Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

ik vind een 5 deurs mooier en praktischer... 5 deurs 'lijkt' meer auto in mijn ogen, lijkt wat groter. 3 deurs word het zon echte hatchback :P

En daarbij zijn 5 deuren wel praktisch voor hond enzo ook
maar gaat met 3 deurs ook prima hoor, daar niet van.... Dan hoef ik teminste niet bang te zijn dat de deur open schiet als hond ertegen aan leunt, want daar ben ik ook serieus wel eens bang voor :roll:

Morgen fotos!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

grietje wrote:En toen er dan ook nog een serieus geinteresseerde was in de witte, tja.....
Mijn fout, wil in mijn hoofd nog wel eens woorden omwisselen, dan krijg je ongeveer dit:

[En toen er dan ook nog serieus een geinteresseerde was in de witte, tja.....

Krijgt de zin een wat cynisch beeld... Maar hoe dan ook, geen airco, maar wel een auto om vast veel plezier aan te beleven! Ben benieuwd, kom hem binnenkort bekijken als we de witte komen ophalen ;-)
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ja, ik ga de witte zo klaar maken! Wassen en uitzuigen enzo ;)

Stoel is ook al klaar dus hij's helemaal klaar voor Gerard! Wel sneu, hij blijft er leuk bij staan...

Maar
ik heb Deukje net opgehaald :D Ik is wel blij. Stuurt echt lichter en de volledig verstelbare stoelen (hoogte, lendensteun, hoek alles!!) Kan ik het ook echt zo afstellen dat ik mijn nek ontlast.
Dus nouja, hij is minder mooi en minder leuk om te zien en minder bijzonder maar ik denk wel dat ik hier lekker in kan rijden.

Ga hem, nadat ik de witte hem uitgezogen, eens lekker poetsen en dan maak ik foto's ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Oh,

en ook AX nieuws!!

Gister bij Edwin een zwarte motorkap en een draagarm brug gescoord. Die dus even een keertje monteren.

Sowieso heeft de zwarte AX ook zeker baat bij een lekkere was en poetsbeurt....
Dus dan maar 3 auto's doen zo?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Mooi! Gaat je GT er weer helemaal top uitzien!
Gerard wil de witte zo snel mogelijk ophalen, maar ik laat dat lekker aan hem over.

Elmo is ook weer redelijk optimaal geloof ik?
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Pgoddijn wrote:Mooi! Gaat je GT er weer helemaal top uitzien!
Gerard wil de witte zo snel mogelijk ophalen, maar ik laat dat lekker aan hem over.

Elmo is ook weer redelijk optimaal geloof ik?
Laat hem maar weten dat ie klaar staat :D

Hijs nu incl bijrijdersstoel en ik heb hem uitgezogen, nu nog ff door de wasstraat.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik wil nou wel foto's zien van deukie hoor..
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

haha zometeen :D

Eerst ff fotos van de witte, hij staat klaar voor verkoop en ik rijd er vanaf nu dus niet meer in:

Image

zo nu ff verder met die zwarte monsters, maar dit had ff voorang
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Wow! Ik geloof dat ik daar nog wat kilometers in ga rijden, maar daar hoef ik me dan niet in te schamen ;-)

Laatste (eventuele) afwerkingen hou ik me wel mee bezig :-)
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Nee schamen hoef je je niet in de witte, erg leuk ding om te zien

Maar nu

Meet Deukje!
Ohnee, laten we beginnen met de reusachtige velgen waar deukje op staat
Image

En de auto
Image
Image

deukje is een echte leeuw!
Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

hij glimt, lijkt wel gewassen..
Image

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Ziet er netjes uit Romy.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Nette 306 zo op de foto´s!
Leuke wieltjes ook!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Happytree
AX Master
AX Master
Posts: 1254
Joined: MonFeb02, 2009 10:09:41 PM
Location: IJsselstein[UT]

Post by Happytree »

Wou net zeggen ziet er op de fotos goed uit!

Veel plezier ermee 8)

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Leuk ding hoor Romy ;)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ja hij heeft dus 3 grotere deuken en een flinke velg beschadiging. Verder kan ik er niet zoveel verkeerd aan vinden. Tis toch ook al een 15 jaar oud beestje maar zo rijd ie zeker niet.

Image

haha mag niet hier zeker:D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2348
Joined: FriJan16, 2009 1:34:06 AM
Location: Bussum

Post by Pgoddijn »

Mod! :-P

Maar nee, zie wat plekjes, maar wat moet ik verstaan onder "groot"?

Ziet er overigens zeker wel goed uit, had een rammelbak verwacht met gaten van duitse hagelbuien...

Veel plezier ermee!

[edit]Top mijn deukje van de 1.1 maar ;-)[/edit]
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Gelukkig is zwart idd een makkelijke kleur om t te camoufleren haha :D


Zo vandaag mams AX ff naar Brouwer gebracht, kunnen ze die voorwielen ff opnieuw balanceren zonder dat die loodjes de klauw raken haha
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Mam's AX blijft aanlopen met zn loodjes op de remklauw :( erg annoying, morgen maar eens beter bekijken


Verder lekker aan de GT bezig geweeest :D
Carb gewisseld voor de leen-carb van fenwick, en ondanks dat ik het niet afgesteld had liep tie daar wél 'goed' mee

3x vol op getrokken naar de 130 (einde van zn 3 ongeveer) en GEEN hapering gehad. Dat moet dus betekenen dat de carb het probleem is.

Nu heb ik dus 2x 50 euro gedokt voor 2 niet goede/onbruikbare, maar morgen maar eens kijken of iker niet 1 goede van kan fabriceren. Zou wel fijn zijn :D

Die oude carb is dus idd niet aftestellen, denk dat de stelschroef binnen in is afgebroken. Je kan draaien wat je wilt maar de motor blijft hetzelfde lopen. In tegenstelling tot de carb die er nu op zit, als k dan draai gaat ie ook werkelijk anders lopen ;)

maar goed, morgen dus:
- ontstekingsspoel wisselen (vaccuum vervroeger lek)
- draagarm brug monteren
- van 2 carbs 1 proberen te maken en monteren
- carb en onsteking afstellen (dat word een hel)
- sensoren strakker draaien in adapterring

Oh en, zoek de verandering:;)
Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

'k Hoop dat 't samen bouwen van de twee oude carbs tot 1 goeie gaat lukken hoor! Maar ze hadden toch beide hetzelfde probleem? Zou daar dan niet stiekum ook dezelfde oorzaak voor zijn?

Enneh, verschil = bumperlip?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Post Reply