Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

tuinslang ja, of emmer water, hoge druk is onverstandig.
er komt ook wel is regenwater in je motorruim tijdens t rijden.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

ik heb er al opgezeten met een hogedrukspuit :P
Gewoon opletten voor bedrading, het injectiehuis etc, de luchtfilter en de alternator

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

DuFF wrote:zoals hierboven al gemeld, wat een verschil door die poetsbeurt, goed bezig!
@Grietje: misschien kun je mijn rode ook eens zo mooi op komen poetsen?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Ziet er goed uit zo gepoetst en wel hoor!
Beetje aandacht heeft ´t beestje wel verdiend!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

WOW, die is wel weer heel erg rood!

krijg na het zien van die foto's bijna zin om onze 11E te poetsen :oops: laat me vader het maar niet horen aangezien ik morgen vrij ben :P

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

dat is mooi rood! wel eer van je werk.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

MNM(tm) wrote:WAUW!!! Van die poetsbeurt is 'ie echt geweldig opgeknapt zeg!! (Y)

(Nu nog een sleepoogkapje en mistlampen. :twised:)
mistlichten liggen al een halve eeuw nieuw klaar om gemonteerd te worden, en sleepoogkapje ligt in de kast (bang dat ik hem verlies, hahahah)

Ik had t motorruim gewoon schoongemaakt met sopje en doekje, want er zat nergens olie he ;) Dat zou met de KM stand van die beestje ook niet mogen!
Als er echt olie zit overal moet je echt met een ontvetter, remmenreiniger of wasbenzine gaan werken. Bij deze was het alleen maar modder/zand wat er zat

En idd, aandacht vond ie wel fijn, lang stuk rijden ook, verbruik is naar 1 op 15/16 gegaan (wij rekenen altijd met 1 op 10 voor deze:P:P)
En hij start nu ook een stuk beter, dan dat ie om de maand maar een keer gestart word.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

Wow! Heel netjes, kan je weer mee aankomen (ja, dubbel ;-))

Toch handig, zo'n vent als hulp. Zou het praktisch vinden als ik een sleutelvriendin op de kop zou kunnen tikken ;-)
Image

Happytree
AX Master
AX Master

Post by Happytree »

Ziet er goed uit 8) leuke orginele wielen voor een Ax!

Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pascal »

Na jaren van afwezigheid is 'Dasty' weer te koop bij de Wibra.
Als er ooit een goede ontvetter is gemaakt dan is het 'Dasty' wel; uitstekend te gebruiken als motor(ruimte)-ontvetter, een flacon kost 2 euro ofzo.
Alles inspuiten, kwartiertje laten inweken en dan met de Kärcher eroverheen.
Niet over de dynamo en electrische onderdelen, en liefst met lopende motor.
Works like a charm!
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

leuke wielen he :P jammer dat ze niet zo orgineel zijn haha.

oh ik wil best andere autos poetsen, maar ik kost wel veel per uur hoor!

ik moet hier ook nog een witte 306 doen, die na een reparatie gister om half 11 snachts nu door de apk is gekomen :D

ik kwam gister trouwens thuis, d8 mam dat we de ax gespoten hadden :D hij ziet er echt goed uit zo ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Punaxio
AX Master
AX Master

Post by Punaxio »

Gefeliciteerd met je APK op de 306! :)

Zal vanmiddag is kijken of dat spul in Emmen ook te krijgen is :D

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

de poets is trouwens van Turtle wax.. met kleurtoevoeging! ben benieuwd wat er gebeurd op een witte of gele :P
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

q01z wrote:de poets is trouwens van Turtle wax.. met kleurtoevoeging! ben benieuwd wat er gebeurd op een witte of gele :P
jaaa miss creeer je dan wel een roze auto :D:D
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Zo, heb mijn 1ste post weer eens aangepast

Ik heb de 306 verkocht en iets anders voor terug gekocht :oops:

Lag eigenlijk niet in de planning, maar de 306 was toch wel vrij duur in wegenbelasting (tov een AX) en ik miste de stuurbekrachtiging heel erg...

En toen er dan ook nog een serieus geinteresseerde was in de witte, tja.....

Maja, ik zoeken naar iets anders. Ik dacht aan een 106 XSI ofzo, goedkoper maandelijks,maar wel iets stabieler als AX en niet zo zwaar met sturen en ook heel erg leuk. Dus ik beetje rondgekeken maja die stoelen zijn echt bagger (-> moet wel om me rug/nek denken..).
Een 106 Rallye valt niet in mijn budget dus ja.

Dat hield op. Ik markplaats verder afstruinen. Bijna gevallen voor een BMW compact, maar achterwiel aandrijver en werd afgeraden....

En toen, vond ik een zwarte 306..... Niet de bedoeling, maar wel leuk. Stond hier in de buurt. Proefritje beviel goed... Zit onder de deuken maar dat kan ik nog wel regelen denk ik... Hij's ook duidelijk niet zo mooi als de witte, maar wel die stuurbekrachtiging en electrisch zonnedak e.d.... Verder dezelfde motor, die beviel ook meer dan prima....

Morgen mag ik hem halen, en de witte heeft dus nieuwe APK en kan opgehaald worden. Zal hem wel missen want ja, hij is wel erg gaaf! maja hij stuurt voor mij gewoon wat aan de zware kant en dat voel ik dus elke keer 4x zo hard terug in mijn nek en schouders.....
=

Pgoddijn
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Pgoddijn »

En Airco? Zie ik niet staan namelijk.

Je gaat toch niet lopen zeuren over kopers die ik voor je regel? Anders had ie wel een ander gekocht ;-)

Ben benieuwd wat voor deukje je hebt gekocht:-P
Image

Punaxio
AX Master
AX Master

Post by Punaxio »

Woow.. Jij kan ook niet lang auto's houden.. :P

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D Ben benieuwd naar foto's ... :)

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
De 306 blijf ik een mooie sportieve auto vinden!
Heb je nu weer een 5-deurs of een 3-deurs? Nu moet je deze ook weer verlagen! ;)
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Pgoddijn wrote: Je gaat toch niet lopen zeuren over kopers die ik voor je regel?
Ik zeur niet hoor :D waar maak je dat aan op dan?
Ben blij dat ie nu naar een soort van bekende gaat, tis toch een hele leuke 306 :P

Ik heb straks 2 zwarte auto's en uhm, ze krijgen namen :P Ik heb nog nooit 2 dezelfde kleur autos gehad (de blauwe, de grijze, de rode, de zwarte, de witte...) en nu weer een zwarte.....

Dus de zwart AX.. De GT... krijgt als naam Duckie
en de zwarte 306 krijgt als naam Deukie :D:D

Marco: De zwarte is - helaas- wel een 3 deurs. Maar goed, shit happens :P

Punaxio: Ja ik moet nu ook met q01z een contract tekenen dat k deze langer houd een bepaalde periode haha! Ik ga serieus proberen dat ook te doen, de koop van deze was iets meer/beter overwogen dan bijv de kever en die witte 306 en de grijze ax e.d. en door meer budget (geld keef en geld 306..) had ik nu ook serieus keus. Dus ik denk echt dat deze wel lang blijft....
=

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Persoonlijk vind ik een 3-drs mooier, maar een 5-drs is wel praktischer.
Voor beiden is wat te zeggen...
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply