Grietje
Moderator: webmasters
ik vind een 5 deurs mooier en praktischer... 5 deurs 'lijkt' meer auto in mijn ogen, lijkt wat groter. 3 deurs word het zon echte hatchback
En daarbij zijn 5 deuren wel praktisch voor hond enzo ook
maar gaat met 3 deurs ook prima hoor, daar niet van.... Dan hoef ik teminste niet bang te zijn dat de deur open schiet als hond ertegen aan leunt, want daar ben ik ook serieus wel eens bang voor
Morgen fotos!
En daarbij zijn 5 deuren wel praktisch voor hond enzo ook
maar gaat met 3 deurs ook prima hoor, daar niet van.... Dan hoef ik teminste niet bang te zijn dat de deur open schiet als hond ertegen aan leunt, want daar ben ik ook serieus wel eens bang voor
Morgen fotos!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mijn fout, wil in mijn hoofd nog wel eens woorden omwisselen, dan krijg je ongeveer dit:grietje wrote:En toen er dan ook nog een serieus geinteresseerde was in de witte, tja.....
[En toen er dan ook nog serieus een geinteresseerde was in de witte, tja.....
Krijgt de zin een wat cynisch beeld... Maar hoe dan ook, geen airco, maar wel een auto om vast veel plezier aan te beleven! Ben benieuwd, kom hem binnenkort bekijken als we de witte komen ophalen
Ja, ik ga de witte zo klaar maken! Wassen en uitzuigen enzo
Stoel is ook al klaar dus hij's helemaal klaar voor Gerard! Wel sneu, hij blijft er leuk bij staan...
Maar
ik heb Deukje net opgehaald Ik is wel blij. Stuurt echt lichter en de volledig verstelbare stoelen (hoogte, lendensteun, hoek alles!!) Kan ik het ook echt zo afstellen dat ik mijn nek ontlast.
Dus nouja, hij is minder mooi en minder leuk om te zien en minder bijzonder maar ik denk wel dat ik hier lekker in kan rijden.
Ga hem, nadat ik de witte hem uitgezogen, eens lekker poetsen en dan maak ik foto's
Stoel is ook al klaar dus hij's helemaal klaar voor Gerard! Wel sneu, hij blijft er leuk bij staan...
Maar
ik heb Deukje net opgehaald Ik is wel blij. Stuurt echt lichter en de volledig verstelbare stoelen (hoogte, lendensteun, hoek alles!!) Kan ik het ook echt zo afstellen dat ik mijn nek ontlast.
Dus nouja, hij is minder mooi en minder leuk om te zien en minder bijzonder maar ik denk wel dat ik hier lekker in kan rijden.
Ga hem, nadat ik de witte hem uitgezogen, eens lekker poetsen en dan maak ik foto's
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Oh,
en ook AX nieuws!!
Gister bij Edwin een zwarte motorkap en een draagarm brug gescoord. Die dus even een keertje monteren.
Sowieso heeft de zwarte AX ook zeker baat bij een lekkere was en poetsbeurt....
Dus dan maar 3 auto's doen zo?
en ook AX nieuws!!
Gister bij Edwin een zwarte motorkap en een draagarm brug gescoord. Die dus even een keertje monteren.
Sowieso heeft de zwarte AX ook zeker baat bij een lekkere was en poetsbeurt....
Dus dan maar 3 auto's doen zo?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Laat hem maar weten dat ie klaar staatPgoddijn wrote:Mooi! Gaat je GT er weer helemaal top uitzien!
Gerard wil de witte zo snel mogelijk ophalen, maar ik laat dat lekker aan hem over.
Elmo is ook weer redelijk optimaal geloof ik?
Hijs nu incl bijrijdersstoel en ik heb hem uitgezogen, nu nog ff door de wasstraat.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
haha zometeen
Eerst ff fotos van de witte, hij staat klaar voor verkoop en ik rijd er vanaf nu dus niet meer in:
zo nu ff verder met die zwarte monsters, maar dit had ff voorang
Eerst ff fotos van de witte, hij staat klaar voor verkoop en ik rijd er vanaf nu dus niet meer in:
zo nu ff verder met die zwarte monsters, maar dit had ff voorang
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nee schamen hoef je je niet in de witte, erg leuk ding om te zien
Maar nu
Meet Deukje!
Ohnee, laten we beginnen met de reusachtige velgen waar deukje op staat
En de auto
deukje is een echte leeuw!
Maar nu
Meet Deukje!
Ohnee, laten we beginnen met de reusachtige velgen waar deukje op staat
En de auto
deukje is een echte leeuw!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Ziet er netjes uit Romy.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Ja hij heeft dus 3 grotere deuken en een flinke velg beschadiging. Verder kan ik er niet zoveel verkeerd aan vinden. Tis toch ook al een 15 jaar oud beestje maar zo rijd ie zeker niet.
haha mag niet hier zeker:D
haha mag niet hier zeker:D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Gelukkig is zwart idd een makkelijke kleur om t te camoufleren haha
Zo vandaag mams AX ff naar Brouwer gebracht, kunnen ze die voorwielen ff opnieuw balanceren zonder dat die loodjes de klauw raken haha
Zo vandaag mams AX ff naar Brouwer gebracht, kunnen ze die voorwielen ff opnieuw balanceren zonder dat die loodjes de klauw raken haha
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mam's AX blijft aanlopen met zn loodjes op de remklauw erg annoying, morgen maar eens beter bekijken
Verder lekker aan de GT bezig geweeest
Carb gewisseld voor de leen-carb van fenwick, en ondanks dat ik het niet afgesteld had liep tie daar wél 'goed' mee
3x vol op getrokken naar de 130 (einde van zn 3 ongeveer) en GEEN hapering gehad. Dat moet dus betekenen dat de carb het probleem is.
Nu heb ik dus 2x 50 euro gedokt voor 2 niet goede/onbruikbare, maar morgen maar eens kijken of iker niet 1 goede van kan fabriceren. Zou wel fijn zijn
Die oude carb is dus idd niet aftestellen, denk dat de stelschroef binnen in is afgebroken. Je kan draaien wat je wilt maar de motor blijft hetzelfde lopen. In tegenstelling tot de carb die er nu op zit, als k dan draai gaat ie ook werkelijk anders lopen
maar goed, morgen dus:
- ontstekingsspoel wisselen (vaccuum vervroeger lek)
- draagarm brug monteren
- van 2 carbs 1 proberen te maken en monteren
- carb en onsteking afstellen (dat word een hel)
- sensoren strakker draaien in adapterring
Oh en, zoek de verandering:;)
Verder lekker aan de GT bezig geweeest
Carb gewisseld voor de leen-carb van fenwick, en ondanks dat ik het niet afgesteld had liep tie daar wél 'goed' mee
3x vol op getrokken naar de 130 (einde van zn 3 ongeveer) en GEEN hapering gehad. Dat moet dus betekenen dat de carb het probleem is.
Nu heb ik dus 2x 50 euro gedokt voor 2 niet goede/onbruikbare, maar morgen maar eens kijken of iker niet 1 goede van kan fabriceren. Zou wel fijn zijn
Die oude carb is dus idd niet aftestellen, denk dat de stelschroef binnen in is afgebroken. Je kan draaien wat je wilt maar de motor blijft hetzelfde lopen. In tegenstelling tot de carb die er nu op zit, als k dan draai gaat ie ook werkelijk anders lopen
maar goed, morgen dus:
- ontstekingsspoel wisselen (vaccuum vervroeger lek)
- draagarm brug monteren
- van 2 carbs 1 proberen te maken en monteren
- carb en onsteking afstellen (dat word een hel)
- sensoren strakker draaien in adapterring
Oh en, zoek de verandering:;)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
'k Hoop dat 't samen bouwen van de twee oude carbs tot 1 goeie gaat lukken hoor! Maar ze hadden toch beide hetzelfde probleem? Zou daar dan niet stiekum ook dezelfde oorzaak voor zijn?
Enneh, verschil = bumperlip?
Enneh, verschil = bumperlip?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!