Ik heb wilde plannen voor mn lieve GTje.....
Aangezien het plaatwerk nooit het mooist is geweest... Ik wil hem graag aanpakken.
Maar goed, ik heb ntrlk geen binnen ruimte of iets dergelijks dus moet dan of de hele tijd hopen op mooi weer...
Maja hij zit nogal onder de deuken en (diepe) krassen en mist een stuk plaatwerk achter de koplamp (nee niet gewoon roest, deze mist echt een volledig stuk)
Het dak heeft geen blanke lak meer en de orginele kap had steenslag en de huidge heeft geen noemswaardige kleur....
Ook aan 1 kant de raambelijsting is een keer door een idioot schoongemaakt met een schuurspons ofzo, blanke lak is daar helemaal opgeruwt en glimt niet en is bekrast
En 1 kant is vroeger al herspoten maar hebben ze op de striping afgeplakt waardoor er een hele dikke afplak lijn loopt. Die word door huidige striping enigzins gecamoufleerd maar het zit er wel.
Kortom, deuken en krassenbak met slechte lak. Oke hij glimt wel, ik kan het wel verdoezelen maar hij blijft het hebben

welke hoek ik ook kijk ik zie deuken, veel deuken.
Stomme is dat maar 1 kras bij mij ontstaan is, namelijk die op de achterklep
Qua roest valt ie wel mee, behalve het stuk missende plaatwerk achter de koplamp(en) en bumpersteun rechts achter heeft ie eigenlijk geen roest. Ook niet bij voorraamranden of klapramen.
Waar ik me wel ook aan erger bij deze auto is het motorruim. Alles aan plaatwerk onder de kap is smoezelig van kleur en heeeel erg bekrast en dof. Ik vind het jammer dat als ik de kap open trek ik dat elke keer zie.
Ik wil dus:
- nieuw stuk ingelast achterkoplampen/plaat opgelast op dit stuk, + bumpersteun weer vast, links voor
- bumpersteunachter rechts nieuw plaatje aanlassen
- Zoveel mogelijk deuken uitdeuken
- alles strak en opnieuw in zwarte en blanke lak, en dan ook de voorruit randen (voorruit eruit) instap van de deuren, deuren aan de binnenkant, en gehele buitenkant, en motorrruimte.
van welke budget heb ik verder nog niet bedacht...