heb ik idd ook gehad bij mijn bobine, ook zo'n in hars gegoten ding maar toch op een of andere manier scheurtje in gekomen (denk doordat ie heet is geworden) en daardoor kwamen de vonken zelfs naar buiten
ja dat viel stiekem te verwachten met een warm lopende motor...
ahjo, zon bigdeal is dat gelukkig niet!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Haha ja altijd hulp, maar dit ga ik niet zelf doen. Mijn pa heeft hem weggebracht en hij word gemaakt. Ze pakken alles mee (waterpomp keerring die daar zit etc.) voor een schappelijke prijs.
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Koen NL wrote:Haha ja altijd hulp, maar dit ga ik niet zelf doen. Mijn pa heeft hem weggebracht en hij word gemaakt. Ze pakken alles mee (waterpomp keerring die daar zit etc.) voor een schappelijke prijs.
Netjes! issie gauw weer op en top
En je hebt nu een tempmeter toch? kan je in t vervolg ook goed in de gaten houden offie warmloopt en er dan eerder bij zijn bij bijv. lucht in het systeem zodat de koppaking dan overleefd.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Koen NL wrote:Haha ja altijd hulp, maar dit ga ik niet zelf doen. Mijn pa heeft hem weggebracht en hij word gemaakt. Ze pakken alles mee (waterpomp keerring die daar zit etc.) voor een schappelijke prijs.
Dat heb je dan ook wel netjes geregeld
Voordeel is straks wel dat er voor een geruime tijd vanaf bent
Koen NL wrote:Haha ja altijd hulp, maar dit ga ik niet zelf doen. Mijn pa heeft hem weggebracht en hij word gemaakt. Ze pakken alles mee (waterpomp keerring die daar zit etc.) voor een schappelijke prijs.
Dat heb je dan ook wel netjes geregeld
Voordeel is straks wel dat er voor een geruime tijd vanaf bent
indien ze het goed doen wel, bij mijn volcane toen der tijd niet, kon ik weer terug... maar viel gelukkig onder de garantie
dus je bent er nooit zeker van, dat het direct opgelost is.
Koen NL wrote:Haha ja altijd hulp, maar dit ga ik niet zelf doen. Mijn pa heeft hem weggebracht en hij word gemaakt. Ze pakken alles mee (waterpomp keerring die daar zit etc.) voor een schappelijke prijs.
Dat heb je dan ook wel netjes geregeld
Voordeel is straks wel dat er voor een geruime tijd vanaf bent
indien ze het goed doen wel, bij mijn volcane toen der tijd niet, kon ik weer terug... maar viel gelukkig onder de garantie
dus je bent er nooit zeker van, dat het direct opgelost is.
Hopelijk overkomt dit mij niet . Hoop dat ie morgen klaar is!
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Waterpomp en krukaskeerring zijn ook vervangen. Oliefilter + olie en koelvloeistof ook.
Hopelijk lekt hij nu niet. Die andere keerring, waar zit die?
Ik heb de auto verder nog niet getest! Morgen hopelijk wel. Waar moet ik verder mee uitkijken. Met koude motor niet teveel toeren maken toch? Meer niet eigenlijk?
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)