding.

Gister staan janken, en vandaag staan janken, en nog steeds aan het janken. Uiteraard proberen we alles te herstellen, maar ik heb het zelf nog niet gekeken. Papa gaat vanavond foto?s maken van de schade. De auto moet ook nog naar de voordeur gebracht worden, weten alleen nog niet hoe we dat gaan doen.

Het wordt in ieder geval weer paar maanden sparen en fietsen voordat de AX weer fatsoenlijk de weg op kan. Rijden doet hij nog wel, politie heeft hem aan de kant gezet, maar zonder radiateur lijkt het me niet verstandig om ermee te rijden.

Ik baal echt waar, verschrikkelijk. Maargoed, ik heb verder nog geen vaste baan, die neem ik pas aan op het moment dat de AX weer als vanouds erbij rijd. Foto?s volgen nog?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Oke dan het ander verhaal...

Over twee weken wordt de ax opgehaald en zal deze hersteld gaan worden. Ik zoek alleen nog enkele onderdelen waar ik nog wel een topic over zal plaatsen...

Morgen zal ik uitgebreid vertellen wat er gaat gebeuren!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

als je het grilletje nog nodig hebt, laat het maar horen.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Over twee weken ongeveer (als ik dan alles bij elkaar heb kunnen verzamelen) wordt de auto met een ambulance opgehaald en gaan we hem bij een vriend van mij herstellen (hij en zijn broer zullen het meeste werk verichten, 1ste schade hersteller dus dat is mooi)...

Zoals het er nu uitziet kan het voorfront rechtgetrokken worden, geperst etc... Er komen uitteraard nieuwe stelnokken in voor de lampen ;), nieuwe koplampen, andere radiateur, ander motorkap (projectje booskijkertjes ;) en spuiten), andere bumpert, werkende mistlichtjes, hopelijk een stabilisatorstang, helemaal uitlijnen en die onzin, en de rest wat ik vergeten ben.. Hoppelijk dat er nie al teveel bijkomt... Owja, en poetsen uitteraard :)

Omdat ik weet dat de auto nu toch weer helemaal gemaakt gaat worden, durf ik nu wel wat fotos te plaatsen van momenteel. Zodat men ook uiteindelijk het echte herstelde werk kan vergelijken ;)

Image

Image

Image

Image

Image
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

J5
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 591
Joined: TueMay02, 2006 9:51:05 PM
Location: Katwijk
Contact:

Post by J5 »

Wow, had dit nog niet meegekregen, ben op vakantie geweest.
Gelukkig ben je er "redelijk"goed vanaf gekomen. :?
Veel succes met het opknappen van je auto.

webmouse
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 23
Joined: ThuJul27, 2006 10:49:24 AM
Location: Waalwijk
Contact:

Post by webmouse »

Kun je zien wat zo'n trekhaak kan aanrichten. Belangrijkste is dat je er zelf geen blijvende schade houdt.

Post Reply